سایر خبرها
هیات انگلیسی زبان های مقیم تهران +عکس
برقرار کنند. از نظر من ارتباط ایران با خارج از کشور کم است. اگر بتوانیم از طریق این جمع ارتباط بین المللی برقرار کنیم بسیار خوب می شود. شعارمان هم این است که نه مرزی داریم و نه نژادی. یکسری مجموعه برنامه نیز برخی از اعضای این گروه برگزار می کنند. به عنوان مثال کنفرانس افق نو که سه سال است به ریاست آقای نادر طالب زاده برگزار می شود در آن بحث بین المللی با رویکرد استبداد و ظلم به خصوص آمریکا مطرح می
خطر محرومیت از دربی برای 3 پرسپولیسی و 5 استقلالی
به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان هشت بازیکن از تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس دو اخطاره هستند و در آستانه محرومیت از حضور در دربی قرار دارند. مهدی طارمی، علی علیپور و کمال الدین کامیابی نیا از پرسپولیس و سید مهدی رحمتی، آرش برهانی، حنیف عمران زاده، امین حاج محمدی و میثم مجیدی دو کارته های استقلال هستند. قبل از دربی پرسپولیس با ملوان و استقلال با سپاهان مقابل هم قرار خواهند گرفت. برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. انتهای پیام / ...
کریم باقری:داوران الکی روی طارمی حساس شده اند
مهدی الکی حساس شده باشند. آنالیزی در برنامه 90 صورت گرفت که اتفاقاً ثابت شد تمام پنالتی هایی که روی مهدی طارمی شده و داور گرفته درست و صحیح بوده است. پس چرا باید بعد از آن دست و دل داوران برای گرفتن پنالتی محرز بلرزد؟ * شما فکر می کنید آن صحنه پنالتی بوده است؟ از آن زاویه ای که ما دیدیم مدافع حریف پای خود را جلوی مهدی ستون کرد و او را انداخت. اتفاقاً از خود طارمی هم که پرسیدم
رپرتاژ آگهی نشریه تاجگردون برای محمد بهرامی/ انتقاد از جریان اصلاح طلب
شهر یاسوج چاپ شده و همچنین از سایت هفته نامه توازن نیز قابل خریداری است. مشروح مصاحبه محمد بهرامی به نقل از هفته نامه توزان در ادامه آمده است: یک بیوگرافی کوتاه از وی بگوییم می توان به عضویت وی در هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، شهردار سابق شهر یاسوج، مدیرعامل اسبق باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری یاسوج اشاره داشت. محمد بهرامی سیف آباد، دانشجوی سال آخر دوره ی دکتری در رشته ی
تصویب برجام مشروط به رعایت دستورات ولی امر مسلمین است /خاندان وحی و نبوت،عزیزترین و شریفترین انسانهای ...
جنایتی در کشور مرتکب می شدند ایران حق اعتراض و محاکمه آنها را نداشت که امام در اعتراض به این مساله فرمود-عظمت ایران از بین رفت،استقلال از دست رفت، عزت ما پایکوب شد، مگرما مستعمره هستیم؟مگرایران دراشغال آمریکاست. وی افزود: این قانون ذلت بار در حالی تصویب شد که ایران با آمریکا رابطه داشت ولی الان که ایران اسلامی هیچ رابطه ای با آمریکا ندارد قطعا دشمنی آمریکا نباید فراموش شود لذا مقام معظم رهبری
به پرسپولیس آمدم چون فکر می کردم به من خیانت شده
یکی از مهمترین بازی های زندگی من بود. باید هر جوری شده خودم را ثابت می کردم. تا 3 بازی اول فصل و آن خاطره تلخ فراموش شود. پیش از فصل ازلحاظ بدنی نتوانستم آنطورکه دلم می خواهد خودم را آماده کنم و از طرفی هم با بچه ها هماهنگ نبودم و حتی یک بازی دوستانه هم انجام نداده بودم. امیدوارم عملکردم روز به روز بهتر شود. این برد بیشتراز آنکه برای پرسپولیس لازم باشد برای من لازم بود و اعتماد به نفس و تمرکزم را
محرمی؛آقای پنجعلی! بگذار دهان ما بسته بماند
در نظر سنجی این هفته برنامه 90 مجتبی محرمی با کسب 42.6 درصد آرا به عنوان بهترین مدافع چپ پس از انقلاب انتخاب شد. محرمی حرف های جالبی زد در این خصوص زده که در پی می آید: * بی تعارف فکرش را می کردید در نظر سنجی برنامه 90 به عنوان بهترین دفاع چپ بعد از انقلاب انتخاب شوید؟ - (با همان خنده همیشگی) راستش را بخواهید می دانستم که هنوز چشمه معرفت ها خشک نشده است. با اینکه
در نگاه به شبکه های اجتماعی، چشم هایتان را بشویید!
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، در حالی که همین چند سال پیش اینترنت فضای ارتباطات را تکان داده بود و در کنار آن گوشی های موبایل نیز کم کم در دست همگان یافت می شد، با ترکیب این دو پدیده و به وجود آمدن گوشی های هوشمندی که قابلیت اتصال به اینترنت را داشتند، دنیای ارتباطات چهره تازه ای به خود گرفت. در کنار این ها شبکه های اجتماعی با تکیه بر بستر اینترنت دنیای مجازی را به گونه
عبرتهای عاشورا در کلام رهبر معظم انقلاب
با سواد، آدمهای بی سواد هم هستند. گاهی کسی بی سواد است؛ اما جزو خواص است. یعنی می فهمد چه کار می کند. از روی تصمیم گیری و تشخیص عمل می کند؛ ولو درس نخوانده، مدرسه نرفته، مدرک ندارد و لباس روحانی نپوشیده است. به هرحال، نسبت به قضایا از فهم برخوردار است. در دوران پیش از پیروزی انقلاب، بنده در ایرانشهر تبعید بودم. در یکی از شهرهای همجوار، چند نفر آشنا داشتیم که یکی از آنها راننده بود، یکی شغل آزاد
در پایان بازی دربی کدام تیم ها مدعی قهرمانی هستند؟
. استقلال تهران مظلومی از همان شروع لیگ سعی داشت تیمی متفاوت بسازد. چیزی که در بازی استقلال در هفته های ابتدایی به خوبی دیده می شد. پاس های کوتاه، حملات متعدد و برنامه ریزی شده. یکی از نقاط قوت استقلال این فصل در ابتدای فصل این بود که تیم مظلومی اگر گل اول را می زد، عقب نشینی نمی کرد و برای گل دوم هم فشار می آورد تا خیال خود را از بابت بد راحت کند. اما چند اتفاق کافی بود که
اگر به رئال مادرید هم بروم شناسنامه من فولاد است - حرف های ناشایست در اینستاگرام برایم اهمیت ندارد
نفر 200، 300 نفر هم بشوند عادی است و اصلا برایم اهمیتی ندارد. برایم مهم این است که بتوانم با تیمم موفق شوم. * شجاع خلیل زاده گفته قبل از بازی گلزنی تو را پیش بینی کرده، این موضوع صحت دارد؟ - شجاع در اکثر مواقع کنار من و سروش است و همیشه به ما روحیه می دهد. درست است، قبل از بازی به من و سروش گفته بود یکی از شما دو نفر امروز گل می زند، جا دارد اینجا از بازی خوب شجاع تشکر کنم. او
آقای کاظمینی! واقعیت ها را نباید نادیده گرفت
رضا سلطان زاده مدیر مسئول هفته نامه آیینه یزد بعد از انتشار سرمقاله های شماره 297 و 424 و 426 آیینه یزد تحت عناوین آیا با وضعیت موجود احداث مصلی یک ضرورت است و بار دیگر طرح احداث مصلی و نیازهای ضرورتی تر و ساخت مصلای یزد و درخواستی منطقی آقای میرزامحمد کاظمینی مطالبی در توجیه ساخت مصلی و پردیس فرهنگی در مرکز استان تنظیم نموده و روز 19/7/94 با تیتر ساخت مصلی ضرورتی برای یزد در سایت یزد فردا منتشر شده است. مدیر مسئول آیینه یزد در نظر دارد ضمن درج فرازهایی از مقاله آقای کاظمینی در این شماره با ارائه شرح و توضیح مختصری دقت و توجه خوانندگان را به نکاتی پیر امون آن جلب نماید. آنچه ادلّة جناب سلطانزاده برای نساختن مصلّی می باشد، نوع برداشت ایشان از هدف مصلّی است. شاید اینگونه در ذهن ایشان نقش بسته که قصد آن است که یک مسجد بزرگ چند هکتاری ساخته شده که صدها هزار نفر در آن جای گیرند که مقالات فوق را توجیه می کند و نباید دست رد به آن زد و باید یادداشت های ایشان را در شرایط فعلی پذیرفت. تعبیر دوم آن است که متأسفانه مقامات مسئول به تشریح اهداف و تشکیلات جامع مصلّی و پردیس فرهنگی یزد نپرداخته اند و الّا یادداشت های ایشان به سمت ضرورت ساخت مصلّی می رفت. حقیر معتقد هستم تعبیر دوم دربارة نوشته های آقای سلطانزاده تعمیم پیدا می کند و خوب است به روند تاریخی برخی مخالفت ها اشاره و به اهداف بلند بانی مصلای یزد بپردازم. 1 یادآوری این نکته ضروری است که در هیچ یک از سرمقاله های آیینه یزد با ساختن مسجد مخالفتی نشده است بلکه بنا به دلایلی اعلام گردیده که در موقعیت و شرایط کنونی نیازی به ساخت مصلی در یزد نمی باشد از جمله در مقالات آیینه مواردی درج گردیده که به اهم آنها به شرح زیر برای تاکید اشاره می شود. ... در طرح جامع و تفصیلی شهر یزد که هزینه های زیادی بر دوش شهروندان گذاشته شده احداث مصلی دیده نشده است و تغییرات لازم به هر طریق که صورت گرفته باشد یا بعدا به دنبال تهیه طرح و نقشه باشند مستلزم صرف مبالغ زیادی از محل بیت المال است و بار اصلی آن را مردم باید عهده دار شوند... مکانی که برای ساخت مصلی در نظر گرفته شده است آن طور که بعضی از مطلعین می گویند، تملک بخشی از زمین منطقه ترمینال با اکراه انجام گرفته و یقیناً زمین مورد بحث به منظور دیگری غیر از مسجد واگذار شده یا قسمتی از آن مصادره ای است و مالک بخشی از آن نیز هموطنان غیرمسلمان بوده اند... شهرداری حق واگذاری چند هکتار زمین مرغوب را که دهها میلیارد تومان ارزش دارد به فرد، موسسه و شرکتی ولو در زمینه فرهنگی و مذهبی بخواهد فعالیت کند ندارد مگر این که از وزارت راه و شهرسازی زمین معوض بگیرد آن هم یا دقیقاً باید برابر با ضوابط روشن و مشخص با کار کارشناسی تصمیم گیری نمایند... در سال جاری در استان یزد نزدیک به دو هزار و نهصد کلاس باید مقاوم سازی شود که بعضی از آنها احتمال ریزش سقف و دیوار دارد. تقریبا هفتصد کلاس جدید نیز باید احداث گردد. بسیاری از آموزشگاهها نمازخانه ندارند... حدود یکصد هزار دانش آموز در ناحیه یک و دو آموزش و پرورش یزد مشغول به تحصیل هستند با کمال تاسف بیش از ده درصد آنها یتیم و یا فرزند طلاق یا پدر و مادر هر دو معتاد و یا بد سرپرست و عده ای هم فرزند پدر و یا مادری هستند که به بیماری های سخت و صعب العلاج گرفتار و مبتلا شده اند. آیا کمک و مساعدت به این دانش آموزان باعث شادی و شعف آنها نخواهد شد؟.. . چه بسیار از مجموعه های مسکونی و پروژه هایی که در توسعه نامتوازن شهری یزد بدون برنامه ریزی ساخته شده است فاقد مسجد و نمازخانه می باشد... متاسفانه در استان یزد بیش از یکصد و پنجاه برابر سال 1358 و در حال حاضر حدود 3300 نفر زندانی داریم. در بعضی از خانواده ها پدر و مادر هر دو زندانی هستند، عده ای از آنها فرزندانی دارند که در جامعه رها شده اند رسیدگی به این خانواده ها و حل مشکلات زندانی ها باید در اولویت کاری متصدیان نهادهای فرهنگی و دینی باشد... استان یزد سال ها است با مشکلات خشکسالی روبرو است صدها روستای یزد آب ندارد، بسیاری از دهات و روستاها آب خوردنشان با تانکر تامین می گردد... محل شهادت سومین شهیدمحراب و قبل از آن مکان های درگیری نیروهای هوادار حکومت پهلوی با انقلابیون در حوالی میدان امیرچقماق، شهیدبهشتی، بعثت، خیابان قیام و امام و گوشه و کنار بازار و نزدیک همین مسجد و ارتباط و نزدیکی با پایگاه اصلی انقلاب یعنی مسجد روضه محمدیه(حظیره) و آن همه رخدادها و حوادث و جریانات که خود یادآور رخدادهای گوناگون تاریخ انقلاب در دارالعباده است آیا این مجموعه یک میراث گرانسنگ فرهنگی- تاریخی نیست که باید پیوسته زنده بماند؟ 2 آقای کاظمینی می نویسد: بدون وابستگی به هیچ نهاد و فردی و فقط آگاه به طرح جامع مصلی و پردیس فرهنگی یزد، یادداشت زیر را برای ثبت، نوشته است... 3 سوابق نشان می دهد در تاریخ 5 تیرماه و 26 آبان ماه 1391 آقای کاظمینی با انتشار مقالاتی با شدت و تندی از غفلت آقای فلاح زاده استاندار و آقای میروکیلی شهردار وقت یزد شکوه و گلایه نموده و می نویسد: چرا برای ساخت مصلای حوزه جامع علمیه و احداث دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه و ساخت مصلای یزد که آن را ضرورتی به حقانیت اسلام دانسته !! اقدامی نشده است؟! 4 آیت ا... حاج شیخ غلامرضا یزدی (فقیه خراسانی)، به مرحوم حاج حسین برخوردار و مرحوم رسولیان پیشنهاد می دهند در دو نقطة مهم شهر در آن مقطع زمانی، مسجد بنا کنند که دوست جناب سلطانزاده (مهندس مهدی بازرگان)، مهندس ساختمان مسجد برخوردار بوده و این دو مسجد در آن مقطع زمانی در انتهای کوچة حنا و اول کوچة برخوردار چه معنایی می توانسته داشته باشد و الآن از مساجد پر رونق مردمی می باشد. بنابر این مخالفت با بناهای مذهبی با هر توجیهی ریشة تاریخی دارد... 5 اولاً ساخت مصلی ارتباطی به حقانیت اسلام ندارد و مسجد ریگ و مسجد برخوردار و مسجد رسولیان که درود و رحمت های بیکران الهی بر بانیان و سازندگان آنها باد از پول افراد خیر و تاجران مسلمان و خوشنام یزدی احداث شده است و نقل این گونه موارد صرف نظر از میزان صحت بعضی از استناد های آقای کاظمینی به عنوان شاهد و مثال و مقایسه آن با زمان حاضر بویژه اگر در این دوره و زمان استفاده از بیت المال و امکانات اداری و دولتی برای ساخت مصلی و یا پردیس فرهنگی در نظر باشد اصولی و منطقی نمی باشد. ضمناً مشخص نیست چرا آقای کاظمینی از شادروان مهندس مهدی بازرگان در نوشته خویش به عنوان دوست سلطان زاده نام برده است. گرچه باید به اطلاع ایشان برسانم بدون شک نگارنده این سطور همانند صدها هزار نفر دیگر با مطالعه کتاب های مجاهد و مبارزی نظیر آیت ا... طالقانی، شادروان مهندس مهدی بازرگان و زنده یاد دکتر علی شریعتی با رژیم ستمشاهی از سال های قبل از انقلاب و در دهه چهل مخالفت نموده و از طرفداران سرسخت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شده اند بنابراین افتخار می کنم که از آن موقع به بعد دوست مرحوم مهندس مهدی بازرگان بوده ام. در سال های اخیر، 2 پروژه با مخالفت جدّی عده ای و کشاندن مباحث متعدّد در روزنامه ها و رسانه ها بود: یکی ساخت پارک کوهستان و دیگری ساخت پاساژ ستاره یزد که حقیر خود شاهد بحث های تندی در این باب از سوی موافقان و مخالفان بودم، امّا هر دو پروژه به اتمام رسیده و منشأ رفاه و خیر مردم است... 6 آقای کاظمینی حقایق و واقعیت ها را نادیده گرفته و آن چنان سطح موضوع و بحث را پایین اورده که عملکرد عده ای از مالکان و افرادی را که در ساخت و ساز پاساژ ستاره یزد آن هم به دلیل منافع اقتصادی یا مشکلات اداری با شهرداری که احیاناً با یکدیگر اختلاف مالی داشته اند یا نظرات موافقان و مخالفان احداث پارک کوهستان را با اظهار نظر و انتقاد سازنده و دلسوزانه کسانی یکسان دانسته که نه تنها مخالفتی با ساخت مسجد ندارند بلکه می گویند احداث مصلی که اکنون تبدیل به ساخت پردیس فرهنگی شده چه از محل بیت المال یا با پول مردم به ویژه اگر خدای ناکرده بخواهند از زراندوزان و سوءاستفاده کنندگان اقتصادی هم کمک بگیرند در حال حاضر به مصلحت شهر و دیار و حکومت نیست با عنایت به اینکه دهها طرح عمرانی نیمه تمام نیز بر روی زمین مانده است؟ آقای کاظمینی عالماً، عامداً یا سهواً نکته دیگری را تحریف نموده و نوشته است: نویسنده مقالات آیینه یزد، اشاره ای به جمعیت شرکت کننده در نماز جمعه کرده اند که با دوچرخه و موتور به مسجد می روند که در سال های اخیر همة حوزه های شهری، بخصوص حوزة شهر یزد، نمازجمعه با شکوه و استقبال زیاد مردم برگزار و اگر روز جمعه از مسیر خیابان امام و قیام و بلوار امامزاده جعفر (ع) عبور نمایند، ازدحام وسایل نقلیه را مشاهده که گواه علاقه مردم به نماز جمعه می باشد و بیشتر از دوچرخه و موتور، ماشین هم می باشد!!... 7 بررسی آمار شرکت کنندگان در نماز جمعه یزد نشانگر این است که حدود 90 درصد هفته های سال، جمعیت شرکت کننده در نماز جمعه حدود 12 تا پنجاه درصد گنجایش مسجد ملااسماعیل می باشد و در بعضی از مساجد خیابان قیام و اطراف بازار یزد با آن همه رفت و آمد و پر جمعیت بودن خیابان و بازار و کوچه های اطراف، ظهرها یا درب مسجد بسته یا تعداد کمی نمازگزار شرکت می نمایند ضمناً در این بخش از نوشته خویش بگونه ای مرقوم داشته که مدیرمسئول آیینه یزد با خیابان قیام و اطراف مسجدملا اسماعیل و محل برگزاری نماز جمعه و یا نماز جماعت آشنایی ندارد و یا کسانی را که با اتومبیل به نماز جمعه می روند نادیده گرفته است!!. درود و الطاف پروردگار رحمان بر حجه الاسلام والمسلین حاج شیخ عبدالحسین عرب و عجم، آن روحانی ساده زیست و مورد اعتماد مردم یزد که از کلاس پنجم، ششم دبستان، حقیر را با کتاب صرف میر و مسجد و نماز جماعت آشنا نمود بویژه روال کار آن بزرگوار این بود که در روزهای جمعه چند نفر از شاگردانش از جمله این جانب را به مسجد جامع کبیر یزد می برد تا بعضی از نمازگزارانی که به مسجد می آمدند با تمایل خودشان حمد و سوره نزد دانش آموزانش بخوانند و در نهایت مرحوم عجمین بر آن صحه بگذارد. آقای کاظمینی در فراز دیگری از مقاله می نویسد: در مقالات مذکور اشاره ای به مالکیت محل در نظر گرفته شده برای مصلّی شده که باید گفت: بر اساس قانون مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام و احکام حکام شرع، زمین اراضی مورد نظر مصلّی هم باید خریداری شود یا معوّض داده شود، لذا مسلّماً عالم و مجتهد اوّل شهر بیشتر واقف به مکان نمازگزار می باشد که البته تذکر صاحب مقالات مذکور به جا می باشد، امّا مسلّماً قرار نیست مصلّی و پردیس فرهنگی شهر روی زمین غصبی بنا گردد... .8 اگر احداث مصلی بر روی زمینی که اشکال شرعی و قانونی داشته باشد نمایندگان محترم ولی فقیه و امام جمعه مناطق در هر یک از شهرها و مراکز استان ها نمی توانند بر خلاف قانونی که در نظام جمهوری اسلامی ایران به تصویب مراجع ذی صلاح رسیده نظریه دیگری ابزار نمایند. چه بسیار پسندیده و شایسته می باشد دستیاران و مشاوران نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد زمینه هایی فراهم نمایند تا از ساختمان های زیبا و وسیع و دارای امکانات لازم که در محلات گوناگون یزد به عنوان مسجد، حسینیه، بیت الحسین(ع)، بیت العباس(ع) ساخته شده و هر سال تنها چند روز یا چند هفته از آنها بهره برداری می شود با برنامه ریزی صحیح و با حضور وعاظ و گویندگان مطلع و آگاه به مسائل اجتماعی و فرهنگی و تربیتی اسلامی استفاده شود تا مقابله ای برای تهاجمات فرهنگی و جنگ نرم نیز باشد. حسن ختام مقاله به درج بخشی از تفسیر قرآن کریم ذیل آیه شریفه 18 سوره مبارکه توبه که درباره عمران و اهمیت بنای مساجد می باشد اختصاص می یابد. تدرباره اهمیت بنای مسجد احادیث فراوانی از طرق اهل بیت (ع) و اهل سنت رسیده است که اهمیت فوق العاده این کار را نشان می دهد... از پیامبر(ص) نقل شده که آن حضرت فرمود: کسی که چراغی در مسجدی برافروزد فرشتگان و حاملان عرش الهی مادام که نور آن چراغ در مسجد می تابد برای او استغفار می کنند. ولی امروز آنچه بیشتر اهمیت دارد، عمران و آبادی معنوی مساجد است و به تعبیر دیگر بیش از آنچه به ساختن اهمیت می دهیم باید به ساختن افرادی که اهل مسجد و پاسداران مسجد و حافظان آنند اهمیت بدهیم. مسجد باید کانونی باشد برای هر گونه حرکت جنبش و سازنده اسلامی در زمینه آگاهی و بیداری مردم و پاکسازی محیط و آماده ساختن مسلمانان برای دفاع از میراث های اسلام. مخصوصا باید توجه داشت مسجد مرکزی برای جوانان با ایمان گردد... 9 مدیر مسئول پی نوشت ها: 1- یزد فردا 19/7/94 2- آیینه یزد شماره 404 3- یزد فردا 19/7/94 4-یزد فردا مورخ 5/4/91 و 26/8/91 5- یزد فردا مقاله آقای میرزا محمد کاظمینی، 19/7/94 6- همان 7- همان 8- همان 9-تفسیر نمونه، جلد هفتم، از انتشارات دارالکتب الاسلامیه، صفحه 318 و 319 ...
فرهنگ در رسانه
کناره گیری اش را ادامه کار گروه تئاتر شایا در تئاتر شهر عنوان و اعلام کرده است که در صورت تغییر سالن اجرا به همکاری خود با گروه ادامه خواهد داد. نمایش ترور به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیمی قرار است از نیمه آبان ماه در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه برود که چند روز پیش حین نصب دکور این نمایش پیشانی سالن اصلی به دلیل فرسودگی فروریخت و یک نفر آسیب دید. بعد از اتفاق پیش آمده بحث های
هفته تساوی ها برای فوتبال اصفهان؛ حتی بانوان هم این هفته متوقف شدند
این 2 بازیکن تاثیرگذار محروم است و باید راه دیگری برای پرکردن این خلاء تا پایان نیم فصل بیندیشد. اما این تنها مشکل سپاهان نبود، علاوه بر وریا غفوری که با مصدومیت در اردوی تیم ملی چند بازی لیگ را از دست داد، عبدالله کرمی مدافع این تیم هم به دلیل دریافت کارت زرد در دیدار با سیاه جامگان و 3 کارته شدن از همراهی این تیم در دیدار با ملوان محروم شد و خلعتبری هم به دلیل آسیب دیدگی جزئی در اوج
روزهای خوش استقلال اهواز در راه است؟
ای بالا در هفته دهم لیگ پانزدهم، به مصاف استقلال خوزستان بروند. اتفاقی که اگر زودتر می افتاد، دیگر شاهد استعفای یعقوب کریمی از سمت قائم مقامی باشگاه استقلال اهواز بعد از حدود 20 سال و همچنین اخراج بختیاری زاده از سرمربی گری آبی ها نبودیم.
شمر تعزیه بافق :اگر حرمتی بین مردم دارم از برکت اربابم حسین ( ع ) است
باشد وی در ادامه با اشاره به احیای سنت ” اجغه زنی” عنوان می کند: در زمان قدیم پیرمردهایی از جمله ” مرحوم غلامحسین قاسم زاده” ” ملاحسین امیر” ” محمد مهری” ” حاج بمانعلی فتاحی” ” غلامحسین جمعه زاده” ” سید احمد فخر” ” حاج خلیل کارگران” نوحه خوان و ” اجغه زن” و خود من بودیم. این سنت در حال فراموش شدن بود که به سفارش “حاج خلیل کارگران” از سال 1360 کار دوباره آغاز شد. این سنت نیز مختص شهرستان
حلالی: ایستادن مقابل استقلال و پرسپولیس با هزینه های میلیاردی هنر نیست
عوض کنیم تا بتوانیم این افراد را ببینیم. آذربایجان به هیچ کس محتاج و وابسته نیست. زمانی بود که در تیم ملی ایران 10-12 بازیکن کاملاً آذربایجانی و یکی دو نفر اصالتاً ترک حضور داشتند. این یعنی ما خودمان افراد بزرگی در اختیار داریم و اگر بخواهیم چنین برنامه ای را اجرا کنیم، می توانیم کار را به آن ها بسپاریم اما کسی نیست که اهمیتی به این نفرات بدهد. اگر الآن به باشگاه تراکتورسازی
اعتدال، استرات ژی یا تاکتیک
رو هم پوشانی دارد. پس قرار است حزب شما به تنهایی در انتخابات آتی پرچمدار اعتدال شود. ما قرار است تحت عنوان حزب وارد شویم. قطعا فرمول هم این، هم آن را فراموش نمی کنیم. الان این بحث وجود دارد که ممکن است طیف آقای لاریجانی با پرچم اعتدال وارد انتخابات شود. آیا میان شما و آنها رایزنی یا صحبتی شده است؟ ما با هر دو جریان تعامل داریم. اگر ولایتی و لاریجانی هم
قبض آب وزیر نیرو چقدر افزایش یافت؟/ انتخابات به سبک عربستان سعودی!/ 50 ضربه شلاق برای هافبک پرسپولیس/ ...
ماندند و نتوانستند منویات خودشان را تصویب کنند اینها حول محور گفتمان آقای احمدی نژاد بازسازی می شوند و به لحاظ گفتمانی ،جمعیت رهپویان و آقای زاکانی به گفتمان آقای احمدی نژاد رجوع می کنند. قبض آب وزیر نیرو چقدر افزایش یافت؟ چندی پیش بود که چیت چیان وزیر نیرو در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص رقم تعرفه آب منزل مسکونی اش گفت: بنده در منزل از شیرآلات و تجهیزات کم مصرف
در هفته ای پرآشوب و بدون امتیاز برای آبی ها
فوتبال استقلال اهواز در هفته ی هشتم رقابت های لیگ پانزدهم در حالی که میزبان بود از تیم نه چندان قدرتمند راه آهن یزدان با نتیجه ی 5 بر صفر شکست خورد، شکستی که اخراج بحث برانگیز بختیاری زاده سرمربی تیم اهوازی را به همراه داشت. پس از این اتفاق بختیاری زاده از حضور دلالان در تیم استقلال اهواز خبر داد در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: یک دلال به نام م.ج، با محسن ملکی فرزند محمد ملکی
سیل،طوفان و زلزله در ایران زیادتر می شوند؟
؟ دکتر شعاعی: عرض من این بود که این ها راههای مسکنی است. با کمک 22 دستگاه عضو شورای راهبردی ستاد مقابله با پدیده گرد و غبار مشغول تهی برنامه عمل هر دستگاه برای میان مدت و دراز مدت هستیم. البته همه این بحث ها مربوط به منشاء های داخلی است که بین 10 تا 15 درصد موضوع است در بحث منشاء های خارجی که موضوع متفاوت و پیچیدگی های خاص خود را دارد. آخرش چه؟ الان سیستان و بلوچستان دارد خالی از
سید محمد (میلاد) مصطفوی به جمع شهیدان مدافع حرم پیوست
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛رجبی گفت: شهادت این شهید بزرگوار تائید شده؛ اما پیکر وی به ایران منتقل نشده و نمی توان در مورد زمان تشییع پیکر اعلام نظر کرد . سید میلاد مصطفوی فرزند سید عباس29 ساله لیسانس عمران وشهرسازی سابقه همکاری و فعالیت در هیئت های مذهبی شهرستان و فعالیت در گردان امام حسین (علیه السلام) شهر بهار را داشت . زمان تشییع جنازه این شهید بزرگوار به زودی خواهد شد. انتهای پیام/ز
دربی بی برنده
سپاهان در خانه اش قطعاً برای برد به میدان می آید و اگر دوشنبه در اصفهان هم مثل دیروز بازی کند، به احتمال زیاد صدرنشینی را از کف می دهد. استقلال فصل را خیلی خوب شروع کرد اما الان 2 هفته است که اصلاً خوب بازی نمی کند. نحوه به ثمر رسیدن گل ها دقیقه 38: سانتر زیبا و بسیار خوب حکیم نصاری از ضربه کاشته ای در جناح راست درون محوطه شش قدم استقلال تهران با ضربه سرضرب عقیل کعبی توأم شد تا
دستور پخت 12 نوع قیمه خوشمزه
در بیشتر موارد تنها یک نوستالژی بی مورد است و حتی گاه طعم آنها بهتر شده، اما در مورد غذای نذری مسئله فرق می کند. در گذشته چلوی نذری را روی زغال و هیزم می پختند، کیفیت گوشت بهتر از امروز بود و در کل نتیجه کار، غذایی لذیذتر با پختی سنتی تر بود. فرزند خلف آشپزی ایرانی بعد از این همه سخنوری در باب این غذا وقت آن رسیده که روش تهیه یک خورش قیمه درجه یک را آموزش دهیم. علاوه بر
در برنامه نود چه گذشت؟
به گزارش پایگاه خبری علت به نقل از خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان برنامه نود این هفته از ساعت 22:30 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت. ابتدای برنامه به مناسبت ایام محرم نوحه سرایی با صدای غلامحسین پیروانی پخش شد. سؤال پیامکی این هفته به به انتخاب بهترین مدافع چپ تیم ملی فوتبال اختصاص یافته بود. خلاصه ای از آن چه در برنامه امشب نود
هفته هشتم لیگ برتر نتایج دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر + جزئیات
به گزارش پایگاه خبری علت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،امروز هفته هشتم لیگ برتر با انجام هفت دیدار در شهرهای مختلف به پایان می رسد. استقلال با پرواز رحمتی از دست پدیده پرید/پدیده 1 – استقلال تهران 1 ورزشگاه: ثامن الائمه مشهد داور: سیدمهدی سیدعلی کمک ها: بابک داوری، حسین طالقانی پدیده : مجتبی روشنگر محمود خنیفی، کریم
استقلال 1 - اس.خوزستان 1؛ مقاومت بچه های ویسی
رحمتی، حنیف عمران زاده، هرایر مگویان، میثم مجیدی(46 جابر انصاری)، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی، آرش برهانی(78 محسن کریمی)، پروپجیچ(62 جاسم کرار)، سجاد شهباز زاده و میلاد فخرالدینی. سرمربی: پرویز مظلومی استقلال خوزستان: خسوس، سید جلال عبدی، محمدطیبی، موسی کولیبالی، عقیل کعبی، ادواردو، میثم دورقی، حکیم نصاری، رحیم زهیوی(84 فرشاد جان فزا)، حسن بیت سعید، روح الله سیف
عکس| سلفی مدافع استقلال با خواهرزاده اش
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ; حنیف عمران زاده عکس زیر را منتشر و گفت : " من و احمد دایی"
بزرگترین اشتباه شمسایی و ماجرای فروش کفش های لاتزیو به خودی ها
به من بازی نرسید. آن زمان من و پیروز قربانی جوان ترین بازیکن استقلال بودیم. الان نمی خواهم راجع به کسانی که در آن تیم بزرگ هستند، حرف بزنم. استقلال آن موقع بازیکنان زیادی داشت و پر مهره بود. *طبیعی بود مرا نپذیرند اینکه نخواهند یک بازیکن تازه وارد را بپذیرند، یک چیز طبیعی است ولی برخورد پرویز برومند، مهدی هاشمی نسب و احمد مومن زاده با من فوق العاده بود. به نظرم استقلال آن
برای این اسطوره "پرسپولیس" داشتم زندانی می شدم
شده است. رضا شاهرودی گفت؛ بیرون! رضا شاهرودی بعضی وقت ها شیطنت های کوچکی می کرد. در دوران اوجم به تلویزیون دعوت شدم. از استانکو سرمربی پرسپولیس اجازه گرفتم که زودتر بروم و به برنامه برسم. روزهای اول حضورم در این تیم بود. در رختکن سه تا دوش داشتیم که دو تا خراب بود و از یکی هم قطره ای آب می آمد. شامپو هم که پیدا نمی شد. 4، 5 نفر بودند که شامپوها را می خوردند! خلاصه یک کوچولو شامپو