چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۲۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روابط عمومی شهرداری ها ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۷:۳۸

اجرای ویژه برنامه های ورزشی در منطقه 15 به مناسبت هفته تربیت بدنی...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها - معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از برگزاری ویژه برنامه های ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی (20 تا 26 مهر ماه) با حضور شهروندان و کارکنان منطقه خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 15، ابوالفضل حیدری با اعلام مطلب فوق افزود: برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی و بدمینتون ویژه شهروندان، تجمیع ایستگاههای تندرستی منطقه در یک ایستگاه و انجام حرکات ورزشی دسته جمعی از جمله برنامه هایی است که در حوزه برادران به اجرا در می آید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط