سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۴۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
هراز نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۲۰:۲۵

مادر سنگدل نوزادش را در کیسه زباله انداخت +عکس

زنی که فرزندش را داخل کیسه زباله انداخته بود توسط پلیس دستگیر شد. ، یک زن 26 ساله به نام کیمبرلی پس از بیان پشیمانی و درد وصف ناپذیر اظهار کرد : " نوزاد پسرم را که تازه متولد شده را در یک کیسه پلاستیک انداختم و او را اطراف محل کارم رها کردم ". بر اساس گزارش پلیس، بر مبنای کالبد شکافی، این نوزاد به مدت 20 تا 30 دقیقه زندگی کرده و به علت خفگی جانش را از دست داد. این نوزاد در سطل زباله ی در یکی از خیابان های نزدیک محل کار کیمبرلی پیدا شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)