دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۴۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
برگزیده ها ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۰۵:۵۵

بیچاره روستاییان ملایر : آب و زالو را با هم می خورند!

جمهوری اسلامی:بنابر اعلام روابط عمومی بیمارستان غرضی ملایر این مرد پنجاه ساله از اهالی روستای قلعه میرآخور از توابع ملایر بوده که زالو بهمراه آب آشامیده شده وارد گلوی وی میشود. فرد مذکور در اورژانس این بیمارستان تحت مراقبت قرار گرفته و زالو از گلوی وی بیرون آورده شد. گفتنی است با وجود پیشرفت بهداشت، متإسفانه هنوز آبهای آشامیدنی برخی از روستاهای ملایر آلوده بوده و از نظر بهداشتی مصرف آنها توصیه نمیشود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط