سایر منابع:
سایر خبرها
اشک های حنیف در پایان دربی به چه دلیل بود؟/عکس
پرسپولیس را جشن بگیرند، با شروع نیمه دوم دربی 81 و گل دقیقه 49 جابر انصاری به این پیروزی امیدوار شد. او که همانند دربی 74 تا دقایق آخر بازی را برده می دانست با اشتباه خود برد را با تساوی عوض کرد. مرد باتجربه دربی های استقلال بعد از سوت پایان بازی با چشمانی اشک بار به سمت رختکن رفت. او که طعم شکست در دقایق آخر را چشیده بود نمی توانست این تساوی را هضم کند. حنیف عمران زاده همچنین ساعتی بعد از پایان بازی با انتشار این تصویر در صفحه شخصی اش در اینستاگرام به تساوی در دربی واکنش نشان داد و از هواداران تیم استقلال عذر خواست. ...
تشبیه ظریف به مصدق یک دروغ تاریخی است/ دارند رضاخان را به پدر جریان روشنفکری تبدیل می کنند/ بازرگان از ...
حوزه های امنیتی امریکا شدیم. مستشاری سیا و اسرائیل و انگلیس در ساواک حضور پیدا کردند. بعد در هر وزارتخانه ای یک اداره مستشاری امریکایی به وجود آمد. در هر وزارتخانه ای یک نظارت مستشاری وجود داشت. لذا در اینجا نفوذ و کودتا تبدیل به یک دیکتاتوری شدید سیاسی و امنیتی شد و تا انقلاب اسلامی ادامه داشت. سیاست های غلطی دفاعی دولت موقت محرک صدام برای حمله به ایران شد در مورد دولت موقت
استقلال 1 - 1 پرسپولیس / فرار از شکست قرمزها در دقیقه 95 (+شماتیک)
حیدری از راست و ضربه سر انصاری که مزاحمی در هیجده قدمی پرسپولیس نداشت به ثمر رسید. دقیقه 50 : مظلومی خرسند نیا را برای ورود به زمین آماده می کند. هافبک دفاعی که حضورش در زمین کار قرمزها را برای جبران گل مشکل خواهد کرد. دقیقه 51 : پرسپولیس هم بنگستون را برای گل زدن به زمین خواهد فرستاد و این پرسپولیس را هجومی تر خواهدکرد. از این به بعد موقعیت های بازی بیشتر می شود. حمله
پرسپولیس یا استقلال مسئله این است
دیدار را راحت تر می برد/ امیدوارم این دیدار پرتماشاگر بشود رضا شاهرودی مدافع چپ سال های گذشته پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: دو تیم شرایط نسبتا بسیار مساوی در این دربی دارند و این می تواند به زیبایی ها و حساسیت های این دیدار کمک شایانی کند . * هافبک ها تعیین کننده هستند وی ادامه داد: چون در این دیدار دو
لیندسی گراهام؛ نامزدی با برچسب همجنس گرایی +تصاویر و فیلم
پدرش 15 ماه بعد در 69 سالگی مرد. از آنجا که خواهر 13 ساله اش یتیم شده بود، اجازه یافت در دانشگاه کارولینای جنوبی در کلمبیا تحصیل کند تا نزدیک خانه باشد و از خواهرش، که سرپرستی اش را تقبل کرده بود، مراقبت کند. لیندسی گراهام در سن 4 سالگی در کنار مادر مشروب فروشش او در سال 1977 با مدرک لیسانس روان شناسی از دانشگاه کارولینای جنوبی فارغ التحصیل شد و در سال 1981 از مدرسه حقوق
از شفاف سازی تبانی تا ناگفته های بسیار از تراکتورسازی/ سرمربی گسترش فولاد: دوست دارم خاطرات تراکتور ...
و محمدپور را بازی دادم. آناج: از حضور در لیگ برتر بگویید، حس تان از حضور پرشور هواداران در اولین حضور در لیگ برتر پس از 9 سال؟ بازی در زمین خودمان جوک بسیار بزرگی بود! راستش را بخواهید من فکر نمی کردم اگر روزی تراکتورسازی به لیگ برتر صعود کند با چنین استقبال مردمی روبرو شود. پس از حضور تراکتورسازی در لیگ برتر مسئولین به دنبال این بودند که بازی را در زمین خودمان
برانکو: از تساوی راضیم/ مظلومی: حق ما برد بود
استقلال در دربی 81 اظهار داشت: متاسفانه ما باز هم از موقعیت هایمان استفاده نکردیم. می توانستیم در همان نیمه اول کار را تمام کنیم اما خدا را شکر که در دقایق آخر گل مساوی را زدیم. وی در مورد برخورد با رحمتی و مصدومیت او گفت: یک برخورد بود و اگر مصدومیت رحمتی شدید بود که نمی توانست ادامه دهد. مدافع پرسپولیس عنوان کرد: نتیجه عادلانه نبود. ما دراین مسابقه با رحمتی مساوی کردیم نه
شوخی های کاربران توئیتر با دربی
دقیقه 96 گل زد شد سپهر سر طلایی بنگستون هم دقیه 96 با باسن گل زد! نمی دونم چی میشه حالا" twitter.com/spidermard/status/660090373709160448 Mil∂d: "از سال بعد تو آمار قبل بازی میگن : تنها هت تریک در 10 دقیقه : ایمون زاید تنها زننده گل با سمت چپ باسن : بنگسون" twitter.com/milaad/status/660090032523489280 موسن سیبیل :{literal
بنگر: شرمنده ام، شاید مقصر گل خوردن پرسپولیس من بودم/ مساوی ناحق بود+عکس
مقاله ها پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در صفحه اینستاگرامش نوشت: شرمنده ام، شاید مقصر گل خوردن باشم، ولی خدا رو شکر همه دیدن تیم برتر کدام بود. دربی 81 عصر امروز در حالی برگزار شد که دو تیم استقلال و پرسپولیس در پایان 90 دقیقه به تساوی یک بر یک رضایت دادند. سرخ پوشان در دقیقه 90+5 توانستند گل خورده را جبران کنند و با کسب یک امتیاز در این بازی به طور
جدال سرخابی ها،اوج حساسیت در مهمترین بازی فصل
پائیز برگزار می شود، فصلی که تا به امروز سرخابی ها 25 مرتبه در آن برابر هم صف آرایی کردند. همچنین این برای هفتمین مرتبه است که سرخابی ها در دومین ماه پائیز به مصاف هم می روند. در این ماه 2 برد به نام پرسپولیس ثبت شده، 2 بازی را استقلال برده و 2 مسابقه برنده نداشته است. 5 گل زده و خورده هم سهم دو تیم در این ماه بوده است. روز 25 آبان ماه سال 1358، اولین شهرآورد این ماه بود که استقلالی ها با
افشارزاده: اجازه نمی دهم هیچ بازیکنی به تیمم لطمه بزند/ فردا به حاشیه های کرار خاتمه می دهیم
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، بهرام افشارزاده با حضور در برنامه ورزش و مردم اظهار داشت: باید از حواشی این بازی دوری کنیم. هواداران این مسئله را باید در نظر بگیرند. خودم از کری خواندن و تضعیف تیم مقابل دوری کردم. به خاطر بزرگداشت روح هادی نوروزی امیدوارم بازی جوانمردانه ای را شاهد باشیم. ورزشگاه ها مسجد و عبادتگاه است و چرا باید از الفاظ رکیک استفاده کنیم؟! وی در مورد حضورش در
پدرم دوست داشت پرسپولیسی شوم اما بهترین تصمیم را گرفتم و به استقلال رفتم/ الان هم می گویم استقلالی ام
دقیقا از کدام مسابقه در دربی بودم. این وسط یک بازی هم در جام ولایت داشتیم. از آن 4 مسابقه ای که استقلال برد، من سه تا را حضور داشتم. اگر اشتباه نکنیم اولین دربی است، دربی سال 90 بود که استقلال با دو گل برد. بله، این اولین دربی ام بود. چقدر برای حضور در دربی ها انگیزه داشتی؟ هر بازیکنی که در استقلال و پرسپولیس بازی می کنند، دوست دارند در این مسابقه باشند. یکجورهایی
وقتی یاد برد دربی می افتم هیجان زده می شوم/ کاظمی: ترس در دربی یعنی مرگ
...> از فوتبال دور باشم بهتر استدر حال حاضر از فوتبال و اتفاقاتش دور هستم و ترجیح می دهم واردش نشوم. از روزی که بازی کردن را کنار گذاشتم تمایلی به ورود نداشتم چون اتفاقاتی دیدم که تشخیص دادم دور باشم. در حال حاضر هم تنها به عنوان طرفدار استقلال اخبار را دورادور دنبال می کنم و از بردهای این تیم خوشحال می شوم. کلید واژه ها: بازی – استقلال – دربی – فوتبال – بازیکنان – پرسپولیس – شرایط – حرفه – حساسیت – تهران – هایی – شکست – لحظه – طرفداران – پیش بینی – موفقیت – ترسیدن – پایتخت – زندگی – حاشیه – اخبار – گزارش – تشخیص – هیجان – همراه – بینی – منفی ...
5 دلیل برای برد استقلال در دربی/ پرویز و سیّد و ژوکرها
اگر قرمزها مهاجم شان را در صدر جدول گلزنان می بینند در عوض آبی ها هم گل سازترین بازیکن لیگ را در اختیار دارند. به گزارش آی اسپورت، استقلال و پرسپولیس در دربی فردا هر کدام برتری هایی نسبت به حریف دارند که می توانند با تکیه بر آنها بر حریف غلبه کنند. اینها دلایلی است که می تواند پیروزیِ استقلال را بر حریف قرمزپوش خود رقم بزند: 1- روحیه صدرنشینی استقلال صدرنشین لیگ است و
کاپیتان پرسپولیس در دربی مشخص شد؛ سورپرایز جالب برای استقلالی ها
بنگر به برخی از دوستان و نزدیکان خود خبر داده که برای روزجمعه یک سورپرایز جالب برای هواداران استقلال خواهد داشت. ظاهرا این مدافع باتجربه برنامه خاصی برای تشکر مجدد از آبی ها جهت حضور در مراسم ترحیم کاپیتان فقید پرسپولیس تهران در ذهن دارد. گفته می شود هدیه بنگر به استقلالی ها دسته گلی است که او به عنوان کاپیتان سرخپوشان به سمت سکوهای آبی می برد. معمولا در دربی ها
این 6 بازیکن نتیجه دربی را تعیین می کنند
یکی از ستاره های استقلال بوده است. رحمتی درون دروازه استقلال قوت قلب مظلومی است. البته به شرطی که از آن اشتباه های معروفی که چند سال قبل در دربی انجام داد تا معدنچی گل بزند را دیگر مرتکب نشود. رحمتی هر 90 دقیقه یک گل خورده اما او با 33 سال سن و تجربه بارها حضور در دربی قادر است نقشی کلیدی را در موفقیت استقلال ایفا کند. رحمتی در این بازی باید سد محکمی باشد روبه روی آقای گلی لیگ ایران. او اگر دروازه
همه چیز در مورد دربی 81
استقلال و پرسپولیس این است که استقلال تنها تیمی است که در هر چهار دوره اخیر لیگ برتر حضور داشته و در این مدت موفق به شکست دادن پرسپولیس نشده است، این در حالی است که سایر تیم های لیگ برتری در این مدت حداقل یک بار پرسپولیس را شکست داده اند. محسن بنگر، برگ برنده پرسپولیسی ها در دربی محسن بنگر مدافع باتجربه پرسپولیس که تا کنون پنج دربی را با پیراهن این تیم تجربه کرده لقب شکست
حیدری: برانکو برگ برنده پرسپولیس است
بیندیشند. وی در خصوص حضور بازیکنان جوان در دربی گفت: این که بازیکنان تحت تأثیر جو بازی قرار نگیرند، به ظرفیت خودش بستگی دارد مثلاً علی علیپور در نخستین حضورش در دربی گلزنی کرد. چنین بازیکنی می تواند در این بازی مهم خودش را پیدا کند و برای تیم هم مثمرثمر واقع شود. البته این را عرض کنم که مربیان دو تیم، در این بازی حتی الامکان از بازیکنان باتجربه تر استفاده خواهند کرد. بازیکنان
مظلومی: هیچ گاه از دربی نترسیدم/ برانکو: هیچ چیز ما را غافلگیر نمی کند
بدون گل تمام شود. ما به دنبال آن هستیم که بازی تهاجمی به نمایش بگذاریم. هواداران با سختی های زیاد از چند ساعت قبل در ورزشگاه حضور پیدا می کنند و انتظار دارند حتی اگر بازی مساوی می شود گل داشته باشد. انگیزه بازیکنانم بالاست و سخت است از میان آنها 3 نفر را خط بزنم وی با اعلام اینکه برای بازی فردا محروم و مصدومی ندارند، گفت: برای من در حال حاضر آسان نیست از میان 21 بازیکن آماده سه
یورش همه جانبه به دربی
در مشهد دومین برد متوالی را مقابل پدیده به ثبت رساند تا کاملاً از بحران خارج شود. با گل های به ثمر رسیده در این هفته می توان گفت فوتبال دوستان کاملاً از دیدن گل سیراب شدند. تیم هفته: استقلال تهران صدرنشین لیگ در حساس ترین بازی هفته موفق شد نزدیک ترین تعقیب کننده خود و مدافع عنوان قهرمانی را در نصف جهان به سیخ بکشد! گل زودهنگامی که روی اشتباه دروازه بان میزبان رقم خورد، راه را
پیش بازی استقلال تهران- پرسپولیس تهران؛ نبرد 6 و 4 به یاد شماره 24
.) صبحت های افراد فوتبالی و بازیکنان در مورد این بازی ■ طارمی: نوراللهی گلزن دربی است ■ عمران زاده: به پرسپولیس گل هم بزنم شادی نمی کنم؛ دقیقه 24 توپ را به اوت می زنیم ■ اومانیا: شانس خوبی برای برد در دربی داریم ■ پروین: هم مظلومی و هم برانکو باتجربه و دربی باز هستند؛ هر تیمی در دربی اشتباه کند قطعا می بازد؛ هواداران به خاطر هادی فضای مناسبی را در
مظلومی: هیچ گاه از دربی نترسیدم - برانکو: هیچ چیز ما را غافلگیر نمی کند
برای حفظ صدر جدول به دنبال پیروزی در دربی هستیم وی ادامه داد: دیدار پرسپولیس و استقلال یکی از پرتماشاگرترین و حساس ترین بازی هاست که تمام دنیا آن را نگاه می کنند. من امیدوارم فردا بازی خوبی از آب دربیاید و تماشاگران نیز راضی باشند. ما با برنامه ریزی که انجام دادیم و ترتیبی که اتخاذ می کنیم برای پیروزی به زمین می رویم، چون بردن این بازی برای ما بسیار مهم است و می خواهیم صدر جدول را حفظ کنیم
ایوانکوویچ: برنده دربی هستیم/سه امتیاز دربی ارزش متفاوتی دارد
...، خاطرنشان کرد: ما تمرینات خیلی خاصی انجام ندادیم؛ زیرا فرصت این کار را در اختیار نداشتیم. طبیعی است بازیکنان ما در دو روز گذشته تمرینات ریکاوری را انجام داده باشند. برای راهکارها بعد از تمرین امروز می توانم صحبت کنم. وی در مورد خاص تر شدن این شهرآورد با توجه به درگذشت هادی نوروزی، اظهار کرد: با این مساله موافق هستم؛ زیرا هادی در سه بازی اخیر بازیکن کلیدی پرسپولیس در شهرآوردها بوده است. این فقدان را نمی توان جایگزین کرد، اما با برد در بازی فردا روح هادی هم به همراه ما خوشحال خواهد شد. 601/ ...
مجموعه اشعار آئینی ویژۀ اربعین حسینی
پاره ات حالا که سر به روی مزارت نهاده ام با این قد خمیده ،برادر هنوز هم من دختر رشیده ی این خانواده ام محسن مهدوی بیشتر بُرد آن کسی که بیشتر پیشَم نشست تا زمانی که تو بنشستی نشستن واجب است بعد زهرا خواهرت خیر النساء عالم است پس کنیز خواهرت بودن به هر زن واجب است سینه اش بیت المحبت خانه اش بیت البکاء
بنگر: با دسته گل به سمت سکوهای آبی می روم!
پنجشنبه 7 آبان 1394 0 البته کاپیتان دو هفته اخیر پرسپولیس از همه استقلالی ها هم بابت همدردی با پرسپولیسی ها و حضور در مراسم مختلف درگذشت مرحوم هادی نوروزی تشکر کرد. بلافاصله پس از این کنفرانس، با محسن بنگر تماس گرفتیم که او را پیدا نکردیم اما بالاخره عصر سه شنبه گذشته به هر زحمت با این مدافع باتجربه ارتباط برقرار کردیم که ماحصل آن با یک روز تأخیر از نظرتان می گذرد؛ قرار بود
عابدزاده: زمان هنرنمایی سوشا و رحمتی است
/> عقاب آسیا در مورد جای خالی نوروزی در این دیدار گفت: متاسفم که این اتفاق رخ داده است اما جای نوروزی همیشه خالی است به طور حتم هواداران روز سختی را پشت سر می گذارند که هادی در زمین مسابقه نیست اما باید پذیرفت که دیگر هادی نیست و بازیکنان باید تمام تلاششان را به کار گیرند تا با کسب نتیجه خوب روح هادی را شاد کنند. عابدزاده در مورد پیش بینی گلزنان این دیدار گفت: به نظرم امید ابراهیم برای استقلال گب بزند و در پرسولیس هم طارمی و بنگر گل برنند. انتهای پیام/
11ستاره هفته دهم لیگ برتر
رحمتی (استقلال) کاپیتان آبی ها بعد از مدت ها موفق شد دروازه اش را در بازی حساس اصفهان بسته نگه دارد و اینگونه نقش به سزایی در پیروزی تیمش ایفا کند. شاید اگر عکس العمل دقایق ابتدایی او نبود استقلال اینگونه طوفانی برابر زردپوشان به برتری نمی رسید و جایگاهش را در صدر تثبیت نمی کرد. مدافعان: میثم مجیدی (استقلال) مدافع چپ آبی پوشان نیز در اصفهان یکی از مهره
کری های سنتی از پرسپولیسی ها و استقلالی ها
تیمی پیروز خواهد شد. وی در ادامه اظهار کرد: هر بازی مقررات خاص خودش را دارد، اما نکته مثبت تیم ما این است که نیمکت ذخیره قدرتمندی داریم. ما در برخی بازی ها، چند بازیکن اصلی مان را در اختیار نداشتیم اما هیچ کمبودی را احساس نکردیم. به هر حال هر کسی که در تیم بازی کند، برای برد می جنگد. *برای ترکیب فردا به تمرین امروز نگاه خواهم کرد وی در پایان درباره حضور نداشتن هادی نوروزی در دربی 81 گفت: من نبود هادی را احساس می کنم، هادی بازیکن کلیدی ما بود، امیدوارم با برد در دربی روح وی را شاد کنیم. انتهای پیام/ ...
افشارزاده: لقب سوبله - چوبله را دوست ندارم؛ سلیمی باید داخل ایران درمان شود
وسط بازی می کند و یا از کنار زمین ما را نگاه می کند. وقتی این مدلی فکر کنیم چه نیازی است که علیه هم شویم. رسالت ما باید طوری باشد که همدیگر را تخریب نکنیم. ما باید طوری رفتار کنیم که فردا روزی قضاوت خوبی در مورد ما شود نه اینکه دنبال این باشیم در صفحه اول روزنامه ها خودنمایی کنیم و کسی را کوبیده باشیم. من از روز اولی که وارد ورزش شدیم از این فضاها دور بودم. اما مطمئنا دوست دارید برنده
تنور بسکتبال داغ می شود
هجدهمین دوره لیگ برتر بسکتبال از فردا آغاز می شود تا دوباره تنور بسکتبال داغ شود. به گزارش ایسنا، فصل جدید لیگ برتر بسکتبال از فردا (پنچشنبه)، با پنج مسابقه آغاز می شود. هجدهمین دوره از رقابت های لیگ برتر بسکتبال با حضور 10 تیم آغاز می شود که نسبت به دوره گذشته تفاوت هایی دارد. شاید امسال اصلی ترین اتفاق هایی که افتاده این است که تنها یک تیم در آستانه لیگ حضورش در مسابقات را قطعی کرد و