چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۵۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۵:۳۱

صالحی به عیادت حسینیان رفت

علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی کمتر از 24 ساعت پس از آنکه روح الله حسینیان او را تهدید به مرگ کرد، در بیمارستان به عیادت این نماینده اصولگرای مجلس رفت و برایش آرزوی سلامتی کرد. به گزارش ایرنا، روح الله حسینیان که یکشنبه جنجالی و پرتنشی را در مجلس شورای اسلامی پشت سر گذاشت پس از ترک جلسه علنی به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد. علت بستری شدن حسینیان فشار سنگین و عارضه قلبی بوده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)