پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۰۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۶:۲۲

افتضاح تماشاگر در لیگ ایران

قحطی تماشاگر لیگ ایران را فرا گرفته. اگر بازی حساس سپاهان- استقلال و پرسپولیس – ملوان نبود شاید تعداد تماشاگران 8 بازی لیگ برتر از 10 هزار نفر هم بالاتر نمی رفت! به گزارش ورزش سه، مدتهاست که دیگر استقبالی از بازی های لیگ برتر ایران نمی شود. تماشاگر مثل سالهای قبل علاقه ای به حضور در ورزشگاه ندارد. این را می شود در تعداد تماشاگران بازی های لیگ برتر به وضوح مشاهده کرد. هفته دهم در حالی با انجام 8 بازی پیگیری شد که تعداد کل تماشاگران حاضر در ورزشگاه، عدد 23100 را نشان می دهد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)