چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۰۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۹

رکاب زنان محرم وارد زیرکوه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زیرکوه، سه دوچرخه سوار که همه ساله در ایام محرم در استان ها و شهرهای مختلف کشور رکاب می زنند همزمان با هشتمین روز از ماه محرم وارد شهرستان زیرکوه شدند و مورد استقبال مردم این شهرستان قرار گرفتند. این رکاب زنان با هدف آشنایی با آداب و رسوم و فرهنگ عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) همه ساله در دهه نخست محرم مسیری را در یکی از استان های کشور رکاب می زنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)