اقدام تحسین برانگیز نکونام؛لیگ برگزار نشود،دستمزدم را می بخشم
سایر منابع:
سایر خبرها
نکونام: داوطلبانه بخشی از دستمزدم را می بخشم، اگر...
این صورت، من موافق کاهش دستمزدم هستم. نکونام با بیان اینکه کرونا از نظر مالی به باشگاه های ما ضرر زده است، عنوان کرد: وقتی مسابقه ای برگزار نشده، چرا باید تمام دستمزدمان را بگیریم؟ روابط بین بازیکنان و مربیان با باشگاه، دو طرفه است و دو طرف باید شرایط یکدیگر را درک کنند. البته من درباره خودم صحبت می کنم و قطعا اگر مسابقات تعطیل شود، بخشی از قراردادم را خواهم بخشید. همانگونه که هیچکس دوست
نکونام: سلامتی جامعه مهم تر از هر قهرمانی است/ داوطلبانه بخشی از دستمزدم را می بخشم
اهالی فوتبال به طور کامل پرداخت شود، اما در غیر این صورت من موافق کاهش دستمزدم هستم. نکونام در ادامه نیز افزود: مبحث کرونا از نظر مالی به باشگاه های ما ضرر زده است، وقتی مسابقه ای برگزار نشده چرا باید تمام دستمزدمان را بگیریم؟ روابط بین بازیکنان و مربیان با باشگاه دو طرفه است و دو طرف باید شرایط همدیگر را درک کنند. البته من درباره خودم صحبت می کنم و قطعا اگر مسابقات تعطیل شود بخشی از
نکونام: اگر مسابقات برگزار نشود، موافق کاهش دستمزدم هستم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: درصورتی که مسابقات به پایان برسد، داوطلبانه بخشی از دستمزدم ر ا می بخشم. به گزارش وانانیوز، به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، شیوع ویروس کرونا باعث توقف اکثر مسابقات ورزشی در جهان شده حتی مسابقات المپیک 2020 توکیو با یک سال تاخیر برگزار خواهد شد. در رشته فوتبال نیز تمام لیگ های معتبر در اروپا، آسیا و دیگر قاره های دنیا تعطیل شده اند تنها 5 کشور
اتفاقی که هر سال باعث بغض نکونام می شود
خبرآنلاین: جواد نکونام با نساجی به لیگ برتر صعود کرد و معتقد است این اتفاق را هیچگاه فراموش نخواهد کرد. جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان درباره روز صعود با نساجی به لیگ برتر گفت: لطف خدا بود و البته حمایت طرفداران، مسئولان و بازیکنان که توانستیم آن اتفاق بزرگ را رقم بزنیم. من هر چقدر از قائمشهر و نساجی دور باشم، اما نمی توانم خاطراتی که در آنجا داشتم را فراموش کنم. به همین
حسرت همیشگی نکونام
به گزارش افکارنیوز ، جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان درباره روز صعود با نساجی به لیگ برتر گفت: لطف خدا بود و البته حمایت طرفداران، مسئولان و بازیکنان که توانستیم آن اتفاق بزرگ را رقم بزنیم. اخبار ورزشی - من هر چقدر از قائمشهر و نساجی دور باشم، اما نمی توانم خاطراتی که در آنجا داشتم را فراموش کنم. به همین خاطر تصور می کنم یک پیوند ناگسستنگی بین ما وجود دارد. همیشه وقتی به روز صعود فکر می کنم، بغضم می گیرد. خدا خیلی کمک کرد وتوانستیم بعد از 24 سال نساجی را به لیگ برتر بیاوریم. روزی که به این باشگاه رفتیم کسی صعود را باور نداشت. ...
تمایل جلالی به تعطیلی رقابت های لیگ برتر فوتبال
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، با تعطیلی رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا ، بسیاری بر این باور بودند که ممکن است رقابت های لیگ به طور کامل تعطیل شود. از طرفی برخی باشگاه ها و کادر فنی تیم ها با این موضوع موافقت کردند. با این حال اخبار ضد و نقیضی مبنی بر شروع تمرینات تیم های لیگ برتری در هفته آینده منتشر شد. مجید جلالی سرمربی
مهدی: یک باشگاه مخالفت کتبی اش را با برگزاری ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال اعلام کرده است/ تصمیمی برای ...
انجام بدهد. البته بعید است و با توجه به اینکه احتمال دارد به زودی بتوانیم تمرینات و بازی ها را با نظر ستاد مقابله با کرونا و همچنین مراجع بالادستی مان تمرینات و بازی ها برگزار کنیم، با این درخواست موافقت شود. سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه آیا قرار است پیش از برگزاری رقابت های 9 هفته باقی مانده لیگ برتر دیدار عقب افتاده فولاد خوزستان با استقلال تهران از هفته هفدهم برگزار
جواهری: باشگاه گل گهر در پرداخت دستمزد ویلموتس ورود نکرده است/ مخالف ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر هستیم
باشگاه گل گهر هم نقطه نظر های خود را در اینباره اعلام کرد. مطمئن باشید به زودی اتفاقات خوبی برای اساسنامه می افتد. محمد جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان در اینباره بیان کرد: باشگاه گل گهر مخالف برگزاری لیگ برتر است؛ چرا که نزدیک به 2 ماه هیچ مسابقه ای برگزار نشده و ریکاوری بازیکنان در عرض 3 هفته نشدنی است. حداقل 6 هفته برای ریکاوری بازیکنان زمان لازم است. قطعا بحث کیفیت بازی ها حضور
هادی زاده: امیدوارم مسئولان فوتسال پیشنهاد ما را قبول کنند/برای آغاز مسابقات تمرین یک ماهه نیاز داریم
. اگر قرار باشد ادامه لیگ برگزار شود ما برای حضور در این مسابقات نیاز به حداقل یک ماه تمرین داریم. حتی اگر این فرصت را به تیم ها بدهند قطعاً بازی های کیفیت مناسبی نخواهند داشت. سرمربی تیم فوتسال فولاد سیرجان گفت: از طرف باشگاه فولاد به فدراسیون نامه ای زدیم که در صورت امکان با توجه به عدم برگزاری پلی آف چهار تیم از لیگ یک برتر صعود کنند و لیگ برتر را با 16 تیم برگزار کنند. امیدواریم مسئولان
آماده سازی زمین های چمن باشگاه فولاد خوزستان
جهت ارتقای کیفی و ظاهری زمین چمن تمرین از نظر بهبود تراکم، توسعه ریشه، رنگ و همچنین یکسان سازی بستر انجام می شوند. ارزانی پور با بیان اینکه مجموعه ورزشی فولاد خوزستان دارای زمین های شماره یک و 2 ، سالن های تمرین، استخر، سونا و جکوزی است افزود: با توجه به اقدامات خوبی که در این مدت بر روی زمین اصلی ورزشگاه شهدای فولاد انجام گرفته است، این زمین با کیفیت مطلوب آماده بهره برداری و میزبانی از مسابقات لیگ برتر خواهد بود. همچنین کار روی زمین های دیگر باشگاه طبق برنامه در حال انجام است. تیم فولاد خوزستان با گذشت 21 هفته از رقابت های لیگ برتر در مکان ششم جدول رده بندی قرار دارد. ...
آماده سازی زمین های چمن باشگاه فولاد خوزستان
مسابقات لیگ برتر خواهد بود. همچنین کار روی زمین های دیگر باشگاه طبق برنامه در حال انجام است. تیم فولاد خوزستان با گذشت 21 هفته از رقابت های لیگ برتر در مکان ششم جدول رده بندی قرار دارد. انتهای پیام
لیگ برتر با استقلال- فولاد شروع می شود/ نامه چند باشگاه برای لغو کامل مسابقات
به گزارش ورزش سه، مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با بررسی همه جوانب اصرار به ادامه رقابت های لیگ دارند. از این رو آنها تمهیدات لازم را در این خصوص اندیشیده اند و در تلاش هستند تا طبق برنامه جدیدی که تهیه کردند مسابقات از اواسط خرداد ماه آغاز شود. طبق برنامه ریزی ای که سازمان لیگ انجام داده اولین بازی ای که برگزار خواهد شد، دیدار استقلال وفولاد است. این مسابقه معوقه از هفته هفدهم
برنامه زمانی لیگ انگلیس برای شروع مجدد مسابقات
مناسب برای از سرگیری مسابقات داشته اند. رقابت های لیگ برتر انگلیس از روز 23 اسفند رسماً به حالت تعلیق درآمد و در حالی که لیورپول در آستانه رسیدن به اولین قهرمانی خود در لیگ برتر انگلیس بود، این رقابت ها متوقف شد. در حال حاضر در مجموع 92 بازی دیگر باید برگزار شود تا لیگ به پایان برسد. روزنامه تایمز نوشته مدیران لیگ برتر هفته گذشته ایده های خود را در مورد آنچه که پروژه از سرگیری خطاب کرده اند
عملکرد مهاجمان لیگ نوزدهم/ جور گل نزن ها را چه کسی می کشد؟
عملکرد مهاجمان لیگ نوزدهم/ جور گل نزن ها را چه کسی می کشد؟ از ابتدای لیگ نوزدهم، 353 بار توپ از خط دروازه ها عبور کرده، اما مهاجمان، کمتر از نیمی از گل ها را به ثمر رسانده اند. به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، رقابت های لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا ، پس از دیدار های هفته بیست و یکم متوقف شد و تیم های حاضر در این بازی ها منتظر
رسمی؛ چلسی فعلا به کاهش دستمزدها فکر نمی کند
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه های حاضر در لیگ برتر انگلیس به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی رقابت ها وضعیت اقتصادی خوبی را تجربه نمی کنند و مسائل مربوط به درآمد آن ها با افت فاحشی روبرو بوده است. شدت یافتن مشکلات اقتصادی باعث شده بسیاری از باشگاه ها به فکر کاهش دستمزد بازیکنان و اعضای خود بیفتند. آخرین بار این باشگاه آرسنال بود که حدود 12.5 درصد از دستمزد بازیکنان خود را کاهش داد.
فرهنگ فولاد باید الگو شود
در روز هایی که فوتبال به خاطر کرونا تعطیل است، باشگاه فولاد دست به یک حرکت شایسته زد. بهسازی زمین چمن تمرین تیم و همچنین استادیوم شهدای فولاد که بازی های لیگ برتر در آن برگزار می شود.
خیال خام کسر دستمزد فوتبالی ها
، نمی شود پولی داد. به نظر من نمی توانیم به بازیکن بگوییم از پولش بگذرد، اما وقتی لیگ برگزار نشود دیگر نباید به خاطر برگزار نشدن پولی بدهیم. این بخشی از حرف های سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان است. آذری درست می گوید درآمد هر کس جزو مسائل شخصی او محسوب می شود. البته هیچ کس را نمی توان به کار نیک و عمل خیرخواهانه ترغیب کرد، چراکه باید با پای دل گام در این راه گذاشت و از روی اخلاص
فوتبال قم بعد از 2 سال در لیگ آزادگان
خبرگزاری فارس – رضا جعفری: هر ساله رقابت های فوتبال باشگاه های کشور در رده های سنی مختلف اعم از نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار می شود و این لیگ ها در سطوح برتر، دسته اول، دوم و سوم دسته بندی شده اند و فوتبال استان قم در این سال ها حضور در اکثر این لیگ ها را تجربه کرده است. لیگ برتر بزرگسالان فوتبال ایران با عنوان جام خلیج فارس لیگی است که تیم صبای قم 9 فصل در آن
تدابیر جدید برای هواداران فولاد/ الگوبرداری از لیگ های اروپایی
به گزارش آمد خبر (amadkhabar.ir) : مسئول فرهنگی باشگاه فولاد خوزستان گفت: تصمیم داریم لایه سوم را برای اینکه هوادار بداند در کدام صندلی قرار بگیرد و کسی حق او را ضایع نکند ایجاد کنیم. ناصر سالاری مسئول فرهنگی باشگاه فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره تمهیدات این باشگاه برای شناسایی مشکلاتی که باعث بروز ناهنجاری در بین تماشاگران بازی های این تیم می شد اظهار داشت
نکونام بخشی از دستمزدش را به فولاد خوزستان می بخشد
.... جواد نکونام ، ملی پوش سابق فوتبال کشورمان که سرمربی قرمزپوشان اهوازی است، در اظهاراتی به صورت داوطلبانه برای این امر، اظهار آمادگی کرده است. نکونام گفته با کاهش دستمزد به دلیل شرایط موجود، موافق است. جواد نکونام می خواهد بخشی از دستمزد خود را دریافت نکند، چرا که معتقد است در شرایط حال حاضر که فعالیتی در باشگاه ندارد، نباید دستمزدی دریافت کند. باید دید این اقدام جواد نکونام به یک پویش در جامعه فوتبال کشور تبدیل خواهد شد یا خیر. بیشتر بخوانید : مذاکره باشگاه فولاد با بازیکنان برزیلی انتهای پیام/ ...
میلیچ تکلیف استقلالی ها را یکسره کرد
پایان گفت: من قصد ترک تیم را ندارم. من بازیکنان استقلال و افراد اطراف باشگاه البته نه همه آنها بلکه برخی از آنها که به ما احترام می گذارند را دوست دارم. رابطه خوبی با بازیکنان و مربی تیم دارم اما منتظر پرداخت دستمزدم هم هستم. به من گفته اند که قرار است این کار را انجام دهند. منبع خبر : روز نو
به استقلال بازخواهم گشت چون احترام خاصی برای تیم و مربی قائلم/ منتظر پرداخت دستمزدم هستم
گذارم اما این اتفاقی که افتاده برایم غیر قابل باور است. او ادامه داد: در مورد اینکه در این شرایط به باشگاه برمی گردم یا نه باید بگویم که من به استقلال برمی گردم چرا که برای تیم و مربی احترام قائلم. کاری احمقانه است که به تیم برنگردم اما مانند سایر بازیکنان استقلال، منتظر پرداخت شدن دستمزدم هستم. میلیچ در پایان گفت: من قصد ترک تیم را ندارم. من بازیکنان استقلال و افراد اطراف باشگاه البته نه همه آنها بلکه برخی از آنها که به ما احترام می گذارند را دوست دارم. رابطه خوبی با بازیکنان و مربی تیم دارم اما منتظر پرداخت دستمزدم هم هستم. به من گفته اند که قرار است این کار را انجام دهند. ...
یک بار دیگر همه پشت کاپیتان نکو صف بکشیم
آی اسپورت – جواد نکونام،سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در تازه ترین صحبت های خود،حرف از یک اقدام جالب و بسیار مهم را به میان کشیده و آن هم کاهش دستمزدها در صورت لغو کامل مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور است. در شرایطی که اکثر بازیکنان و مربیان اروپایی با کاهش دستمزدها در جهت کمک به باشگاه های خود در این شرایط سخت اقتصادی موافقت کرده اند،در ایران هم چندین بار از لزوم چنین عملی صحبت شد و
فوتبالی ها برای مبارزه با کرونا دست به کار شدند
نیست. این در حالی است که بازیکنان لیگ برتر کشورمان بی توجه به این موضوع هستند و حاضر نشدند بخشی از دستمزد خود را برای کمک به باشگاه های که منبع درآمد آن ها هستند ببخشند. البته بازیکنان بزرگ ایران برای کمک به بیماران کرونایی کار های زیادی انجام داده اند. سیدجلال حسینی ، محمد نادری، علیرضا جهانبخش ، مسعود شجاعی و ... برای جلوگیری و کنترل ویروس کرونا و کمک به بیماران مبتلا به این ویروس کار های زیادی انجام داده اند. انتهای پیام/
حمایت کین از اوزیل: به مالک ها فشار بیاید!
یکی از این باشگاه های بزرگ بازی می کردم امکان نداشت از دستمزدم کم کنم. به کسی ربطی ندارد که بازیکن با دستمزدش چه می کند. اگر کسی سخاوتمند باشد بعد از گرفتن دستمزدش آن را می بخشد. مردم نباید هر چه درباره بازیکنها می خوانند و می شنوند را باور کنند. حالا حسی ناامیدکننده در آرسنال برقرار است. نام بازیکنان دیگری که حاضر به کاهش دستمزد نشده اند هم به صورت شایعه پخش شده است اما تنها اوزیل است که از او به صورت علنی نام برده شده؛ این یعنی ناامیدی زیادی نسبت به او وجود دارد.
بلاتکلیفی تیم های اروپایی برای صعود به مسابقات جام جهانی فوتسال
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در حالی رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا و آمریکای جنوبی قرار است مرداد ماه انجام شود که هنوز وضعیت برگزاری رقابت های پلی آف جام ملت های اروپا مشخص نشده است. ابتدا قرار بود این بازی ها اواخر فروردین ماه برگزار شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این رقابت ها فعلاً به تعویق افتاده و هنوز زمان دقیقی برای این مسابقات از سوی
ماجرای میلیچ و مطالباتش به کجا رسید؟
. من قصد ترک تیم را ندارم. من بازیکنان استقلال و افراد اطراف باشگاه البته نه همه آنها بلکه برخی از آنها که به ما احترام می گذارند را دوست دارم. رابطه خوبی با بازیکنان و مربی تیم دارم اما منتظر پرداخت دستمزدم هم هستم. به من گفته اند که قرار است این کار را انجام دهند.
اعتراض تیم فوتبال اوترخت به تصمیم مسئولان فوتبال هلند
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، پس از شیوع ویروس کرونا ، مسئولان برگزاری لیگ برتر فوتبال هلند (اردیویسه) تصمیم به توقف رقابت ها گرفتند. هفته گذشته نخست وزیر هلند برگزاری هرگونه مسابقه را حتی بدون تماشاگر تا ماه سپتامبر ممنوع اعلام کرد. پس از دستور نخست وزیر هلند مسئولان اتحادیه فوتبال هلند (KNVB) تصمیم گرفتند تا این فصل از لیگ را بدون مشخص کردن