چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۴۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۰۴:۵۲

برای شکست مقاومت به تهران می رویم

یوسف نادریان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران در خصوص آخرین بازی تیم نفت گچساران در برابر کاسپین قزوین اظهار کرد: ما در برابر تیمی بازی کردیم که هفته گذشته در برابر مقاومت تهران در تهران بازی کرده و آن تیم را شکست داده بود. وی افزود: در این بازی راه های نفوذ دو گوش چپ و راست تیم حریف بسته شد و در تلاش برای به ثمر رساندن گل از عمق دفاع این تیم بودیم که به نتیجه رسید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)