سایر منابع:
سایر خبرها
گلناز حمزه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نرماشیر با اشاره به خدمات رسانی این شبکه به دامداران اظهار داشت: بیماری تب برفکی یک بیماری عفونی و واگیردار در دام ها است و با توجه به خسارت بالا به صنعت دام و دامپروری به دلیل کاهش تولیدات دامی از اهمیت بالایی برخوردار است. رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نرماشیر بیان داشت: همه دام های زوج سم از جمله گاو، گاو میش، گوسفند و بز هدف ویروس عامل
ساوالان خبر : مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزی استان اردبیل گفت: 45 هزار کشاورز اردبیلی زیرپوشش بیمه هستند. عادل محمدی در جلسه بررسی مشکلات بیمه صندوق بیمه کشاورزی پارس آباد اظهار کرد: در سطح استان و در سال زراعی گذشته بیش از 10 میلیارد و 800 میلیون تومان واریزی کشاورزان را به صندوق شاهد بودیم که از این مبلغ هشت میلیارد تومان به عنوان خسارت به کشاورزان، زارعان، باغداران و دامداران پرداخت
برای بیان تعداد لاشه های یافت شده در بخش های هم مرز دراستان های همجوار اعلام می شود دردی از دامداران بینوا نمی کاهد وکاری از دستشان بر نمی آید. بلکه این همت مسولین است که با ارایه راهکارهایی قبل از تشکیل ستاد بحران و تمهیدات اندیشده شده از سوی ستاد بحران درعمل مانع نفوذ و گسترش بیماری دررسیدن به یک اپیدمی هولناک یاریگر است. بی گمان همزمان با تلاش، جهت کنترل این بیماری و کاهش تلفات در
کشاورزی تصریح کرد: باید در این زمینه تلاش و همت مسئولان مربوطه بر رفع مشکلات در این راستا باشد تا بتوانیم در صورت وارد شدن خسارات به محصولات کشاورزی آن را از طریق بیمه جبران کنیم. احمدی اظهار کرد: این شهرستان دارای یک میلیون واحد دامی، 43 هزار هکتار اراضی آبی و 5 هزار و 400 هکتار اراضی دیم است که توسط بخش خصوصی کشت می شود و 21 هزار هکتار اراضی آبی و 3 هزار هکتار اراضی دیم که توسط کشت و
به گزارش پیام بشرویه به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی خراسان جنوبی : حبیب الله شریفی از آزادی 450 هکتار از مراتع قرق شده برای چرای دام ها از اول آبان ماه خبر داد و اظهار داشت: آزادسازی مناطق قرق شده به مدت 60 روز است. وی بابیان اینکه پیش بینی می شود از سطح این مراتع 31 هزار تن علوفه برداشت شود، بیان کرد: ارزش ریالی این علوفه ها برای کمک به دامداران 22 میلیارد تومان است و 300 هزار واحد
1394/7/26 یکشنبه به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، معصومه ابتکار در نشست خبری در جمع خبرنگاران استان افزود: این صندوق می تواند کمک هایی برای رفع نیازهای بخش های صنعت، تولید و تجارت باشد و به تصفیه خانه، فیلتراسیون و کاهندگی آلودگی کمک کند وی یوزپلنگ را یکی از نمادهای ملی و از گونه های در معرض تهدید دانست و یادآورشد: برنامه گسترده ای با همکاری کارشناسان داخلی و سازمان ملل
دفاتر صندوق بیمه و شرکت های خدمات بیمه ای و همچنین سخت گذر بودن مناطق عشایری، بیمه نه تنها جبران خسارت نمی کند بلکه هزینه اضافی نیز بر دوش عشایر خواهد داشت. بر اساس آمار موجود، در حال حاضر حدود 5/1 درصد از دام های عشایر جنوب کرمان تحت پوشش بیمه قرار دارند و امیدواریم با اجرای طرح پرواربندی و زنجیره تولید گوشت قرمز و ترویج های انجام شده درخصوص بیمه دام، این آمار در سال های آینده بیشتر شود