سایر منابع:
سایر خبرها
آستانه اشرفیه موافق، این مطالبه یکی از مباحث جامع حقوقی جامعه است 90 یعقوب شیویاری میانه ممتنع 91 بشیر خالقی خلخال موافق 92 محمد نعیم امینی فرد ایرانشهر موافق 93 بهروز بنیادی کاشمر موافق، شفافیت نباید تنها مختص نمایندگان مجلس باشد 94 همایون یوسفی اهواز وقت پاسخ ندارم 95 منوچهر جمالی سوسفی رودبار موافق 96 ابوالفضل ...
داماد خانه دارد؟ چقدر درآمد دارد؟ ولی شکر خدا خداوند در پاسخ به اعتمادی که به الطافش داشته ایم عنایت فرموده و در حال حاضر هر دو دامادهایمان صاحب خانه شده اند. برای تأمین جهیزیه دچار مشکل نشدید؟ خانم حداد: اگر می خواستیم برای تأمین جهیزیه مثل خیلی از خانواده ها با چشم و هم چشمی خود را به سختی بیندازیم و لوازم خانگی آنچنانی تهیه کنیم حتما به سختی می افتادیم ولی اینطور عمل نکردیم و با ...
... سهراب از او پرسید: چه شد که به این فکر افتادی؟ اتفاقی افتاده؟ پاسخ داد: خواب شهادتم را دیده ام مطمئنم امشب آخرین شب زندگی من است، می خواهم کنار هم باشیم . همه به دور او حلقه زدند و تا صبح درد و دل کردند، اشک ریختند و وداع کردند. صبح فردا با 6 نفر از یارانش به میدان تیر رفت، قبل از آن گفته بود: اگر تا ساعت 2 نیامدم، بدانید که ما دیگر زنده نیستیم . ...
استفاده می کند. 2-مهمتر از آن که او کیست، این است که بدانیم منظور او چیست. #هرکاری باید کرد یعنی چه؟ مثلا چه کارهایی؟ انجمن مجازات چیست؟ این پرسش ها را نگهدارید تا با افکار او بیشتر آشنا شویم؛ اینطوری میشود به پاسخ های عمیقتری رسید: 3-به این توییت دقت کنید: باوزیر ارشاد “غیرایرانی” فعلی، انتظام اجتماعی کشور در حال گسست است. توصیه به کارمندان زن برای پوشیدن لباس محلی در ...
شیعه نیوز : پرسش لطفاً از ابتدای آیه 4 تا انتهای آیه 7 سوره اسراء را توضیح دهید. منظور از فساد بنی اسرائیل در آیه 4 این سوره چیست؟ پاسخ اجمالی آیات 4 تا 7 سوره اسراء، به ذکر گوشه ای از تاریخ پر ماجرای بنی اسرائیل پرداخته و سخن از دو انحراف اجتماعی بنی اسرائیل دارد که منجر به فساد و برتری جویی آنها گردید. مجازات پروردگار در برابر هر کدام از این دو انحراف آن بود که ...
موالی ایرانی واگذار کرده بودند. برای مطالعه در این باره رک: (العصرالعباسی الاول، دکتور عبدالعزیزالدوری، دارالطلیعه، بیروت، ص 10) و (تاریخ الموالی و دورهم فی الحیاة الاجتماعیة و ... الاقتصادیة فی صدرالاسلام، محمد عمر الشاهین، الفصل الثالث، ص 67). [2] ضیاءالدین بن الاثیر الجَزَری، المثل السائر فی ادب الکاتب و الشاعر، قدّمه و حققه و علّق علیه: دکتور أحمد ألحوفی و دکتور بدوی طبانه، دار نهضة ...