چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۵۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۵:۵۴

کاظمی: فروزان در اختیار باشگاه قرار گرفته است

به گزارش ورزش 11، فرهاد کاظمی با تاکید بر تلاش مجموعه تیم برای جبران نتایج اخیر اظهار داشت: به دنبال جذب چند بازیکن خوب هستیم تا سیاه جامگان به روزهای اوج خود بازگردد و قطعاً این کار را می کنیم تا دل مردم استان خراسان رضوی شاد شود. وی ادامه داد: حق تماشاگران خوب فوتبال خراسان است که یک تیم مقتدر داشته باشند و به امید خدا این اتفاق رخ خواهد داد. سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان با تشکر از بازیکنان تیمش بابت عملکردشان در دیدار با فولاد خوزستان افزود: ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)