پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۵۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۰:۱۴

بی احتیاطی راننده تاکسی سمند، جان عابر پیاده را گرفت

سرهنگ مراد مرادی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس ، با اعلام این خبر اظهار داشت: در ساعت 5 و 40 دقیقه صبح امروز تاکسی سمند که در مسیر جنوب به شمال در زیر پل جوادیه در حال حرکت بود، با عابر پیاده برخورد می کند. رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب تصریح کرد: به دنبال انی برخورد، متأسفانه عابر پیاده در دم فوت می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)