چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۴۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۴/۰۷/۲۱ - ۱۱:۰۵

طنز؛ کمپین می کنم، پس هستم!

مجله خط خطی - مجید دواچی: * یک آقای خوشحال: من آخر هفته می زنم به کوه و در و دشت و اونجا چادر می زنم و کمپینگ می کنم، خیلی هم بهم خوش می گذره. اینکه چرا بعضیا می خواهند با کمپینگ مخالفت کنند رو واقعا نمی فهمم! * یکی از واردکنندگان خودروهای چینی: کمپینی با غیرت، حمایتت می کنیم/ از شر اوون پرایده، حفاظتت می کنیم! * کارگر یکی از شرکت های قطعه ساز: دل تون خنک شد حالا؟! کارخونه نیمه تعطیل شد، من هم اخراج شدم! ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)