چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۲۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شما نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۰۰:۱۷

اپراتورها پس از نفت و مالیات،سومین منبع درآمد دولت اند/ جای خالی فناوری ...

رئیس دفتر مطالعات ارتباطات و فناوری نوین مرکز پژوهش های مجلس گفت : اگرچه بخش ICT (اپراتورها) پس از نفت و مالیات، سومین منبع درآمد دولت است، اما توجهی به این بخش در بسته دولت برای خروج از رکود نشده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)