چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۳۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۹

حفر چاه های غیرمجاز در تالاب جازموریان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام محمدرضا امیری ظهر امروز در کارگروه گرد و غبار و احیای تالاب جازموریان استان کرمان با حضور رئیس سازمان محیط زیست اظهار داشت: کار مطالعاتی و عمیق برای احیای تالاب جازموریان باید انجام شود. وی با اشاره به اینکه چند راه برای احیای تالاب جازموریان وجود دارد از ارائه حق آبه به این منطقه به عنوان یکی از راهکارها نام برد و اضافه کرد: چرا وزارت نیرو حق آبه این منطقه را نمی دهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)