دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۲:۲۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۰۰:۳۷

نمایش شهرک موشکی ایران اوباما را تحقیر کرد

یک وبگاه آمریکایی در مطلبی پیرامون نمایش توانمندی های موشکی ایران نوشت، تصاویر پخش شده رسانه های ایران از شهرک موشکی برای دولت اوباما خجالت آور بود. به گزارش بی باک، وبگاه آمریکایی امریکن ورییر در تحلیلی پیرامون نمایش قدرت موشکی ایران نوشت: ایران با نمایش پایگاه مخفی موشکی خود اوباما رییس جمهور آمریکا را تحقیر کرد. دولت اوباما باید بعد از اعلام رسانه های دولتی ایران و نمایش فیلمی مبنی بر وجود پایگاه زیر زمینی موشکی این کشور خجالت بکشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)