دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۵۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
استقلالی ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۹

عربشاهی: کدام بخشش؟ 50 ضربه شلاق خوردم تا دل پیروانی خنک شود

فوتبال ایران لیگ برتر - دعوای افشین پیروانی و ضیا عربشاهی به چند سال پیش برمی گردد. آن زمان که پیروانی و درخشان وارد مجادله کلامی شده بودند، ضیا در حمایت از درخشان خطاب به پیروانی گفت آن زمان که تو فرق بیسکویت و نان بربری را نمی دانستی، درخشان ستاره پرسپولیس بود و احترامش واجب است. افشین پیروانی وکیل گرفت و از عربشاهی شکایت کرد. قاضی هم بعد از چند جلسه بررسی، بابت اهانت عربشاهی به پیروانی، حکم صادر کرد؛ 50 ضربه شلاق! ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)