سایر منابع:
سایر خبرها
قاضی: از روح هادی نورزی خجالت کشیدم خوشحالی کنم
به گزارش ایرنا، محمد قاضی پس از دیدار با پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران درباره این دیدار اظهار کرد: درگذشت هادی نوروزی را تسلیت می گویم. بعد از به ثمر رساندن گل می خواستم خوشحالی کنم اما خجالت کشیدم. وی درباره درگیری لفظی با سوشا مکانی نیز گفت: وقتی بازی داور دارد هر کسی نباید دخالت کند زیرا داور تصمیم گیرنده است. من در آن صحنه توپ را زدم اما او الفاظ بد بکار برد که گفتم به شما ارتباطی
قاضی: از گلزنی به پرسپولیس خجالت کشیدم
به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، قاضی به خبرنگار ما گفت: به عنوان یک بازیکن وظیفه خودم را برای تیمم انجام دادم و خوشحالم که موفق به گلزنی شدم. او درباره درگیری اش با سوشا مکانی هم گفت: من بعد از سوت داور به توپ ضربه زدم و او اعتقاد داشت که نباید این کار را می کردم. بازی داور دارد و او تشخیص می دهد که چه کاری غلط است و چه کاری درست. او درباره فحاشی هواداران در پایان بازی گفت: من منت سر کسی نمی گذارم اما خودم وقتی گل زدم از کارم خجالت کشیدم به خاطر هادی نوروزی و البته انتظار هم نداشتم آخر بازی هواداران پرسپولیس اینقدر نسبت به من کم لطف باشند. ...
صادقی: گل پرسپولیس به نظر آفساید بود
افزود: من خودم از این جو خجالت کشیدم. هر مسابقه داوری دارد که باید کار را به او سپرد نه اینکه هر بازیکنی بخواهد نقش داور را ایفا کند. امیرحسین صادقی با بیان اینکه به نظر می رسید گل پرسپولیس آفساید بود گفت: به خاطر دخالت هایی که در کار داور صورت می گرفت این درگیری ها ایجاد شد و فضا بهم ریخت. دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و صبای قم در هفته هشتم پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر شامگاه جمعه در ورزشگاه آزادی تهران با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
قاضی: یاد نوروزی افتادم و خجالت کشیدم خوشحالی کنم
وانانیوز-محمد قاضی پس از تساوی یک بر یک صبای قم در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس درباره خوشحالی نکردنش پس از به ثمر رساندن گل اول بازی اظهار داشت: می خواستم خوشحالی کنم اما یاد هادی نوروزی افتادم و خجالت کشیدم که این کار را انجام بدهم. وی در پاسخ به این سوال که آیا پیراهن پرسپولیس را در زیر پیراهن خود پوشیده بود، گفت: نه چنین چیزی نبود. مهاجم تیم فوتبال صبا درباره درگیری با
کم لطفی هواداران پرسپولیس مرا از شادی پس از گلم منصرف کرد
گلزنی خجالت کشیده است هم توضیح داد: ناراحتی من پس از گلزنی اصلا به خاطر خجالت نبود چون گل زدن برای تیمم که خجالت ندارد و برعکس افتخار هم دارد. اینکه دستم را بر روی پیشانی ام گذاشتم به واسطه ادای احترام به هادی نوروزی بود که نخواستم در آن لحظه و پیش چشم هواداران پرسپولیس خوشحالی کنم. مهاجم صبای قم در این باره که چرا لباس قرمزی که زیر پیراهنش بر تن داشت را پس از گلزنی نشان نداد خاطر نشان
سوشا الفاظ بدی به کار برد
به گزارش سایت خبری تحلیلی 9 صبح به نقل از برنا، محمد قاضی در ارتباط با گل خود به پرسپولیس و شادی نکردن پس از این گل اظهار داشت: باید بگویم که خوشحالی نداشت و خجالت کشیدم از این که گل زدم. به هر حال هادی در جمع ما حضور نداشت. وی در ارتباط با شرایط احساسی بازی و درگیری خودش با دروازه بان حریف گفت: بازی داور دارد و هر کسی باید بازی خودش را کند و نباید در کار داور دخالت کند. بعد از ضربه ای
حواشی نیمه اول پرسپولیس - صبا / خداحافظی در دقیقه 24
* محمد قاضی بعد از به ثمر رساندن گل تیم صبا خوشحالی نکرد و پیراهنش را به روی صورتش کشید و به سمت تماشاگران پرسپولیس رفت. * علی دایی بعد از به ثمر رساندن گل دستش را به نشانه شکر بالا برد. * علی دایی در چند صحنه به قضاوت داور بازی اعتراض داشت که داور چهارم از او خواست که خونسردی خود را حفظ کند. در پایان نیمه اول دیدار پرسپولیس و صبای قم هواداران پرسپولیس
قاضی: از هادی خجالت کشیدم و خوشحالی نکردم
مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت که به خاطر شرم از روح هادی نوروزی پس از گلی که به پرسپولیس زد، خوشحالی نکرد. به گزارش ایسنا، محمد قاضی که تک گل صبا را برابر پرسپولیس در بازی امشب (جمعه) به ثمر رساند، درباره بازی و گلی که زد گفت: ابتدا یک بار دیگر فوت هادی عزیز را تسلیت می گویم. من وقتی گل زدم آمدم که خوشحالی کنم اما یک لحظه خجالت کشیدم و به خاطر نبودن هادی این کار را نکردم. وی
فرار صبا از جهنم آزادی
ضربه کاشته، دروازه سرخپوشان فروریخت. پرسپولیسی ها برای جبران گل، پیش کشیدند اما مشخصاً فضای این بازی که تحت تأثیر نام هادی نوورزی بود، باعث شد بازیکنان این تیم از دایره منطق خارج شوند. از دقیقه 30 به بعد، پرسپولیسی ها شروع به افزایش فشار روی دروازه صبا کردند. اگر خوش شانسی به پرسپولیس لبخند می زد، آنها در همان نیمه اول حداقل بازی را به تساوی می کشاندند اما بی دقتی یاران سیاه پوش، تمام
برانکو: صادقی پس از گل به صبا به هوا پرید، شاید او را هم محروم کنند! مطمئنم می خواهند مرا زمین بزنند
صبا گل زدیم ایمان صادقی به هوا پرید و خوشحالی کرد و شاید به خاطر همین خوشحالی اش او را محروم کنند! سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه شاید نورمحمدی هم محروم شود اظهار داشت: مطمئن هستم که با ادامه این اتفاقات نورمحمدی را هم محروم می کنند و اگر این اتفاق نیفتد تعجب برانگیز است. وی درباره اظهارات علی دایی که گفته بود برانکو با این شیوه موفق نمی شود تصریح کرد: من نمی دانم منظور دایی
درگیری دقایق پایانی و رخصت کفشگری از دایی!
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، با آغاز نیمه دوم و هنگامی که یکی از بازیکنان صبا روی زمین بود پرسپولیسی ها بدون توجه به این مسئله به سمت دروازه صبا حرکت کردند که همین موضوع باعث شد درگیری بین بازیکنان دو تیم پیش بیاید. * هواداران پرسپولیس چند دقیقه بعد از آغاز نیمه دوم مشغول تشویق تیم شان شدند و از آنها می خواستند به عشق هادی نوروزی گل بزنند. * علی اکبر طاهری و حسین
پرسپولیس 2 امتیاز و حرمت نوروزی را همزمان از دست داد
یافت. محمد قاضی در دقیقه 19 برای صبا گلزنی کرد و مهدی طارمی در دقیقه 85 پرسپولیس را به گل رساند. در حالی که قرار بود بازی به احترام هادی نوروزی ساعت 18:24 آغاز شود ولی برنامه های پیش از شروع بازی و ادای احترام به کاپیتان فقید پرسپولیس طولانی شد تا شاهین حاج بابایی داور مسابقه با حدود هفت دقیقه تاخیر سوت بازی را بزند. پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه نخست می
تساوی پرسپولیس و صبا با 2 کارت قرمز
دروازه صبا برخورد کرد و راهی به دروازه نداشت. دقیقه 67: بازیکنان صبا روی ضدحمله به سمت دروازه پرسپولیس حمله کردند که شوت علی محمدی توسط مکانی مهار شد. دقیقه 68: جری بنسون در ترکیب پرسپولیس حاضر شد و علی علیپور از بازی به بیرون رفت. دقیقه 70: فرشید باقری به دلیل خطایی که پشت محوطه جریمه انجام داد، از داور بازی کارت زرد دریافت کرد. دقیقه 71: ضربه ایستگاهی
وقتی تن نوروزی در گور لرزید!
پرسپولیس و بازی کنار همین بازیکنان پرسپولیس را داشتند و مثلاً قبل از بازی برای زنده کردن یاد نوروزی اشک ریختند و هم قسم شدند اما وقتی کار بالا گرفت با فراموش کردن تمام آنچه در پی اش بودند، فقط شرمساری و خجالت برجا گذاشتند و یک خاطره زشت را رقم زدند، تا دیداری که قرار بود تاریخی شود حتی ارزش به خاطر سپردن را نیز نداشته باشد. تکرار مکررات است اینکه عنوان کنیم فرهنگ فوتبال مرده، اما باید
مکانی: همه می خواستند فرشته نجات پرسپولیس باشند/ بازی احساسی شده بود
رسید. وی در مورد درگیری اش با محمد قاضی خاطر نشان کرد: درگیری خاصی نبود شرایط تیم ما مشخص بود بازیکن حریف هر کسی که می خواهد باشد مهم نیست بلکه باید بداند که بعد از سوت داور نباید توپ را شوت کند. مشکل خاصی نبود و در آن لحظه ما فقط دنبال گل زنی بودیم.
بازی بزرگداشت نوروزی جنجالی شد
با پشت سر توپ را به سمت دروازه صبا نواخت که گل تساوی این تیم را رقم زد. طارمی بعد از گل شادی اش را با هانی نوروزی روی نیمکت پرسپولیس تقسیم کرد. شرح نیمه اول: پرسپولیسی ها که در 5 بازی اخیر نتایج خوبی کسب کرده بودند با تعطیلات لیگ همه چیز را بر باد رفته می بینند. کاپیتان در جمع شان نیست و شور و حال استادیوم کاملا احساسی شده تا آنها با ارائه یک بازی انتقاد آمیز در نیمه اول که
طارمی شادی گلش را با هانی تقسیم کرد / دستگیری جیمی جامپ با لباس نوروزی
دایی سرمربی تیم صبا شعار دادند. * از دقیقه 80 به بعد کم کم هواداران تیم پرسپولیس در حال ترک استادیوم آزادی شدند. * هواداران تیم پرسپولیس به زمین خوردن های متعدد بازیکنان صبا اعتراض کردند. * علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در دقیقه 80 بدون صحبت با خبرنگاران ورزشگاه آزادی را ترک کرد. این درحالی است که سرپرست باشگاه پرسپولیس گل تیمش را ندید.
خوشحالی طارمی به سبک مرحوم هادی نوروزی
به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و صبای قم، عصر امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد. بر اساس این گزارش، مهدی طارمی در دقیقه 86 این دیدار، ضربه ایستگاهی ارسال شده از سمت چپ زمین را با ضربه سر وارد دروازه صبا کرد. طارمی که برای خوشحالی بعد از گل در این دیدار برنامه ریزی کرده بود، ابتدا به سبک مرحوم هادی نوروزی خوشحالی کرد و علامت قلب را با دستانش نشان داد. طارمی سپس به
اظهارات پس از دیدارهای امروز لیگ برتر
: زنگ خطر داوری به صدا درآمد/ قرار نیست همه چیز به سود تیم ملی باشد امیر حسین صادقی: گل پرسپولیس آفساید به نظر می رسید/ همه در کار داور دخالت کردند! مدافع تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه هر کس نباید برای خودش قضاوت کند گفت: یک مسابقه فوتبال داور دارد هر چند که گل پرسپولیس آفساید به نظر می رسید. پسر هادی نوروزی: اگر پدرم بود حتما به صبا گل می زد پسر مرحوم هادی نوروزی
علی دایی علیه سازندگان علی دایی
فوتبال بازی کردن آنهمه این و آن را کلاه بردار بداند و داور را تحت فشار بگذارد و با اهمیت ندادن به هواداران پرسپولیس به داور بگوید که نخواسته یک بار دیگر هواداران این تیم را عزادار کند. از فلورانس و باتی گل بگیرید تا برسید حتی به فیگو که یکی از یاغیرترین بازیکنان تاریخ بود و از بارسا به رئال رفت و با کله خوک روی زمین مواجه شد، هیچکدام اینچنین با سر نترس و بی توجه به آنهمه اظهار محبت، اعلام وجود
پرسپولیس 1 - صبا 1، همه چیز تحت تاثیر 24 بود
پشت سر توپ را به سمت دروازه صبا نواخت که گل تساوی این تیم را رقم زد. طارمی بعد از گل شادی اش را با هانی نوروزی روی نیمکت پرسپولیس تقسیم کرد. شرح نیمه اول: پرسپولیسی ها که در 5 بازی اخیر نتایج خوبی کسب کرده بودند با تعطیلات لیگ همه چیز را بر باد رفته می بینند. کاپیتان در جمع شان نیست و شور و حال استادیوم کاملا احساسی شده تا آنها با ارائه یک بازی انتقاد آمیز در نیمه اول که با پاس ها و ارسال
برانکو: از حرف دایی غافلگیر شدم/ متاسفم
در مورد داور صحبت نمی کنم. شاید صبا اینطور یاد گرفته که همیشه حداکثر کمک را از سوی داور داشته باشد. برانکو ادامه داد: امروز بازی کردن برای بازیکنان ما سخت بود. برخی از آنها هنگام گرم کردن هم داشتند گریه می کردند و بازی را در شرایط احساسی شروع کردند. در چنین شرایطی نمی شود خوب بازی کرد. این اولین بازی بعد از آن اتفاق تلخ بود. کاریش هم نمی شود کرد و تنها داروی آن کار کردن است.
توقف پرسپولیس برابرصبا درورزشگاه آزادی؛ سرخ ها حرمت هادی نوروزی را نگه نداشتند
به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،در آخرین دیدار از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران تیم های پرسپولیس و صبای قم در حضور حدود 35 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت. محمد قاضی در دقیقه 19 برای صبا گلزنی کرد و مهدی طارمی در دقیقه 85 پرسپولیس را به گل رساند. رسپولیس بعد از گل تساوی باز هم می توانست گلزنی کند ولی از رسیدن به این
خوشحالی دایی مایه خشم پرسپولیسی ها(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز (BoyerNews.com) : علی دایی معدود چهره های فوتبال ایران است که هرگز علاقه اش به پرسپولیس باعث نشده که از پیروزی برابر این تیم خوشحال نشود. به گزارش ورزش سه، علی دایی سرمربی صبا زمانی که محمد قاضی گل اول تیمش را زد به سبک خود و با بالا بردن دست ها و شکر کردن خدا خوشحالی کرد این اقدام او به مذاق طرفداران این تیم خوش نیامد و اولین موج اعتراضات به وی
همه مقصرند به جز مربیان
در پایان این دیدار اظهار داشت: ابتدا به خانواده هادی نوروزی تسلیت عرض می کنم بعد از گلی که به ثمر رساندم خجالت کشیدم به خاطر نبود هادی و خوشحالی بعد گل انجام ندادم. وی در مورد درگیری که با سوشا مکانی داشت گفت: من نمی دانم در آن لحظه چه شد که او به سمت من آمد به هر حال بازی داور دارد و هر کسی باید سرش به کار خودش باشد. قاضی در ادامه خاطرنشان کرد: پس از اینکه توپ را به سمت
نورمحمدی: اخراجم سخت گیرانه بود
به گزارش سرویس ورزشی برنا، رضا نورمحمدی در پایان دیدار پرسپولیس مقابل صبا اظهار داشت: موقعیت های خوبی داشتیم اما حیف شد که استفاده نکردیم. متاسفانه گل خوردیم اما بعد از آن یکپارچه حمله شدیم. وی درباره بازوبند پرسپولیس که هانی به او داد اظهار داشت: وقتی هادی نبود من همیشه بازوبند را می بستم که این بازی هم هانی آمد و بازوبند را به صورت امانت داد که یک روز بیاد خودش پس بگیرد.
تساوی پرسپولیس بداخلاق مقابل صبا
/> در دقیقه 83 شوت بی دقت رامین رضائیان بعد از اصابت به تیرک افقی دروازه صبا به بیرون رفت. گل مساوی پرسپولیس: در دقیقه 85 ضربه کاشته پرسپولیس در محوطه جریمه با ضربه سر مهدی طارمی همراه شدتا او گل مساوی پرسپولیس را بزند. با این تساوی پرسپولیس 8 امتیازی شد و در رده دوازدهم باقی ماند و بازیکنان پرسپولیس خیلی تلاش کردند به پیروزی برسند ولی دفاع فشرده صبا مانع از گلزنی سرخپوشان
آقازمانی: داوری به نفع پرسپولیس بود
خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال صبا گفت: داوری امروز به سمت پرسپولیس سوق داده شده بود. سامان آقازمانی بازیکن تیم صبا در پایان دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: امروز خیلی برای من سخت بود بدون حضور هادی در این دیدار بازی کنم. چون او همیشه جلوی من بازی می کرد و همین دلیل نبود او امروز خیلی من را ناراحت کرد. خدا به خانواده او صبر بدهد. وی در ادامه گفت: ما امروز می توانستیم در ضد
کارشناس داوری فوتبال: یک پنالتی مسلم برای پرسپولیس اعلام نشد
، سختگیرانه بود اما اگر به دلیل استفاده از الفاظ نامناسب باشد که البته نمی دانم، داور چگونه متوجه چنین امری شده است، می تواند تصمیم درستی باشد. به خاطر آنکه دلیل داور برای ما معلوم نیست به طور دقیق نمی توان در اینباره اظهار نظر کرد. مدرس داوری فوتبال کشورمان در پایان اضافه کرد: شاهین حاج بابایی داور مسابقه در 20 دقیقه پایانی، بازی را رها کرد و تصمیم های خوبی نداشت. در برد بین المللی آمده است؛ وقتی بازی به سمت درگیری و تنش می رود نباید غیر از موارد استثنا از آوانتاژ استفاده کنید که این اصل رعایت نشد و به این ترتیب بازی از دست داور خارج شد. ...
دیگر فرصت اشتباه نداریم
3 امتیاز را به خاطر همین مسئله از دست دادیم و دیدار با تراکتورسازی این مشکل به وجود آمد. سلیمی در مورد اینکه آیا فولاد می تواند از بحران خارج شود، تصریح کرد: ما در ابتدای فصل تیمی بسیار معمولی نشان دادیم اما اکنون 3-4 بازی است که وضعیت ما بهبود پیدا کرده و بازی بهتری انجام می دهیم. مقابل تراکتورسازی و سایپا بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه توپ های ما گل نشد. امیدوارم این روند