دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۵۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
آمد خبر ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۲

اقدام تحسین برانگیز نکونام؛لیگ برگزار نشود،دستمزدم را می بخشم

جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان آماده است تا بخشی از دستمزد خود را از باشگاه دریافت نکند. به گزارش وانانیوز، در حالی که بازیکنان و مربیان لیگ برتر درباره کاهش میزان دستمزد خود به خاطر تعطیلی رقابت های لیگ برتر سکوت کرده اند، جواد نکونام سرمربی فولاد به صراحت می گوید اگر لیگ برتر برگزار نشود، بخشی از دستمزد خود را به باشگاه فولاد می بخشد. او در این باره توضیحاتی می دهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)