سایر خبرها
ابراهیمی: اگر شانسی بود، چرا پرسپولیسی ها بیشتر گل نزدند؟
هافبک تیم فوتبال استقلال دخالت شانس را در تساوی تیمش برابر پرسپولیس کاملا مردود دانست. به گزارش ایسنا، امید ابراهیمی پس از تساوی تیمش در شهرآورد 81 پایتخت گفت: بازی خوبی بود. ما تمام تلاش مان را کردیم که برنده شویم. پس از گلی که زدیم، عقب آمدیم که نباید این کار را می کردیم. این بازی تمام شد و برای مان تجربه ای شد که در بازی های بعدی از آن استفاده کنیم. او در واکنش به
نصیرزاده: گل پرسپولیس سالم بود
نخورد و هیچ پنالتی به سود استقلال یا پرسپولیس اتفاق نیفتاد. کارشناس داوری فوتبال تصریح کرد: در مجموع محسن ترکی و کمک هایش قضاوت خوبی داشتند البته در یک صحنه ابوالفضلی یک آفساید را عجولانه اعلام کرد. نصیرزاده در خصوص گلی که پرسپولیسی ها در دقیقه 95 به ثمر رساندند گفت: گل پرسپولیس کاملا درست بود چون در دقایقی به ثمر رسید که رحمتی زمان های اضافه را تلف کرده بود.
پرسپولیس یک میلیون و سیصد هزار یورو محکوم شد
کرده است. این حکم که هفته گذشته برای فدراسیون فوتبال ایران نیز ارسال شده است حکایت از این امر دارد که پرسپولیس به پرداخت مبلغی حدود یک میلیون و سیصد و هفتاد هزار یورو محکوم شد. باشگاه پرسپولیس باید به مانوئل ژوزه 320 هزار یورو به عنوان مطالبات و ششصد و سی هزار یورو به عنوان خسارت پرداخت کند. همچنین لوئیز 45 هزار یورو به عنوان طلب و 105 هزار یورو به عنوان خسارت دریافت کند.اسکار
روزی را که کرار اخراج شود، عید خود می دانم!
طبیعت فوتبال است و فکر می کنم نتیجه بازی عادلانه بود. عضو هیئت مدیره استقلال در مورد وضعیت جاسم کرار و اینکه آیا این بازیکن اخراج می شود یا خیر، گفت: آن روزی را که کرار از استقلال اخراج شود، روز عید خودم می دانم! کار کرار تمام شده است و فکر می کنم که او برای ما به عنوان بازیکن محسوب نخواهد شد.
حواشی کامل دربی 81 +تصاویر و فیلم
هر دو مدیرعامل باشگاه هستیم. ساعت 14:25 *سیدمهدی رحمتی هنگام گرم کردن پیراهن مشکی بر تن داشت که روی آن عکس هادی نوروزی نقش بسته بود. * هواداران استقلال از رحمتی خواستند که به اتفاق وحید طالب لو نزد آنها برود. * داوران هم مشغول گرم کردن هستند. * اسدی دبیر فدراسیون فوتبال هم با هیات اسپانیایی خوش و بش کرد. *تمامی بازیکنان استقلال هم
گل دقیقه آخر دستمزد بازیکنانم بود/ گل نزنید مجازات می شوید
/> سرمربی پرسپولیس در پایان با اشاره به عملکرد دروازه بان استقلال گفت: قطعا رحمتی ستاره استقلال بود ما قبلا به بازیکنانمان در این باره هشدار داده بودیم و به نظرم رحمتی بازیکن کلیدی این مسابقه بود. تیم فوتبال پرسپولیس امروز جمعه در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه ازادی به مصاف استقلال رفت که هشتاد و یکمین تقابل سرخابی ها با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت. انتهای پیام/132
هشتاد و یکمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس -2
هشتاد و یکمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس بعدازظهر امروز جمعه در ورزشگاه آزادی با تساوی یک بر یک پایان یافت.
(تصاویر) گریه حنیف عمران زاده بعد از تساوی
حنیف عمران زاده مدافع استقلال بعد از گل تساوی جری بنگتسون مهاجم پرسپولیس و سوت پایان بازی اینچنین اختیار از کف داد و به گریه پرداخت. به گزارش ورزش سه، او که برای کسب پیروزی زحمت زیادی کشیده بود در نهایت در لحظات پایانی مغلوب حملات پرتعداد پرسپولیسی ها شد تا یک پیروزی شیرین از کف استقلال برود. عمران زاده در پایان بازی چنین به گریه کردن پرداخت و تنها محمد نوازی بود که توانست او را آرام کند.
برای کسب امتیاز در قم مبارزه خواهیم کرد
در پیش داریم و به همین ترتیب ما نیز تمام تلاش خود را می کنیم و مثل همه بازی های برای کسب امتیاز در این بازی مبارزه خواهیم کرد. سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: صبای قم در حال حاضر کیفیت بالایی دارد و شرایط ما هم نسبت به گذشته بهتر شده و من انتظار دارم که بازی بهتری شاهد باشیم. اولیویرا بیان داشت: سامان نریمان جهان و سینا عشوری مصدوم هستند و در بازی فردا برابر صبا به
دقیقه 32؛ استقلال صفر - پرسپولیس صفر .../ رحمتی موقعیت صددرصد عالیشاه را گرفت
هشتادویکمین شهرآورد فوتبال پایتخت از راس ساعت 15 امروز در ورزشگاه آزادی با قضاوت محسن ترکی آغاز شد. ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، خسروحیدری، روزبه چشمی، حنیف عمران زاده، هرایر مگویان، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی، سجاد شهباززاده، جابر انصاری، میثم مجیدی و میلاد فخرالدینی ترکیب پرسپولیس:سوشا مکانی، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، رامین رضاییان، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد
نورمحمدی: نتیجه عادلانه نبود
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که تساوی این تیم مقابل استقلال به هیچ وجه عادلانه نبود. به گزارش ایسنا، رضا نورمحمدی پس از تساوی یک بر یک سرخابی ها در شهرآورد 81 پایتخت با اشاره به این که به هیچ وجه نتیجه عادلانه نبود، اظهار کرد: 4-5 موقعیت صددرصد گل داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. وی ادامه داد: ما با استقلال مساوی نکردیم که این تساوی را مقابل سیدمهدی رحمتی به دست
برانکو: استقلالی ها روی تنها شانس شان به گل رسیدند
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛برانکو ایوانکوویچ بعد از تساوی یک بر یک مقابل استقلال در نشست خبری گفت: مستحق باخت نبودیم، این بازی نشان داد چرا دربی مهمترین مسابقه آسیا است. گل لحظات آخر دستمزد بازیکنان ما بود که تا لحظه آخر جنگیدند و به گل تساوی رسیدند . وی افزود: به بازیکنان تیمم تبریک می گویم. این یک بازی بزرگ است که 100 هزار هوادار از آن لذت بردند . سرمربی
بن سون: هواداران "پرسپولیس" را خوشحال کردم
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام جری بن سون در پایان دیدار استقلال و پرسپولیس که با نتیجه یک بر یک خاتمه پیدا کرد، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و خوشحالم که توانستم در این بازی حساس برای تیمم گلزنی کنم. وی ادامه داد: بازی مهمی بود و جلوی چشمان تماشاگران پرشور انجام شد. خیلی خوشحالم که توانستم با گلزنی ام هواداران پرسپولیس را خوشحال کنم. جام نیوز
هشتاد و یکمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس -2
هشتاد و یکمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس بعدازظهر امروز جمعه در ورزشگاه آزادی با تساوی یک بر یک پایان یافت.
مظلومی: خوشحالم که هواداران پرسپولیس از مساوی تیمشان خوشحال هستند
به گزارش سایت خبری تحلیلی 9 صبح به نقل از تسنیم، پرویز مظلومی در خصوص تساوی یک - یک در دربی گفت: فوتبال است و تیم ما کمی عقب کشید. پرسپولیس یک گل عقب بود و طبیعی بود که نیروی هجومی بیاورد. 4 دقیقه وقت اضافه هم 6 دقیقه شد. وی درباره اینکه وقت اضافه ای که داور گرفت به دلیل مصدومیت مهدی رحمتی بود گفت: رحمتی 30 ثانیه خودش را روی زمین انداخت و مصدوم شد اما داور وقت بیشتری را گرفت. با این
کرار برود عید استقلال است/ در خصوص تعویض ها نظری ندارم
بودیم. متاسفانه ما کرار را در میانه میدان در اختیار نداشتیم و این به ضرر ما تمام شد. عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تعویض خرسندنیا بیشتر دفاعی نبود، خاطرنشان کرد: من در خصوص تعویض ها نظری ندارم و در مجموع فوتبال خوبی را شاهد بودیم.
هافبک استقلال: اگر با تجربه تر بودیم، می بردیم
به گزارش ایرنا، امید ابراهیمی جمعه شب در گفت وگو با خبرنگاران افزود: متاسفانه در آخرین ثانیه ها، بازی برده را با تساوی عوض کردیم و نتوانستیم سه امتیاز حساس شهرآورد را به دست آوریم. وی در پاسخ به سوالی مبنی بر ترسو بازی کردن بازیکنان استقلال بعد از گل برتری،گفت : عقب نشینی ما در اواخر بازی، فرصت لازم را به بازیکنان پرسپولیس داد تا آنها با ارسال پاس های بلند بتوانند بازی را به تساوی بکشانند
علی دایی: نتیجه شهرآورد تهران اهمیتی برایم ندارد
چارچوب هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر شنبه در ورزشگاه یادگار امام راحل قم برگزار خواهد شد. شهرآورد تهران عصر امروز جمعه بین تیم های استقلال و پرسپولیس برگزار شد که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
انتقاد شدید مهاجم سابق استقلال از مدیر عامل
حسن روشن بیش از اینکه به مظلومی انتقاد کند به افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال منتقد است. روشن در مورد کسب نتیجه تساوی در دربی گفت: آقای مظلومی می توانست از تجربه بازی 3 2 استفاده کند که نکرد. اگر آن 3 تعویض استقلال اجباری باشد که هیچ ولی اگر نبود نباید تمام فرصت هایشان را می سوزاندند و هر سه تعویضشان را تمام می کردند. ما باید بدانیم که ممکن است فوتبال تا دقیقه 95 ، 96 هم طول بکشد و
بنگر: قول می دهم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود
محسن بنگر در پایان دیدار شهرآورد هشتاد و یکم با بیان اینکه تیمش به روی یک اشتباه گل خورد در جمع خبرنگاران، افزود: اگر رحمتی نبود ما با اختلاف چهار گل تیم استقلال را شکست می دادیم. وی افزود: پرسپولیس تیم برتر میدان بود و همه چیز دست ما بود و حقمان برد بود. مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان جوان ما خیلی خوب بازی کردند و من قول می دهم اگر این تیم صدر جدول است، با همین کیفیت
مظلومی:داور دو دقیقه وقت اضافه را بیشتر گرفت/ترکی کار خود را کرد
به گزارش ایرنا،پرویز مظلومی پس از شهرآورد هشتاد و یکم که با نتیجه یک بر یک پایان یافت،درباره تساوی در ثانیه های پایانی و از دست دادن پیروزی اظهار کرد: فوتبال است و این طور اتفاقات پیش می آید. البته تیم ما عقب کشید و این هم طبیعی بود زیرا پرسپولیس نیروهای تهاجمی را وارد زمین کرد و به ارسال های بلند روی دروازه رو آورد. سرمربی استقلال تهران،افزود:داور چهار دقیقه وقت اضافه گرفته بود اما در
سیار: داوری دربی در نیمه اول بی نقص بود
پرویز سیار، کارشناس داوری کشورمان در گفتگو با فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، بعد از پایان نیمه اول دربی هشتاد و یکم درباره قضاوت محسن ترکی گفت: قضاوت محسن ترکی در نیمه نخست بی نقص بود. وی افزود: نیمه اول سه نکته داشت که ترکی در هر سه مورد به درستی تصمیم گرفت. در دقیقه 7، خطای بازیکن پرسپولیس به درستی اعلام شد. در دقیقه 13 تقاضای پنالتی بازیکنان پرسپولیس و همچنین بازیکنان استقلال و دقیقه 3 بی مورد بود.
مرفاوی: شهرآورد پرهیجانی بود
عبدالصمد مرفاوی عصر روز جمعه درباره شهرآورد 81 به خبرنگار ورزشی ایرنا، گفت: دیدار خوبی انجام شد. حملات این دیدار از طرف استقلال شروع شد و سپس تیم پرسپولیس میدان را در اختیار گرفت. وی افزود: هر دو تیم به دنبال فوتبال خوب بودند و سعی کردند که نتیجه را به نفع خود تمام کنند. مرفاوی گفت: در نیمه دوم استقلال و پرسپولیس با همان روش بازی را آغاز کردند که در همان ابتداء، استقلال توانست به گل
برهانی: باید پیروز می شدیم/ داور بی جهت یک دقیقه اضافه تر گرفت
/> وی در پاسخ به این سوال که ارزیابی اش از این داربی چیست؟ گفت: فکر می کنم دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند و این داربی یکی از بهترین بازی های دو تیم بود. تماشاگران هم از این بازی لذت بردند. بازیکن استقلال درباره قضاوت محسن ترکی گفت: داور بازی قضاوت خوبی داشت اما فکر می کنم بی جهت یک دقیقه اضافه تر از زمانی که اعلام کرده بود اعمال کرد.
بازیکن پرسپولیس: ترکی به نفع استقلال سوت زد
تهران - ایرنا - مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اعتراض به قضاوت محسن ترکی در هشتاد و یکمین دیدار سرخ آبی های پایتخت گفت: ترکی به نفع استقلال سوت زد.
بالاخره مردم با فوتبال آشتی کردند/ فریبا: رحمتی نفر اول گلرهای ایران است
معتقد است این بازی دو نکته مثبت داشت وی در این مورد می گوید دربی 81 دو پیام مهم داشت اول از همه آشتی کردن مردم با فوتبال، 90 هزار نفر هوادار به استادیوم آمده بودند و این نکته بسیار خوبی است و دومین پیام این بازی که بسیار هم مهم بود آماده بودن سیدمهدی رحمتی است در این شرایط که نزدیک به جام جهانی هستیم رحمتی می تواند به تیم ملی کمک کند او نه تنها در دربی بلکه در سه چهار بازی گذشته استقلال هم عالی کار کرد و او نفر اول گلرهای ایران است. فریبا در پایان افزود: بازی از سرعت خوبی برخوردار بود و یک بازی سراسر هجومی را شاهد بودیم و فکر نمی کنم تماشاگران از بابت نتیجه ناراحت باشند. ...
پرسپولیسی ها دربی قرمز و آبی هنرمندان را بردند
به گزارش خبرنگار مهر ، هنرمندان حاضر در تیم فوتبال سینما و موسیقی پیش از آغاز دربی در قالب دو تیم استقلال و پرسپولیس به مصاف هم رفتند. در این مسابقه نمادین، نفراتی چون مهدی صباحی، محسن افشانی، علی عبدالمالکی، مجید خراطها، نوید نایینی، علی کاظمی، امیدحاجیلی و سهیل سعادتمندی در تیم پرسپولیس و نفراتی چون امیر نوری، فرهاد جم، دانیال عبادی و... در تیم استقلال به میدان رفتند. در این بازی نمادین، به احترام هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس، همه با شماره 24 به میدان رفتند. این بازی را تیم پرسپولیسی ها 2 بر صفر برد. ...
هشدار ائمه جمعه نسبت به اعدام شیخ نمر /مسئولان نفوذ آمریکا را جدی بگیرند/ فتنه گران دوباره راه افتاده اند
الله سید محمد سعیدی به روز 13 آبان اشاره کرد و گفت: 13 آبان سال 1343 سالروز تبعید امام راحل به ترکیه به دلیل اعتراض علیه قانون کاپیتولاسیون یعنی اعطای مصونیت قضایی به اتباع آمریکایی است که البته این قانون در جهان ملغی شده بود. سعیدی به 13 آبان سالروز کشتار دانشجویان در دانشگاه تهران پرداخت و عنوان کرد: همچنین در 13 آبان ماه سال 58 نیز دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر
فیلم | استقلال - پرسپولیس | گزارش ویژه از تمامی اتفاقات دربی 81
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ فیلم | استقلال - پرسپولیس | گزارش ویژه از تمامی اتفاقات دربی 81 video
برای دومین بار، "هیأت عزاداری صد هزار نفری" با شعار لبیک یا حسین
جا دارد از هواداران به خاطر عملکرد خوبشان تشکر کنیم. امروز همبستگی خوبی بین آنها مشاهده کردیم. سید مجید بنی فاطمه مداح اهل بیت(ع) قبل از آغاز این بازی مهم، در ورزشگاه آزادی به مداحی و نوحه خوانی پرداخت. شایان ذکر است که عصر امروز و در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) بازی تیمهای پرسپولیس و استقلال تهران در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.