سایر منابع:
سایر خبرها
ماجرای سیلی علی دایی به فردوسی پور
علی استفاده نکنم. این یک تصمیم فنی بود. * ولی فشار افکار عمومی وجود داشت. جوی که در پیامک ها ایجاد شده بود... - بگذارید یه چیز به شما بگویم. من در آن مسابقه تصمیم گرفتم که تیمم را سرعتی تر کنم. به جای علی هم از یک بازیکن سرعتی استفاده کردم. به او بازی ندادم چون نیاز داشتم تیم را جور دیگری بچنینم و اصلا اینطور نبود که به خاطر فشارها و پیامک ها علی را بیرون بگذارم. جو داخل تیم
کنایه سنگین خارج از گود اخبار20:30 به علی دایی و کروش
سپس به اظهارات علی دایی بعد از بازی پرسپولیس-صبا اشاره کرد که گفته بود:" به خاطر این که یک غم دیگر پرسپولیسی ها را نگیرد این بازی را برای آنها درآوردند". پس از پخش اظهارات علی دایی، بازی تیم کشورمان برابر عربستان در ورزشگاه آزادی پخش شد؛ همان بازی که دایی مربی ایران بود و بازی را ایران باخت تا از صعود بازماند. گزارشگر اخبار 20و30 خطاب به دایی این باخت را یک غم همیشگی برای فوتبال دوستان ایرانی خواند و اینگونه به حرفهای دایی کنایه زد.
نورمحمدی: حرکت زشتم را توجیه نمی کنم ولی اخراجم را بیخودی بزرگ کردند
داشتیم که روی من تاثیر بدی گذاشته بود. مدافع پرسپولیس خاطرنشان کرد: من به خاطر درگیری لفظی اخراج شدم آن هم در حالی که هیچ قصد و نیتی در آن نبود و نمی خواستم جو ورزشگاه را به هم بریزم. در آخر بازی فشار زیادی روی ما بود اما این مسئله پیش آمد که باز هم می گویم قصد توجیه این کار را ندارم اما همه دیدند که بدون هیچ گونه مسئله ای به سمت رختکن دویدم تا بازی ادامه پیدا کند چراکه دوست داشتم تیمم
افشاگری بعد از 25 سال/ صداوسیما بخاطر سهم خواهی از تبلیغ، قهرمانی آسیایی پرسپولیس را پخش نکرد
مسوولیت مختلفی در سازمان تربیت بدنی و باشگاه پرسپولیس داشتم ماهیانه 7هزار تومان بود. ما تصمیم گرفتیم که این کار را انجام بدهیم. چون تیم هم مشکلات مالی مختلفی داشت اما با تلویزیون به مشکل خوردیم. تلویزیون از این قرارداد سهم می خواست و تئوری آنها این بود که با پخش بازی این شرکت را تبلیغ می کند. آن روزها هیچ تصوری از اینکه فوتبال باید درآمدزا باشد و حتی رادیو تلویزیون باید حق پخش بدهند، وجود نداشت. البته
پاشا پاشایی: استاد فضل الله توکل مسیر زندگی من را تغییر داد
آهنگ با هم هارمونی ندارند. بعضی مواقع به برخی آثار گوش می دهید می بینیم که موسیقی یک چیز دیگر است و شعر روایت دیگری دارد. امروز ملودی ساز وجود ندارد و موسیقی و اشعار ما به سمت بی ادبی و خشونت پیش می رود و این به خاطر این است که موسیقی خوب به گوش جوانان نمی رسد و از هر دری یک صدایی می آید. حال کلمه ای به نام ضد عشق در موسیقی ما باب شده که آینده موسیقی ایرانی را در خطر قرار داده. با این
واکنش برانکو به محرومیت سوشا
هم در نظر بگیریم که شاید نتوانیم از ایمان صادقی نیز در لیست مان استفاده کنیم، زیرا او پس از گل دومی که به صبا زدیم کمی خوشحالی کرد و از روی نیمکت بلند شد. شاید ایمان نیز به خاطر این مساله محروم شود! * علی دایی در مصاحبه ای که انجام داده، اعلام کرده که پرسپولیس با برانکو نمی تواند موفقیتی کسب کند. نظر شما در این باره چیست؟ - من واقعا نمی دانم که چه بگویم و حرفی در این مورد ندارم
اظهارنظر حاشیه ای نماینده سابق تالش درخصوص تعطیلی چوکا / بلایی که الکل بر سر راننده L 90 در رشت آورد + ...
خواهید کرد ؛ انگار که پشت تمام این لبخندشان نا امیدی از تمام کارهایی که باید برایشان صورت میگرفت اما انجام نشده ، پیدا است. انگار که دیگر متوجه شده اند هرچه هست همین است و باید با این مشکلات که هرساله میهمان خانه هایشان است ، بسازند.باید عادت کنند که بعد از هر بار سیل زدگی مسئولین شهرستان برای گرفتن عکس یادگاری در محل های تخریب شده حاضر شوند و قول یک پتو و چند کمپوت را به آنها بدهند.
مهاجمی که 984 دقیقه است برای پرسپولیس گل نزده
پرسپولیسی که در ایستگاه هشتم لیگ برتر نیاز مبرم به کسب سه امتیاز دیدار خانگی اش برابر صبا داشت، به ثبت تساوی دوم خود در لیگ15 رضایت داد. برای قرمزها- در فاز هجومی- مهدی طارمی 90دقیقه بازی کرد و یک گل هم(84) زد. برانکو ایوانکوویچ در ترکیب اولیه تیم خود از علی علیپور هم بهره برد؛ مهاجمی که 68دقیقه شانس بازی داشت و در نهایت جای خود را به جری بنسون هندوراسی داد. سرمربی پرسپولیس
10 درصد قرارداد کاپیتان پرسپولیس کسر شد
بدنبال رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص محرومیت یک جلسه ای سوشا مکانی، علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: به طور حتم مسائل انضباطی جزو اولویت های باشگاه می باشد و ما با رصد کردن آنچه که در زمین تمرین و همچنین مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس می گذرد با هرگونه بی انضباطی و مسائل حاشیه ای برخورد می کنیم. وی افزود: کما اینکه بعد از برخوردی که میان علیرضا نورمحمدی کاپیتان تیم
جنگ تن به تن سردار با پسرخاله صدام
گیری ندارد. هفت بار مجروح شد شهید شوشتری مظهر ایمان، سکینت، شجاعت و خردمندی بود.هیچ نگرانی ای از شهادت نداشت و بیش از هفت بار هم مجروح شد و بعد از جنگ نیز آسوده نبود. 30 سال عمر پس از انقلاب خود را وقف کشور، اسلام و نظام کرد.بسیار کوتاه ولی عمیق صحبت می کرد و حتی پیش از عملیات می توانست پیش بینی کند که در انتهای عملیات چه اتفاقی می افتد. فکر و تجربه عملیاتی سردار شوشتری از وی
اعلام ممنوعیت استفاده از رژ لب برای مردان/ پشت پرده تصویب برجام/ قایم شدن پشت پرده برای دست ندادن با ...
درآمدی که فوتبالیست های ایرانی در مقایسه با سایر ورزشکاران و دیگر اقشار جامعه دارند بالاست و همین امر لغزش هایی را به وجود می آورد. گاهی با اشاره به فوتبال حرفه ای دنیا می گوییم چون درآمد فوتبالیست های دنیا بالاست پس ناگزیریم به بازیکنان فوتبال پول زیادی پرداخت کنیم. اگر الگوی ما در فوتبال، غرب است پس در سایر مسائل فوتبال هم باید این الگوپذیری رعایت شود! بازیکنان، مربیان و مدیران فوتبال حرفه ای
برانکو: صادقی پس از گل به صبا به هوا پرید، شاید او را هم محروم کنند!/ مطمئنم می خواهند مرا زمین بزنند
/> برانکو خاطرنشان کرد: اگر سوشا در آن بازی کارت زرد نمی گرفت می توانستیم قبول کنیم که او از سوی کمیته انضباطی محروم شود اما او در آن بازی کارت زرد گرفت و یک بازی محروم شد. بعد از آن هم سوشا بارها بازی کرد و به اردوی تیم ملی رفت. برای من واضح است که این اقدامات علیه من انجام می شود و می خواهند من را زمین بزنند. وی افزود: اگر بازی با صبا را دیده باشید متوجه می شوید که دو بازیکن را بی جهت اخراج
جهانبازی، کابوسی که برای استقلال تعبیر شد
www.isport.ir وقتی پورحیدری با این همه تجربه این گونه صحبت کرده، دیگر حرفی برای گفتن ندارم. اگر منظور پورحیدری من بوده باشم، برای او متاسفم آی اسپورت- انتخاب داور استقلال و استقلال خوزستان قرار نبود حاشیه ای داشته باشد اگر منصورخان پورحیدری فقط چند ساعت قبل از اعلام داوران به یدالله جهانبازی حمله نمی کرد. استقلالی ها که به خاطر یک اشتباه نه چندان بزرگ از داور بازی با پدیده
تجربیات یک دختر عربستانی از 10 ماه زندگی در ایران:اینجا همه بسیار مهربانند!
و برخورد بسیار خوبی دارند. اول به خاطر لهجه فارسی حرف زدنم فکر می کنند که من هندی هستم و وقتی می فهمند که اهل عربستان سعودی هستم، کنجکاوی شان گل می کند که من اینجا چه کار می کنم؟ آیا از کشورشان خوشم می آید و در کشورشان تجربیات خوبی داشته ام یا نه. من اینجا بسیار مسافرت می کنم. شهرهای زیبای زیادی را دیده ام با مردمشان آشنا شده ام و دوستان خیلی خوبی پیدا کرده ام. درس خواندن نیز تجربه
واکنش تند برانکو به محرومیت سوشا
فوتبال پرسپولیس درباره حرکت رضا نورمحمدی در پایان دیدار صبا و پرسپولیس هم گفت: رضا نورمحمدی در پایان دیدار ما مقابل صبا درگیری کوچکی با یکی از بازیکنان حریف داشت حال اگر به خاطر این درگیری کوچک او را تا انتهای فصل محروم کنند غافلگیر نمی شویم، پس او را هم محروم کنید. چون در فدراسیون و کمیته انضباطی اتفاقاتی رخ می دهد که همیشه علیه تیم ماست. او و بازیکن حریف هیچ کاری انجام ندادند بلکه یک درگیری ساده با
به بهانه ی منصوب شدن دکتر اسدالله حیدری به عنوان مدیرکل سازمان بهزیستی استان لرستان
دکترهادی مؤمنی / میرملاس : 1-مخاطبانی که با نوشته های نگارنده آشنایی داشته باشند می دانند که در این یکی دو سال، غالب یادداشت های که منتشر کرده ام در باب معرفی شاعران، نویسندگان و هنرمندان شهرستان یا مباحث فرهنگی اجتماعی بوده است؛ اما این بار این نوشته موضوع دیگری را دنبال می کند و آن هم در ستایش [...] دکترهادی مؤمنی / میرملاس : 1- مخاطبانی که با نوشته های نگارنده آشنایی داشته باشند می دانند که در این یکی دو سال، غالب یادداشت های که منتشر کرده ام در باب معرفی شاعران، نویسندگان و هنرمندان شهرستان یا مباحث فرهنگی اجتماعی بوده است؛ اما این بار این نوشته موضوع دیگری را دنبال می کند و آن هم در ستایش یک انتخاب است. انتخاب مدیری اصلاح طلب و شایسته که در عین توانایی های فراوان چندین سال بود که از عرصه ی مدیریت و اجرایی دولتی کنار گذاشته شده بود. با سرکار آمدن دولت احمدی نژاد و در ادامه نمایندگان اصولگرا در شهرستان کوهدشت، مهم ترین اثر حذف اصلاح طلبان شهرستان، زیان و خسرانی بود که برای مردم کوهدشت به وجود آمد. اصلاح طلبان شهرستان دارای چهره های برجسته در امور مختلف هستند. در بعد مدیریتی چهره های اصلاح طلب، چهره های کم نظیری هستند، در بعد فرهنگی، اجتماعی هم همین گونه است. نتیجه حذف اصلاح طلبان محروم کردن شهرستان و استان از نخبگانی بود که دیدگاه و فکر آن ها حتماً در پیشرفت جامعه مؤثر بود. وقتی آن ها خود را از این طبقه بسیار ممتاز محروم می کنند، در ظاهر خیال می کنند از شر عده ای راحت شده اند: عده ای که مطیع محض نبودند و چون وچرا و چالش می کردند. به طورکلی می توان گفت کنار گذاشته شدن اصلاح طلبان را اگر از دید کارشناسی نگاه کنیم جز زیان و ضرر در همه ابعاد برای جامعه چیزی در برنداشته است. اسدالله حیدری نمونه ی آرمانی است از این اصلاح طلبان خوش فکر. سال ها پیش در مصاحبه ی از محمدرضا خاتمی (در سطرهای ابتدای هم از ایده های این سیاست مدار در باب جایگاه اصلاح طلبان استفاده برده ام) درباره ی حذف اصلاح طلبان از صحنه ی فعالیت های مدیریتی و سیاسی سؤال کرده بودند، جوابی که به این سؤال داده بود بسیار مهم و قابل بررسی است. ایشان در جواب گفته بودند که بااینکه چهره های اصلاح طلب به نظر کنار گذاشته شده بودند و این اتفاق در عمل باید باعث حذف و کم کم فراموش شدن این بزرگان می شد، اما درواقع وضعیت دیگری شکل گرفت و آن هم این بود که: اصلاح طلبان به میان مردم رفتند. آن هایی که اصلاح طلبان را از درون دولت کنار گذاشتند ناخواسته این کار را کردند. وقتی به جمع کارآزموده قوی اجازه داده نمی شود مسؤولیت های اجرایی تأمینی و قضایی داشته باشند، آن ها بیکار نمی نشینند. درون جامعه می آیند و قدرت خود را در بارور کردن جامعه به کار می گیرند. اسدالله حیدری هم از این قاعده مستثنا نبود، بعد از کنار رفتن از صحنه ی مدیریتی به میان مردم رفت و بیشتر از همیشه در بین آنان حضور پیدا کرد و جایگاهش حتی از زمانی که به عنوان یک مدیر دولتی نقش داشت، بسیار بیشتر و تأثیرگذارتر شد. دف اصلاح طلبانی مثل اسدالله حیدری همه ی این سال ها فقط و فقط باعث ناکارآمدی برخی بخش ها و تحمیل هزینه های زیاد به مردم و شهرستان شد. 2- اواخر دهه ی هفتاد وقتی اصلاح طلبان به شکل قابل قبولی در رأس امور دولت بودند و با هدایت رییس دولت اصلاحات دست در دست هم برای رشد کشور در همه ی ابعاد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی تلاش های فراوانی می کردند، جوانی خوش سیما رئیس اداره ی بهزیستی شهرستان کوهدشت شد. آن سال ها سازمان بهزیستی شاید آن گونه که باید میان عموم مردم شناخته شده نبود، حتی بسیاری از معلولین و ازکارافتاده هایی در سطح شهرستان داشتیم که کوچک ترین شناختی از اینکه چنین ارگانی وجود دارد و می تواند برای ادامه ی مسیر زندگی خود و خانواده ی فقیر و آسیب دیده شان تسهیلاتی را فراهم کند نداشتند. مردم فقیرکوهدشت بیشتر کمیته امداد را می شناختند و البته کمیته امداد نقش بسیار مهمی را هم در روزهای انتخابات بازی می کرد چراکه بخشی از مردم شهر کوهدشت و بسیاری از روستانشین های این شهرستان مستمری بگیر این اداره بودند و به همین دلیل تا دلتان بخواهد می توانست این امکان، فضای سو استفاده های انتخاباتی ایجاد کند. با حضور اسدالله حیدری بهزیستی موقعیتی به مراتب قوی تر از کمیته امداد پیدا کرد. حالا دیگر این اداره شکل دیگری به خود گرفته بود، منظم و خوش ساخت شد، نیروهای جوان و تحصیل کرده به خدمت گرفت و فضایی سلسله مراتبی و جدی به خودش گرفت، این ساختار منسجم با مدیریت اسدالله حیدری، اداره ی بهزیستی را به سمتی برد که خود را به عنوان یک نهاد اجتماعی (هرچند کوچک) معرفی کند، نهادی به غایت حاضر، در خدمت گذاری به مددجویان. با اندیشه ها و راهکارهای مدیریتی حیدری، سازمان بهزیستی حالا دیگر نقش پررنگی درون جامعه ی شهری و البته از آن مهم تر بخش روستایی کوهدشت بازی می کرد. نمی خواهم آمار و ارقام آن سال ها را و تفاوتش را با سال های قبل پیش بکشم تا استدلالم را محکم تر با خوانندگان این یادداشت در میان بگذارم چراکه در حوصله ی این بحث نمی گنجد. به زعم نگارنده بهزیستی در زمان مدیریت آقای حیدری توانست از فضای حاشیه ای که به آن دچار بود جدا شود و خود را به عنوان یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین ادارات شهرستان معرفی کرده و به رخ بکشد. اسدالله حیدری که در نوجوانی در جبهه های جنگ تحمیلی حضور پیداکرده بود و گاهی هم در نقش بی سیم چی در کنار سرداران دفاع مقدس ظاهرشده بود، مرد گفتگو بود و روزهای سخت، بعد از سال های جنگ ادامه تحصیل داد و معلم شد، معلمی صبور با شناختی دقیق از جامعه اش، در دهه ی هفتاد که انتخابات کوهدشت صدها برابر نسبت به حالا پرشورتر و به مراتب سخت تر برگزار می شد، همیشه به عنوان یکی از لیدرهای اصلی اصلاح طلبان جایگاهی پررنگ داشت، هرچند معمولاً در انتخابات بیشتر کاندیداها مهم می شوند و مردم هم بیشتر آن ها را می شناسند و می بینند، اما انگار همیشه پشت پرده اتفاق های دیگری در حال افتادن است. هستند نیروهای متفکری که بی آنکه زیاد دیده شوند، وضعیت موجود و امکان های روبرو را رصد می کنند و به عنوان چشم و گوش نمایندگان از چند قدم عقب تر به ماجرا نگاه می کنند و نقشی به مراتب تأثیرگذارتر از حتی خود نمایندگان در میان مردم و در مسیر پر سنگلاخ انتخابات دارند. اسدالله حیدری ازاین دست نیروها بود، بااینکه نقشی اساسی در جریان اصلاح طلبی شهرستان داشت ولی هیچ وقت دچار غرور و منم منم نشد و به دنبال سهم خواهی نرفت. در همه ی این سال ها که او را می شناسم نه من و نه دیگرانی که از من به او نزدیک تر هستند هیچ وقت ندیده اند که دنبال فرصت طلبی های جاه طلبانه باشد. حیدری شخصیتی کاریزماتیک دارد، عموم مردمی که می شناسندش عاشقانه دوستش دارند. او در هر سن و سالی که بوده است نقشی محوری و تأثیرگذار بر تصمیم گیری های جمعی داشته است. بااینکه سال ها از پست های مدیریتی دولتی کنار گذاشته شد، اما هیچ گاه برای رسیدن به میز ریاست لابی نکرد، بعد از جدایی اش از پست های اجرایی ادامه تحصیل داد و تا مقطع دکتری در حوزه ی جامعه شناسی پیش رفت، حتی همه ی این دو سال که دولت اعتدال روی کار آمده بااینکه بسیاری از نیروهایی که رهبر فکری شان به شکلی حیدری بوده است، پست و مقام گرفتند اما هیچ گاه لب به شکوه باز نکرد، اعتراض حیدری همه ی این سال ها نه برای موقعیت شغلی خودش بل بیشتر از هر چیز مصائب و رنج های همشهری هایش و از سمت دیگر مردم کشورش بوده است. مطمئن باشید یک سیاست مدار تحصیل کرده که هم جامعه شناسی می داند و هم دستی از دور بر مسائل روان شناسی دارد بیشتر از هرکسی رنج ها و سختی های مردم را می شناسد و می فهمد. تمجید من در نوشته های پیشین همه از هنرمندان و نویسندگان بوده است، اما این بار درباره ی سیاست مداری خوش فکر و دگراندیش دست به قلم شده ام، ممکن است برخی از مخاطبان هر انگی به این نوشته بزنند، چراکه معمولاً نوشتن درباره ی سیاست مداران خطر کردن است؛ اما بااین همه دلم نمی آمد این حرف ها را برای ثبت در تاریخ به نوشتار درنیاورم. باید بر این نکته تأکید کنم که دکتر حیدری از نگارش و انتشار این متن باخبر نیست وگرنه با شناختی که از روحیات این مرد دارم شک ندارم که به هر طریق که می توانست مانع انتشار این متن می شد؛ اما من به عنوان یک منتقد و پژوهشگر فقط و فقط به خاطر اعتقاداتم می نویسم به همین دلیل سر هیچ نوشته ای با شخصی که درباره ای او نوشته ام وارد مذاکره نشده ام. در تحلیل نهایی می خواهم به این نکته اشاره کنم که اگرچه اسدالله حیدری در هشت ساله گذشته سهمی از کرسی های قدرت نداشته است، اما امروز او می تواند با استفاده از تجارب گذشته و تحصیلات عالیه ای که این سال ها در حوزه ی جامعه شناسی به دست آورده است و نگاهی که به آینده دارد نقش تأثیرگذاری در بهبود وضعیت زندگی، بخش زیادی از مردم محروم و ناتوان استان داشته باشد، مردمی که او را پسر خود می دانند. و در پایان باید این نکته را هم بگویم که از یک سو جامعه و از سوی دیگر رسانه های مستقل باید بیشتر از همیشه در کنار و پشتیبان اصلاح طلبانی مثل حیدری باشد. چراکه اعمال، رفتار و مشی اندیشه ی این عزیزان در طول زندگی شان به ما می آموزد که به رغم تمام سختی ها و مشکلات راه و روش اصلاحات درست است و سرانجام دستاورد بزرگی خواهد داشت. اصلاحات تنها و مهم ترین امیدی است که برای آینده کشور وجود دارد. درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت ) ...
رفتم خرید کردم(1نظر)
رفتم خرید کردم، جوراب و...خانم مغازه دار به اشتباه صدهزارتومن اضافه بر مبلغ مورد نظر از کارتم کشیدند. شب بود، دیروقت و هوا توفانی. روز بعد هم جمعه. رسید کارتخوان ماند توی کیف دخترم. اشتباه کردم رسید را نگاه نکردم. از آن طرف هم کارتخوان روی میز نبود که خودم کارت بکشم و طبق معمول آن طرف، پشت سر فروشنده بود! چند روز بعد نگاهی به رسید انداختم و متوجه شدم صد تومن اضافه تر از مبلغ خرید، کشیده اند
مروری بر اوضاع ورزش در دولت احمدی نژاد/از غائله دادگان تا ورزش سکه ای!
تا من در سمت معاونت بودم علیرغم فشارها، همه چیز سرجایش بود و حتی برکناری در فدراسیون ها نداشتیم تا من را برداشتند و بعد تغییرات را انجام دادند.کارهای عجیب و غریب غیراخلاقی هم می کردند، مثلاً بعضی از عوامل رسانه ای علی آبادی به بعضی رسانه ها خط می دادند که مرا تخریب کنند در حالی که هنوز معاون سازمان بودم." علی آبادی مدعی ساخت 3 هزار ورزشگاه در دوران مسئولیت خود بود که اگر صحت داشته باشد
کفاشیان: سعی می کنیم برای امیدها مربی ای بیاوریم که حداقل مخالف کی روش نباشد
انجام داده است که متن آن را در زیر می خوانید: در خصوص همایش آسیب شناسی داوران صحبت می کنید؟ من فکر می کردم این جلسه با داوران باشد اما یک همایش علمی بود. هر چقدر از این همایش ها بیشتر باشد برای فوتبال مفیدتر است. چرا که تلفیقی از مسائل اجرایی، روانشناسی و علمی می تواند راهکارهای خوبی برای رفع مشکلات داوری به همراه داشته باشد. چرا داوران ما گاهی تا این حد ضعیف می شوند
این جایزه تقدیم به هادی | فوتبال ایران پرشده از برادران آب منگُل!
می زدند اما خجالت می کشیدیم اعتراض کنیم. من و علی کریمی تا یک سال برای بازیکنان بزرگ تر تیم توپ می آوردیم تا تمرین شوتزنی کنند. هر وقت نوبت خودمان می شد که این تمرین را انجام دهیم، ساعت تمرین به اتمام می رسید! البته ما هم همان راه را رفتیم و برای کسانی که بعد از ما آمدند، کلاس گذاشتیم. بازوبند سنگین است وقتی برای اولین بار می خواستم بازوبند پرسپولیس را ببندم، خجالت می کشیدم. مربیان
رسایی: صالحی پیش حسینیان گریه کرد/ لاریجانی من را هل داد
است از سمت آقای لاریجانی پروژه و طرحی برای دور زدن گزارش کمیسیون وجود داشته باشد؟ این سئوال را اعضای کمیسیون خصوصا رئیس آن بهتر می تواند جواب بدهد چون من عضو این کمیسیون نبودم هر چند در جلسات زیادی از آن شرکت کردم. اما آنچه کاملا از ابتدا علنی بود، چه برای انتخاب اعضای کمیسیون و بعد در انتخاب رئیس کمیسیون و سپس در انتخاب اعضای هیأت رئیسه کمیسیون ویژه برجام و در نهایت در مسیر روند تشکیل
پس لرزه های پرسپولیس - صبا همچنان ادامه دارد | انتقاد هواداران پرسپولیس از دایی، نورمحمدی و سوشا
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ پرسپولیس - صبا که هم ملاقات دایی و مجموعه سرخ بود و هم بازی یادبود هادی نوروزی، برعکس سایر دیدارهای این هفته لیگ برتر با به صدا درآمدن سوت پایان بازی به پایان نرسید و تازه رقابت اصلی بعد از آخرین سوت داور شروع شد! دیداری که دقایق پایانی اش با جر و بحث سوشا مکانی ناآرام با محمد قاضی و درگیری لفظی و فیزیکی نورمحمدی و دهنوی جنجالی از آب
آخرین وضعیت استقلال
تن از اعضا در هفته های اخیر نتوانستیم جلسه را برگزار کنیم. وی در ادامه خاطرنشان کرد: نبود نجف نژاد به دلیل سفر رئیس جمهور به مازندران و سفر خارج از کشور جهانیان باعث شد تا نتوانیم در هفته های گذشته جلسه را برگزار کنیم اما با هماهنگی هایی که به عمل آورده ایم، فردا بعدازظهر پس از چند هفته جلسه هیات مدیره برگزار خواهد شد. کردنوری در خصوص ماندن افشارزاده در سمت مدیرعاملی باشگاه
دریافتم کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا یعنی چه
دورِ هم نشستن بچه های هیات خدمت گزاران افتاده بودم. آخرِ شب هایی که دعاخوان و آش پز و میان دار و سینه زن و شاعر دورِ هم می نشستیم و در دل مان به خونِ خدا می گفتیم و لاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم... هواپیما روی باند سرعت گرفت، کاپیتان با لحنی غیرمتعارف، به عوضِ آرزو برای دیدار در پروازهای بعدیِ هما، گفت: - همگی خسته نباشید، هیچ کسی به فکر ما نبود. بعد از این که خودتان چای خوردید
دایی مثل مورینیو
توانند روی گلی که دریافت کردند، اعتراض داشته باشند چون داور می توانست در سوت خود به علامت خطا که در نهایت منجر به گل شد، ندمد. این سبک بازی ها (بازی های کلامی دایی) را چند صباحی است که ژوزه مورینیو انجام می دهد و خیلی هم بهتر از دایی اما راه به جایی نبرده است. رسانه ها و مردم نیک می توانند خوب را از بد تشخیص دهند. مورینیو که زمانی تیتر یک رسانه ها بود، این روزها زیر فشار همان رسانه هاست چون
نه به اون شوری شور نه به این بی نمکی!
اتفاقات زشتی که در مساله پارکینگ استادیوم آزادی در روز تشییع پیکر هادی به وجود آمد، تصمیم بر آن شد تا بازی پرسپولیس و صبا به صورت رایگان برگزار شود که همین امر می توانست عاملی باشد تا جمعیت نزدیک به 10 هزار نفری روز جمعه را به 50 یا حتی 80 هزار نفری تبدیل کند. پس از آن حرکت ناپسندی از سوی مسوولان باشگاه پرسپولیس انجام شد که نه تنها جای بسی تاسف برای ایشان دارد بلکه باید به نوعی فاتحه این نوع گرامیداشت
26 مهر، مهربانی با آنانی که تاوان جنگ پایان یافته در 27 سال پیش را می دهند
به خاطر وجود ترکش در ران هایش ایجاد شده رنج می برد. دخترک آنقدر کوچک است که هنوز هم نمی داند چه بر سرش آمده است. گشین کریمی 13 ساله نیز یکی دیگر از قربانیان انفجار مین روستای نشکاش است؛ او کسی است که در میانه بازی فوتبال هنگام به زیر توپ زدن بر زمین برای شوت توپ، پا بر روی مینی که زیر توپ خفته بود، می گذارد. ترکش های زیادی از این مین در پای راست گشین فرو می رود و باعث عفونت
علی دایی: برانکو به این شکل نمی تواند موفق شود
به گزارش ستاره ها، تیم فوتبال صبا در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس رفت که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. این دیدار با حواشی مختلفی روبه رو بود که حتی پس از بازی هم صحبت ها و حرف و حدیث هایی مطرح شد. خبرگزاری فارس در مورد شرایط صبا و همچنین اتفاقاتی که در این دیدار رخ داده با علی دایی سرمربی این تیم گفت وگویی انجام داد که در زیر می خوانید:
لاریجانی: طرح برجام در کلان کشور هماهنگ شده بود/ این پرونده، پرونده رهبری است
شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه تصویب برجام در مجلس امری فوری و آنی نبود گفت: در این زمینه مسیری طی شد و شورای عالی امنیت ملی نیز درگیر آن بود که در نهایت توافقی به این شکل انجام شد که در خصوص آن نظرات متفاوتی وجود داشت. وی در خصوص نظر اول گفت: برخی معتقد بودند سند تصویب شده به ضرر نظام است و باید رد شود، برخی دیگر معتقد بودند این سند باید تماما اجرا شود در حالی که نظر سوم این بود که
تجلیل از قیام عاشورا موضوعی انسانی است و نه صرفا شیعی
می تواند جان خود را حفظ کند، اما مسأله حفظ جان نبود بلکه موضوع انجام تکلیف بود. لذا به خواسته های آنها توجهی نکرد. اگر امام به سوی یمن می رفت آنجا مصون و محفوظ می ماند ولی امام به سوی کوفه حرکت کرد. حال این سوال پیش می آید که چرا امام از مکه بیرون آمد؟ اولاً نماینده امام، مسلم ابن عقیل که به خاطر نامه های فراوان کوفیان مبنی بر دعوت از امام حسین (ع) به کوفه رفته است تا بررسی کند که آیا