پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۴۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایفنام ۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۲۱:۱۲

بازیکن تیم فوتبال صبا گفت: بعد از زدن گل به تیم پرسپولیس به خاطر هادی ...

به گزارش ایفنام، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در حالی بین تیم پرسپولیس و صبا با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید که محمد قاضی در پایان این دیدار اظهار داشت: ابتدا به خانواده هادی نوروزی تسلیت عرض می کنم بعد از گلی که به ثمر رساندم خجالت کشیدم به خاطر نبود هادی و خوشحالی بعد گل انجام ندادم. وی در مورد درگیری که با سوشا مکانی داشت گفت: من نمی دانم در آن لحظه چه شد که او به سمت من آمد به هر حال بازی داور دارد و هر کسی باید سرش به کار خودش باشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)