علی موسوی: مجیدی هر وقت خودش تیم بست درباره کارنامه اش حرف می زنیم
سایر منابع:
سایر خبرها
مهدی علی نژاد: فدراسیون فوتبال درباره پرونده ویلموتس باید پاسخگو باشد
مهدی علی نژاد امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران درباره تصمیم وزارت ورزش مبنی بر ممنوعیت جذب بازیکنان خارجی برای دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: چون هم می خواستیم دو باشگاه دولتی را ساماندهی کنیم و هم جلوی یکسری حواشی را بگیریم این تصمیم را گرفتیم. چون مالکیت این دو باشگاه با وزارت ورزش است این تصمیم را گرفتیم. طبیعی است که برای باشگاه هایی که مالکیتش با ما نیست نمی توانیم تصمیم بگیریم. این
فرهاد مجیدی شدیدا از وزارت ورزش عصبانی است
مدیران باشگاه استقلال از کادر فنی تیم خواستند برای تقویت تیم در فصل بعد از حالا فقط روی گزینه های داخلی متمرکز شوند. در این بین فرهاد مجیدی که صحبت هایش را در اواخر فروردین ماه سال جاری با سانچز تمام کرده بود تا او پس از جدایی از تیم القادسیه کویت به استقلال بپیوندد وقتی حکم وزارت ورزش را شنید خیلی ناراحت شد.البته این تنها شامل حال استقلال نمی شود و حکم وزارتخانه برای پرسپولیس نیز لازم الاجراست و
منتظر بازگشت قدرتمندانه استقلال به لیگ هستیم
پاک تر بودن مسابقه فوتبال لازم است؟ در همین هفته اخیر دیدیم که در بوندس لیگا بازیکنان چطور با رعایت فاصله گذاری روی سکو ها نشستند یا خبرنگاران با چوب های شان از دور میکروفون را جلو مربیان قرار می دادند. پس قطعاً می توان با مراعات همه کار کرد. تمرینات استقلال هم که از پنج شنبه شروع می شود، خبر داشتید؟ خب استقلال از یک ماه پیش تمرینات اینترنتی اش را استارت زده و قطعاً فرهاد
آقای مجیدی، بی خیال حاشیه ها شو!
آنجا تصمیم سازی می کند، باید صلاح دیگران را هم در نظر داشته باشد و تصمیمات منطقی بگیرد تا کسی متضرر نشود و لطمه ای به جامعه نخورد. با همه این حرف ها دوست دارید فوتبال برگزار شود؟ همه ما فوتبالی ها و غیرفوتبالی ها که دل شان برای این ورزش تنگ شده، دنبال از سرگیری مسابقات هستیم، اما نه به هر قیمتی. شما فکر می کنید فرهاد مجیدی بتواند استقلال را در فصل بعد هم هدایت کند
علی نژاد: قانون منع جذب بازیکن خارجی برای سرخابی های پایتخت موقتی است/ وزارت ورزش به جزییات قرارداد ...
شهریور ماه تنها 5 درصد از سهام این دو باشگاه ارائه خواهد شد. فرآیند های تخصصی برای ورود استقلال و پرسپولیس به بورس را انجام داده ایم معاون وزارت ورزش و جوانان درباره موضوع واگذاری دو باشگاه استقلال به بخش خصوصی و روند این کار تصریح کرد: هر سه شنبه برای این موضوع جلسه داریم. بحث افزایش سرمایه این دو باشگاه و مشخص شدن میزان بدهی ها مد نظر ما است. فرآیند های تخصصی برای ورود این دو
سرمربی استقلال به فکر دستیار جدید!
اینکه به تازگی مهدی علی نژاد، معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش باشگاه های استقلال و پرسپولیس را از جذب بازیکن و مربی خارجی منع کرد. پیرو همین موضوع مدیران باشگاه استقلال از کادر فنی تیم خواستند برای تقویت تیم در فصل بعد از حالا فقط روی گزینه های داخلی متمرکز شوند. در این بین فرهاد مجیدی که صحبت هایش را اواخر فروردین سال جاری با سانچز تمام کرده بود تا او پس از جدایی از تیم القادسیه کویت به
علی نژاد: ممنوعیت جذب بازیکن خارجی توسط سرخابی ها موقت است
. وی خطاب به رسانه ها گفت: قضاوت زودهنگام نکنید. طبیعی است فدراسیون اگر بازنده شود خودش باید پرداخت کند. علی نژاد درباره استعفای کامران منزوی از هیات مدیره باشگاه استقلال و انتخاب اعضای هیات مدیره سرخابی ها، عنوان کرد: منزوی در حال حاضر وظایف خود را انجام می دهد. او استعفا کرده اما تا پذیرفته شود او کارش را می کند. روزهای آینده خبرهای خوبی می شنوید. معاون وزیر ورزش
تاریخ بازی معوقه استقلال و فولاد مشخص شد
خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت سازمان لیگ فوتبال ایران ، حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ در نامه ای به باشگاه ها، هیئت های فوتبال و ادارات کل ورزش و جوانان استان ها زمان آغاز تمرینات تیم ها را طبق رعایت پروتکل های بهداشتی به شرح زیر ابلاغ کرد: با استناد به پروتکل مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش که مورد تایید وزارت بهداشت نیز بوده و در روز های آتی این مصوبات
خلیل زاده : می توانیم قرارداد را فسخ کنیم و فکر نکنم مشکلی باشد + فیلم
مدیره بود. وی درباره اظهارات کامران منزوی در رابطه با بدهی های باشگاه استقلال گفت: من در جریان مطالبی که منزوی گفتند نبودم چون برای تراز مالی سال های گذشته بوده است که به عنوان مثال طلب 900 میلیون تومانی به دو میلیارد رسیده است. وی در مورد استعفای منزوی از هیئت مدیره استقلال تصریح کرد: منزوی استعفا داده است، اما تا این لحظه پذیرفته نشده است. حتما وزارت ورزش و جوانان تصمیم می
فردا جلسه فرهاد مجیدی با اعضای کادر پزشکی
فرهاد تیم فوتبال استقلال قرار است از روز پنجشنبه تمرینات خود را آغاز کند و بدین منظور قرار است فردا فرهاد مجیدی جلسه ای با اعضای کادر پزشکی باشگاه برگزار کند. به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تیم فوتبال استقلال قرار است از روز پنجشنبه تمرینات خود را آغاز کند و بدین منظور قرار است فردا فرهاد مجیدی جلسه ای با اعضای کادر پزشکی باشگاه برگزار کند. در این جلسه قرار است اعضای کادرپزشکی در مورد رعایت نکات بهداشتی توصیه هایی را انجام بدهند تا احتمال ابتلای بازیکنان به بیماری کرونا به حداقل برسد. بیشتر بخوانید : فرهاد مجیدی شدیدا از وزارت ورزش عصبانی است ...
راه نجات فوتسال ورود تیم های دولتی است/ فعلا قصد خداحافظی ندارم
به گزارش مرات ،فرهاد فخیم با اشاره به تعطیلی ورزش بعد از شیوع کرونا و عدم برگزاری دیدار فینال لیگ برتر فوتسال گفت: امیدوارم مسابقات زودتر آغاز و تکلیف فینال فصل قبل هم مشخص شود. اگر مسابقات جام ملت های آسیا به تعویق افتاد، باید زودتر فصل بعد مسابقات لیگ برتر را استارت بزنند. وی افزود: شنیده ام قرار است ابتدا نقل و انتقالات لیگ انجام شود، سپس دیدار فینال فصل قبل برگزار شود و بعد از آن
از هشدارهای لازم تا دلربایی فوتبال
برای تعیین فینالیست ها برگزار خواهد شد و یک مسابقه فینال هم برای تعیین قهرمان باید انجام شود. یعنی جمعاً 4 بازی در جام حذفی. سازمان لیگ در 40 روز باید 77 مسابقه را برگزار کند و احتمالاً فاصله مسابقات حداکثر 4 روز خواهد بود. مرگ غم انگیر متین قوسی، یکی از شرکت کننده های برنامه ستاره ساز بر اثر کرونا منجر به اعتراض سرمربی استقلال به شروع دوباره لیگ شده است. فرهاد مجیدی در استوری خود خطاب
قطع امید بازیکنان استقلال از سرمربی جوان تیمشان/ تفاوت مجیدی و قلعه نویی در اعلام یک موضع
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بازیکنان استقلال که با انجام تمرینات انفرادی خود را آماده شروع دوباره مسابقات می کنند و اشتیاق زیادی برای ازسرگیری دیدارهای معوقه این فصل داشتند از اینکه فرهاد مجیدی سرمربی تیم با انتشار استوری در اینستاگرام نسبت به مرگ متین قوسی واکنش نشان داد و کرونا را یک بر صفر مقابل فوتبال برنده دانست، متعجب هستند. آن ها تصور نمی کردند مجیدی مخالف ازسرگیری
بدشانسی بزرگ برای فرهاد مجیدی و استقلال
با برگزار شدن 77 بازی، رقابت های لیگ برتر و جام حذفی در فصل 1399-1398 به اتمام می رسد و استقلال در حال حاضر بیشترین بازی را باید انجام دهد. با توجه به شواهد و قرائن، مسابقات فوتبال در کشورمان دوباره آغاز می شود و با رعایت پروتکل های بهداشتی باید شاهد انجام شدن دیدارهای باقی مانده لیگ برتر و جام حذفی باشیم. 9 هفته تا پایان لیگ نوزدهم باقی مانده اما باید توجه داشت که فولاد
مدیران استقلال پشت فرهاد را خالی کردند
استقلال ظهر دیروز در این رابطه به شرط افشا نشدن نامش به خبر ورزشی گفت: نظری که فرهاد مجیدی در فضای مجازی منتشر کرد کاملاً شخصی بوده و موضع رسمی باشگاه استقلال نیست. ما دغدغه های سرمربی مان را درک می کنیم، اما در عین حال کاملاً تابع قانون هستیم و هر تصمیمی که ستاد ملی مبارزه با کرونا در رابطه با لیگ برتر بگیرد از نظر باشگاه استقلال محترم است بنابراین هرگز وارد تقابل با وزیر محترم ورزش نمی شویم.
بحران تازه فرهاد مجیدی برای فصل نقل و انتقالات
فصل جاری در کنار سایر بازیکنان استقلال باقی بمانند ولی در رابطه با حضورشان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که قرار است مردادماه به صورت متمرکز برگزار شود باید از فدراسیون استعلام بگیریم. هماهنگی با فرهاد مدیران باشگاه استقلال مدعی اند که در رابطه با نقل و انتقالات کاملاً با فرهاد مجیدی هماهنگ هستند و پیرامون اتمام قرارداد بازیکنان شان نیز تدابیر لازم توسط مدیرعامل و سرمربی اتخاذ
واکنش مدیر عامل سابق استقلال به وضعیت ورزش به خاطر کرونا/اصحاب رسانه نسبت به مدیران مطالبه گر باشند
مورد تایید وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی، فکری اساسی کنیم. به هر حال باید به تدریج شروع کنیم و بگونه ای که به ورزشکاران آسیبی نرسد فعالیت های ورزشی را از سر بگیریم. ورزش باید مسئولیت های اجتماعی خودش را انجام دهد و از دیگر حوزه ها عقب نماند اولیایی در پاسخ به این سوال که آیا موافق با برگزاری مسابقات لیگ برتر است گفت: به هر حال چاره ای نیست. متخصصان باید راهکار ارائه کنند
رمضانی: ارزش هزار جام از جان انسان ها کمتر است
به گزارش ورزش سه، سعید رمضانی در مقابل باشگاه استقلال در خصوص آغاز لیگ گفت: صحبت رسمی نشده ولی ما هم همین شنیده های مطبوعاتی را داریم، امیدواریم ابلاغ رسمی بشود تا ببینیم چطور برنامه ریزی می کنیم. او در میان خبرنگاران با اشاره به وضعیت آمادگی جسمانی بازیکنان عنوان کرد: بچه های کادرفنی قطعا با تک تک بازیکنان در ارتباط هستند و تمریناتشان را چک می کنند و اگر تمرینات گروهی شروع شود، می
کمی متین تر
صفحه اینستاگرامی شان به این موضوع واکنش نشان دادند. سرمربیان استقلال و سپاهان ضمن ابراز تأسف از اتفاق رخ داده، به نوعی خواهان لغو مسابقات این فصل شدند. در این بین پست مجیدی تندتر بود و معاون وزیر بهداشت و شخص وزیر ورزش را هدف می گرفت. مجیدی اما مثل خیلی از اوقات، خیلی زود از درج این پست پشیمان شد و آن را پاک کرد. اینکه فرهاد مکررا مواضع شتاب زده می گیرد و بعد منصرف می شود، یک بحث است و اینک
اخبار روز
حذفی را هم برگزار می کنیم./ ورزش سه آذری: نظر من مهم نیست تصمیم گیران مسئول اند مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان می گوید مقامات عالی رتبه کشور برای شروع مسابقات لیگ به جمع بندی رسیده اند و قطعا کار آنها ساده هم نبوده است. سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان در گفت وگو با ورزش سه در رابطه با شروع مجدد رقابت های لیگ برتر که با صحبت های حسن روحانی، رئیس جمهوری و همینطور مسعود
حداقل حرف های تان را با هم یکی کنید
اصلی فعلا این نیست و ماجرا چیز دیگری است. در حالی که به نظر می رسد روزنامه استقلال جوان از شروع دوباره لیگ استقبال می کند و آماده رقابت با پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ نوزدهم است، اما همین دیروز سرمربی این تیم فوت یک بازیکن نوجوان را بهانه ای کرد تا با آن به مسئولان فدراسیون فوتبال برای لغو مسابقات لیگ برتر فشار بیاورد! این یعنی فرهاد مجیدی اصلا تمایلی به آغاز دوباره لیگ ندارد. بازیکنان استقلال هم
لطیفی: اگر استقلال هم صدر جدول بود، می گفتم لیگ برگزار نشود/ برگزاری مسابقات باید خط قرمز مسئولان باشد
برای فصل بعدی آماده شوند. تفاوت میان این که بازی ها اکنون تعطیل شود یا نشود در این است که تیم ها و سازمان ها و نهاد های مربوطه 3 ماه زمان بیشتر دارند تا برای برگزاری مسابقات با این شرایط به همفکری و اتفاق نظر برسند. بازی های فصل آینده را می توان در شهر هایی که وضعیت سفید دارند برگزار کرد بازیکن اسبق تیم ملی عنوان کرد: اگر برای فصل آینده شرایط و پروتکل ها به باشگاه ها ابلاغ
گفت و گوی دوستانه و محرمانه باشگاه استقلال و بازیکنانش!
صورت مشترک اقدام به انجام چنین کاری کردند تا به زعم خودشان بابت سلامت و اهالی فوتبال در صورت ادامه یافتن مسابقات ابراز نگرانی و اضطراب کنند. در این متن وزیر ورزش مخاطب قرار گرفته بود و همین مسئله برای باشگاه استقلال محدودیت هایی ایجاد می کرد، چون کاملاً بدیهی است که مقامات ارشد استقلال هرگز علیه کسی که احکام خودشان را از دست او گرفته اند بیانیه صادر نمی کنند. در همین خصوص شنیدیم روز جمعه
وزیر ورزش: اگر مشکلی پیش بیاید، مسابقات را متوقف می کنیم
کشورمان در پایان جلسه این ستاد اعلام کرد فعالیت های ورزشی بازگشایی خواهند شد البته این کار باید در چارچوب پروتکل های بهداشتی و بدون تماشاگر باشد، هیچ اجتماعی را شاهد نباشیم و تماشاگر در این حوزه حضور نداشته باشد که این پروتکل از سوی وزارت بهداشت ابلاغ خواهد شد. بعد از رئیس جمهور، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نیز پس جلسه ستاد کرونا درباره ازسرگیری رقابت های ورزشی و بخصوص لیگ برتر فوتبال گفت
جباری: بحث 6 و 4 برای فوتبالیست خاله زنکی است!
خیلی با بازیکن فاصله ندارند راحت تر کار می کنند. خدا را شکر فرهاد مجیدی هم شروع خوبی با استقلال داشت و از انتخاب خودش دفاع کرد از این بابت من هم خوشحالم. او نشان داد در مربیگری هم مثل دوران بازی استعداد لازم را دارد. امیدوارم در ادامه کارش هم موفق باشد. در مسابقات استقلال و همین طور پرسپولیس شاهد حضور پیشکسوتان و بازیکنان قدیمی دو تیم در استادیوم ها هستیم، اما بعد از خداحافظی از فوتبال
ای کاش هیچ وقت پرسپولیسی نمی شدم
حقم رفتن به جام جهانی بود. حق پاشازاده رفتن به جام جهانی نبود؟ من نمی گویم نبود، اما او از سوی داریوش مصطفوی حمایت می شد. حرف من اصلا رفتن مهدی پاشازاده نبود چرا که او دوست من و یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایران در زمان خودش بود اما من هم باید به در فهرست فرانسه بودم اما آقا جلال بی معرفتی کرد. در آن سال اتفاقاتی تلخ در تیم ملی افتاد. چه اتفاقاتی؟ برخی
فتح الله زاده: پرسپولیسی ها هم دیگر جام بدون بازی نمی خواهند/ به زور می خواهند دیاباته را از استقلال دور ...
بانک ورزش - مدیر عامل سابق باشگاه استقلال در خصوص وضعیت شروع لیگ صحبت کرد. علی فتح الله زاده در گفت و گو با بانک ورزش در خصوص این که برخی اعتقاد دارند در صورت عدم ادامه لیگ پرسپولیس می تواند به عنوان قهرمان معرفی شود، اظهار داشت: این صحبت اصلا منطقی نیست چرا که هنوز 10 هفته به پایان لیگ (برای استقلال و فولاد) باقی مانده و در این بازی ها ممکن است هر اتفاقی رقم بخورد. چند سال پیش ما با