پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۰۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
فوتبالدخت ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۱:۲۵

فروغ موری: در ورزشگاه بدنیا آمدم

بازیکن تیم ملی فوتبال زنان ایران گفت: پدرم کارمند سازمان تربیت بدنی بود و در منزلی که در محل ورزشگاه شوشتر قرار داشت، زندگی می کردیم و من همان جا بدنیا آمدم. به گزارش فوتبالدخت فروغ موری عضو تیم ملی فوتبال زنان از 10 سالگی فوتسال را در خوزستان شروع کرد و چند سال بعد وارد فوتبال خوزستان شد. او از سال 86 در تیم های آینده سازان، ذوب آهن و سپاهان بازی کرد. این بازیکن یک دوره به عنوان بهترین گلزن فصل انتخاب شد و اینک در تیم وچان کردستان بازی می کند و همچنان لباس تیم ملی را بر تن دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)