سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۱۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تماشاگر ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۶

نیمکت نشینی این استقلالی دردسرسازمی شود؟

به گزارش پایگاه 598، محمد امین حاج محمدی که فصل خوبی را با نفت تهران پشت سر گذاشته بود، امسال به استقلال پیوست تا ادامه فوتبالش را در این تیم محبوب پایتخت سپری کند و احتمالا بیشتر در چشم باشد. پس از بازی با سیاه جامگان او به دلیل سرماخوردگی به نیمکت منتقل شد و پس از دو هفته همچنان در ترکیب آبی ها خبری از وی نیست. از طرف دیگر با کلین شیت آبی ها در بازی با سپاهان احتمال دارد ترکیب دو نفره حنیف و مگویان در دربی نیز حضور ثابت داشته باشند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)