پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۰۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۱:۵۶

حضور گروه بازیکنان و مربیان کره شمالی در اصفهان تمدید شد

مهدی تکابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: گروه کره ای برای برگزاری اردوی مشترک از یک ماه قبل در اصفهان حضور پیدا کردند. وی با اشاره به انتشار خبر دیپورت بازیکنان کره شمالی از ایران به دلیل عملکرد ضعیف یادآور شد: فدراسیون تنیس روی میز از عملکرد دو بازیکن آقا رضایت نداشت اما کیفیت دو مربی آقا و خانم بسیار بالا است و اگر در آینده نیز بخواهیم گروه دیگری را از کره شمالی، دعوت کنیم، به طور حتم از این دو مربی دعوت خواهیم کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)