سایر منابع:
سایر خبرها
قاضی: آقا سوشا، بازی داور دارد/ از خجالت خوشحالی نکردم
به گزارش تابناک ورزشی، محمد قاضی پس از پایان بازی با پرسپولیس گفت: به عنوان یک بازیکن وظیفه خودم را برای تیمم انجام دادم و خوشحالم که موفق به گلزنی شدم. او درباره درگیری اش با سوشا مکانی هم گفت: من بعد از سوت داور به توپ ضربه زدم و او اعتقاد داشت که نباید این کار را می کردم. بازی داور دارد و او تشخیص می دهد که چه کاری غلط است و چه کاری درست. او درباره فحاشی هواداران در پایان بازی گفت: من منت سر کسی نمی گذارم اما خودم وقتی گل زدم از کارم خجالت کشیدم به خاطر هادی نوروزی و البته انتظار هم نداشتم آخر بازی هواداران پرسپولیس اینقدر نسبت به من کم لطف باشند. ...
قاضی: از روح هادی نورزی خجالت کشیدم خوشحالی کنم
به گزارش ایرنا، محمد قاضی پس از دیدار با پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران درباره این دیدار اظهار کرد: درگذشت هادی نوروزی را تسلیت می گویم. بعد از به ثمر رساندن گل می خواستم خوشحالی کنم اما خجالت کشیدم. وی درباره درگیری لفظی با سوشا مکانی نیز گفت: وقتی بازی داور دارد هر کسی نباید دخالت کند زیرا داور تصمیم گیرنده است. من در آن صحنه توپ را زدم اما او الفاظ بد بکار برد که گفتم به شما ارتباطی
کم لطفی هواداران پرسپولیس مرا از شادی پس از گلم منصرف کرد
گلزنی خجالت کشیده است هم توضیح داد: ناراحتی من پس از گلزنی اصلا به خاطر خجالت نبود چون گل زدن برای تیمم که خجالت ندارد و برعکس افتخار هم دارد. اینکه دستم را بر روی پیشانی ام گذاشتم به واسطه ادای احترام به هادی نوروزی بود که نخواستم در آن لحظه و پیش چشم هواداران پرسپولیس خوشحالی کنم. مهاجم صبای قم در این باره که چرا لباس قرمزی که زیر پیراهنش بر تن داشت را پس از گلزنی نشان نداد خاطر نشان
قاضی: یاد نوروزی افتادم و خجالت کشیدم خوشحالی کنم
وانانیوز-محمد قاضی پس از تساوی یک بر یک صبای قم در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس درباره خوشحالی نکردنش پس از به ثمر رساندن گل اول بازی اظهار داشت: می خواستم خوشحالی کنم اما یاد هادی نوروزی افتادم و خجالت کشیدم که این کار را انجام بدهم. وی در پاسخ به این سوال که آیا پیراهن پرسپولیس را در زیر پیراهن خود پوشیده بود، گفت: نه چنین چیزی نبود. مهاجم تیم فوتبال صبا درباره درگیری با
صادقی: گل پرسپولیس به نظر آفساید بود
افزود: من خودم از این جو خجالت کشیدم. هر مسابقه داوری دارد که باید کار را به او سپرد نه اینکه هر بازیکنی بخواهد نقش داور را ایفا کند. امیرحسین صادقی با بیان اینکه به نظر می رسید گل پرسپولیس آفساید بود گفت: به خاطر دخالت هایی که در کار داور صورت می گرفت این درگیری ها ایجاد شد و فضا بهم ریخت. دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و صبای قم در هفته هشتم پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر شامگاه جمعه در ورزشگاه آزادی تهران با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
قاضی: سوشا کار خوبی انجام نداد
به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمد قاضی در ارتباط با گل خود به پرسپولیس و شادی نکردن پس از این گل اظهار داشت: باید بگویم که خوشحالی نداشت و خجالت کشیدم از این که گل زدم. به هر حال هادی در جمع ما حضور نداشت. وی در ارتباط با شرایط احساسی بازی و درگیری خودش با دروازه بان حریف گفت: بازی داور دارد و هر کسی باید بازی خودش را کند و نباید در کار داور دخالت کند. بعد از ضربه ای که به توپ زدم بازیکن حریف الفاظی بد به کار برد. قاضی اظهار داشت: من با تماشاگران پرسپولیس مشکلی ندارم. به هر حال آنها در نیمه اول تحت تاثیر شرایط و به طرفداری از تیم خود آن عکس العمل ها را نشان دادند. ...
پرخاشگری های بی پایان علی دایی و بی اخلاقی های غیرحرفه ای
. دوشنبه که نود طبق معمول هر هفته پخش شد، دایی در مصاحبه با خبرنگار نود که جویای علت اخراج شدن او از زمین شده بود گفت: من چیزی نگفتم. اصلا من کاری نکردم که داور منو اخراج می کنه. داور به من کارت زرد داد و من هم به داور گفتم تو خجالت نمی کشی به کاپیتان تیم ملی کارت زرد نشون می دی؟ و بعد داور کارت قرمز نشان داد. این نگاه 9 سال پیش دایی به داور بود. اظهار نظر وی پس از دیدار جمعه ی پرسپولیس با
90man/ تبانی
این تبانی به جیب من نرفته اونهایی هم که رفته بود خرج کارهای خیریه کردم! به هزار تا دختر دم بخت جهیزیه دادم، هزار و هشتصد و پانزده معتاد را ترک اعتیاد دادم و کلی هم زندانی آزاد کردم! مگه خود آقایون تبانی نمی کنند؟ همه من الف- ت را می شناسند این وصله ها به من نمی چسبه! صد بار با مافیای تبانی تلفنی حرف زدم؟ به شما چه مربوط؟ یعنی اگر من بخوام با کسی حرف بزنم باید از شما اجازه بگیرم. به داور پول دادیم؟ خب به شما چه مربوط حالا اگه داور یه آدم نیازمنده ما باید با آبرویش این طوری بازی کنیم؟ خجالت بکشید! برید واقعاً خجالت بکشید! my wife cheated on me now what read unfaithful spouse ...
مظلومی: زنگ خطر را برای داوری به صدا درمی آورم/ عجولانه بازی کردیم
. امروز داور بازی پنالتی ما را نگرفت. با تمام احترامی که برای داوران قائلم ولی باید از تیمم دفاع کنم. متاسفانه شرایط سنگینی علیه استقلال ایجاد شده است. کفش بازیکن من از پایش درآمده ولی به خاطر جو سنگین علیه استقلال داور پنالتی نگرفت. دو دقیقه بعد هم روی حیدری پنالتی شد که باز هم داور پنالتی نگرفت. من که هیچ وقت علیه داوری صحبت نمی کنم امروز مجبور شدم در این باره صحبت کنم. ادامه دارد...
وقتی تن نوروزی در گور لرزید!
پرسپولیس و بازی کنار همین بازیکنان پرسپولیس را داشتند و مثلاً قبل از بازی برای زنده کردن یاد نوروزی اشک ریختند و هم قسم شدند اما وقتی کار بالا گرفت با فراموش کردن تمام آنچه در پی اش بودند، فقط شرمساری و خجالت برجا گذاشتند و یک خاطره زشت را رقم زدند، تا دیداری که قرار بود تاریخی شود حتی ارزش به خاطر سپردن را نیز نداشته باشد. تکرار مکررات است اینکه عنوان کنیم فرهنگ فوتبال مرده، اما باید
کارشناس داوری فوتبال: یک پنالتی مسلم برای پرسپولیس اعلام نشد
، سختگیرانه بود اما اگر به دلیل استفاده از الفاظ نامناسب باشد که البته نمی دانم، داور چگونه متوجه چنین امری شده است، می تواند تصمیم درستی باشد. به خاطر آنکه دلیل داور برای ما معلوم نیست به طور دقیق نمی توان در اینباره اظهار نظر کرد. مدرس داوری فوتبال کشورمان در پایان اضافه کرد: شاهین حاج بابایی داور مسابقه در 20 دقیقه پایانی، بازی را رها کرد و تصمیم های خوبی نداشت. در برد بین المللی آمده است؛ وقتی بازی به سمت درگیری و تنش می رود نباید غیر از موارد استثنا از آوانتاژ استفاده کنید که این اصل رعایت نشد و به این ترتیب بازی از دست داور خارج شد. ...
قاضی: از هادی خجالت کشیدم و خوشحالی نکردم
مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت که به خاطر شرم از روح هادی نوروزی پس از گلی که به پرسپولیس زد، خوشحالی نکرد. به گزارش ایسنا، محمد قاضی که تک گل صبا را برابر پرسپولیس در بازی امشب (جمعه) به ثمر رساند، درباره بازی و گلی که زد گفت: ابتدا یک بار دیگر فوت هادی عزیز را تسلیت می گویم. من وقتی گل زدم آمدم که خوشحالی کنم اما یک لحظه خجالت کشیدم و به خاطر نبودن هادی این کار را نکردم. وی
خجالت یا جسارت؟
جسارت یا شهامت می کنند. این روان شناس خاطرنشان کرد: جسارت را نباید با بی ادبی اشتباه گرفت. همچنین گاهی افراد چون اولین بار جسارت را تجربه می کنند ممکن است دچار استرس شوند. بهروش یادآور شد همچنین نباید ما به خاطر خجالت و ترس از برخورد دیگران بین جسارت و خجالت، خجالت را انتحاب کنیم. وی افزود: در برابر حقوق خود لازم است افراد واکنش مناسبی از خود نشان دهند.yjc
4 پرده از دو درگیری دربازی پرسپولیس(عکس)
رضا نورمحمدی، قاسم دهنوی، سوشا مکانی و محمد قاضی سابقه تمرین کنار یکدیگر را دارند اما این به معنای کاهش تنش ها نیست. به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تصور می شد بازی امروز دو تیم صبا و پرسپولیس بدون جنجال و درگیری به اتمام برسد، این اتفاق رخ نداد و 4 بازیکن این تیم در حالات مختلف از خجالت یکدیگر درآمدند. این تصاویر این دو درگیری را نشان می دهد که در فاصله 2 دقیقه رخ داد و البته دو کارت قرمز را از جیب داور بیرون کشید. عکس ها: امیرحسین خیرخواه
حواشی نیمه اول پرسپولیس - صبا / خداحافظی در دقیقه 24
* محمد قاضی بعد از به ثمر رساندن گل تیم صبا خوشحالی نکرد و پیراهنش را به روی صورتش کشید و به سمت تماشاگران پرسپولیس رفت. * علی دایی بعد از به ثمر رساندن گل دستش را به نشانه شکر بالا برد. * علی دایی در چند صحنه به قضاوت داور بازی اعتراض داشت که داور چهارم از او خواست که خونسردی خود را حفظ کند. در پایان نیمه اول دیدار پرسپولیس و صبای قم هواداران پرسپولیس
همه مقصرند به جز مربیان
در پایان این دیدار اظهار داشت: ابتدا به خانواده هادی نوروزی تسلیت عرض می کنم بعد از گلی که به ثمر رساندم خجالت کشیدم به خاطر نبود هادی و خوشحالی بعد گل انجام ندادم. وی در مورد درگیری که با سوشا مکانی داشت گفت: من نمی دانم در آن لحظه چه شد که او به سمت من آمد به هر حال بازی داور دارد و هر کسی باید سرش به کار خودش باشد. قاضی در ادامه خاطرنشان کرد: پس از اینکه توپ را به سمت
کروش بعد از بازی ژاپن به بازیکنان چه گفت؟
به گزارش آوای آبی پوشان به نقل از خبرآنلاین؛بعد از دیدار مسقط، کارلوس کروش در رختکن تیم ملی بسیار عصبانی بود و یک روز بعد هم حسابی از خجالت بازیکنان در آمد. ظاهرا عصبانیت کروش کار خود را کرد و بازیکنان در دیدار با ژاپن جبران کردند و به خود آمدند. یکی از بازیکنان تیم ملی با خنده می گوید: بعد از بازی عمان واقعا شاکی بود ولی بعد از بازی ژاپن رفتار کارلوس کاملا فرق می کرد و به همه بازیکنان خسته نباشید گفت. 251 43
تساوی سپاهان اصفهان و سیاه جامگان مشهد/ اعتراض شدید اصفهانی ها به عملکرد داور
بسیار به سمت زمین دویدند و حلقه شادی زدند. رحمان احمدی گلر دوم سپاهان در تمام مدت بازی ایستاده از کنار نیمکت بازی را تماشا می کرد. در نیمه دوم هواداران سپاهان روی چند تصمیم داور و با اعتقاد خودشان روی اتلاف وقت بازیکنان حریف به شدت اعتراض داشتند. در صحنه ای از دیدار رضا عنایتی که معتقد به خطا بود به کمک داور اعتراض کرد و در پی این اعتراض داور به او کارت زرد نشان داد
اخراج از زمین به خاطر فحاشی به توپ !
می شود و بازیکن تراکتورسازی را اخراج می کند. فرید کریمی درباره صحنه منجر به اخراجش اینگونه توضیح داد:من در آن صحنه توپ به پایم برخورد کرد و نتوانستم به خوبی آن را کنترل کنم پس از این اتفاق به توپ فحش دادم که داور من را اخراج کرد. بعد از این صحنه، کریمی قصد داشت از توپ به خاطر رفتار زننده اش عذرخواهی کند تا اخراج نشود اما محسن قهرمانی و توپ مسابقه که ظاهرا خیلی به آنها برخورده بود
هو شدن صادقیان توسط هواداران تبریزی و اعتراض کمالوند به داور
/> * بیرانوند که در این دیدار غایب است جای خود را به وحید شیخ ویسی درون دروازه نفت تهران داده است. * زمانی که پیام صادقیان که اصالتا تبریزی است، صاحب توپ می شود توسط هواداران گسترش فولاد هو می شود. * هر دو مربی در نیمه اول به صورت ایستاده در کنار زمین تیم های خود را هدایت می کردند. * در دقیقه 23 فراز کمالوند به غلامرضا جباری داور دیدار به خاطر نادیده گرفته خطای
جهانبازی، کابوسی که برای استقلال تعبیر شد
وقتی پورحیدری با این همه تجربه این گونه صحبت کرده، دیگر حرفی برای گفتن ندارم. اگر منظور پورحیدری من بوده باشم، برای او متاسفم آی اسپورت- انتخاب داور استقلال و استقلال خوزستان قرار نبود حاشیه ای داشته باشد اگر منصورخان پورحیدری فقط چند ساعت قبل از اعلام داوران به یدالله جهانبازی حمله نمی کرد. استقلالی ها که به خاطر یک اشتباه نه چندان بزرگ از داور بازی با پدیده حسابی سروصدا راه انداختند
مظلومی: آن قدر فشار آوردند تا داور این گونه قضاوت کرد/عجولانه بازی کردیم
و گل صحیح ما را نگرفت، اما کاری کردند که او وادار به عذرخواهی از حریف شد. امروز داور بازی پنالتی ما را نگرفت. با تمام احترامی که برای داوران قائلم ولی باید از تیمم دفاع کنم. متاسفانه شرایط سنگینی علیه استقلال ایجاد شده است. کفش بازیکن من از پایش درآمده ولی به خاطر جو سنگین علیه استقلال داور پنالتی نگرفت. دو دقیقه بعد هم روی حیدری پنالتی شد که باز هم داور پنالتی نگرفت. من که هیچ وقت
ناراحتی بازیکنان استقلال از تعویض و آخرین وضعیت بازیکن مصدوم پدیده
پایان نیمه نخست جابر انصاری به سمت داور مسابقه رفت و با او صحبت کرد. * محمود خمیسی که به علت مصدومیت از ناحیه سر به بیمارستان انتقال شده بود با بخیه مداوا شد. جواد طاری بخش سخنگوی باشگاه پدیده در این مورد به خبرنگار فارس گفت: خمیسی در جریان مسابقه دچار سرگیجه شد که همین موضوع باعث شد او را به بیمارستان انتقال بدهیم و سرمی به او زده شد. او پس از انتقال به بیمارستان چندین بخیه خورد تا حالش
فرار آبی ها از باخت بدون گلزنی!/ صدرنشینی استقلال به خطر افتاد
ابوالحسن جعفری به توپ زد، اما ضربه کم جان او از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت. جعفری چند ثانیه بعد به دلیل خطایی که انجام داده بود، از داور بازی کارت زرد دریافت کرد. دقیقه 2+45: ارسال یعقوب کریمی روی دروازه پدیده با ضربه سر جابر انصاری همراه شد که توپ از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت. دقیقه 3+45: میثم نقی زاده دیگر بازیکنی بود که با کارت زرد داور جریمه شد. نیمه دوم
داوران کویتی از ادامه حضور در کلاس های فیفا محروم شدند
پس از تعلیق فدراسیون فوتبال کویت از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال به خاطر عدم اجرای قوانین ارائه شده از سوی فیفا که محرومیت دو باشگاه کویتی، القادسیه و الکویت را در رقابت های AFC کاپ به همراه داشت، حال نوبت داوران کویتی رسید، عمار اشکنانی و احمد علی دو داور کویتی از حضور در کلاس های داوری حرفه ای فیفا که در کشور امارات در شهر دبی در حال برگزاری است، محروم شدند. این دو داور کویتی
کسی نمانده که سوت بزند/ دایی جان ناپلئونی داورها را قربانی کردیم
، اما لک و مدافعان تراکتور در چند دقیقه سه گل یک شکل در یافت کردند تا تبریز فغانی را مقصر قلمداد کند و نمایندگان مجلس و نهایتا برخی دولتمردان برای آنکه دل تبریزی ها را به دست آورند آخرین نماد داور خوب را هم بشکنند. آنها فغانی را نابود کردند تا بگویند تراکتوری ها میتوانستند قهرمان شوند، البته تراکتوری ها شایسته قهرمتانی بودند اما برد را به خاطر فغانی با تساوی عوض نکردند بلکه به خاطر
اعتراض فخرالدینی به تعویض خود و اشتباه گوینده ورزشگاه
دادند. این در حالی بود که در نیمه اول شعار پدیده خراسان، سرور کل ایران سر داده می شد. * گوینده ورزشگاه زننده گل استقلال را خسرو حیدری اعلام کرد، اما خبرنگاران حاضر در جایگاه اعتقاد داشتند گل توسط مرادوند مدافع پدیده به ثمر رسیده است. * در دقیقه 62 بازی داور به سمت بازیکنان ذخیره تیم پدیده رفت و از آنها خواست در زمان گرم کردن حتماً گرمکن یا کاور بر تن داشته باشند تا رنگ پیراهن
این همان علی دایی است که اول بازی 20 دقیقه تشویقش کردید!
/> بعد از بازی و بعد از یک کنفرانس آتشین ، او در صف برادران و نزدیکانش ، مشغول رفتن از ورزشگاه بود اما هنوز عصبی به نظر می رسید. شاکی بود. اطرافیانش جرات نزدیک شدن به حریمش را نداشتند و آقای سرمربی می گفت: خودتان دیدید ، شرایط عادی نبود. داور همه کار کرد . او این حرف ها و شدیدتر از این را در کنفرانس گفته بود. دایی اما حتی جمله ای درباره حرف های روی سکوها نگفت. خودش را خوب کنترل کرد. حرفه ای
ناراحتی هانی از شکست پرسپولیس و فحاشی به دهنوی و قاضی
به شدت به نحوه قضاوت داور مسابقه اخطار داد و بعد از پایان نیمه به سمت داور چهارم و ناظر مسابقه رفت و چند دقیقه ای با او صحبت کرد. *هانی نوروزی در بین دو نیمه از شکست پرسپولیس به شدت ناراحت بود.او گفت که امیدوار است تیم در نیمه دوم به پیروزی برسد. * با شروع نیمه دوم هانی نوروزی به همراه تیم به میدان آمد و با ایمان صادقی روبوسی و خوش و بش می کرد. * علی دایی سرمربی صبا در شروع نیمه دوم با دو دقیقه تاخیر بر روی نیمکت آمد.
فحاشی و هول دادن باعث اخراج شریفات شد
اتفاقات کاملا به ضرر ما می شود. از محسن قهرمانی می خواهم به اشتباه خود اعتراف کند چراکه اکثر کارشناسان تایید کردند قضاوت او با اشتباه همراه بوده است این برای نخستین بار نیست که تیم فولاد به داوری ها اعتراض می کند و داور را متهم به جانبداری از تیمی می کند. قبل از اینکه لیگ تعطیل شود فولاد به مصاف تیم سایپا رفت. قضاوت این بازی برعهده علی صفایی بود. بعد از این بازی اسکوچیچ در مورد صفایی گفت که