چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۳۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۰۹:۲۷

سیمئونه در حسرت از دست دادن فرصت صدرنشینی

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید از این که تیمش فرصت صدرنشینی را از دست داده ناراحت است. به گزارش ایسنا و به نقل از EFE، اتلتیکو مادرید بهترین فرصت صدرنشینی در رقابت های لالیگا را از دست داد. شاگردان دیگو سیمئونه با پیروزی برابر دیپورتیو لاکرونیا در هفته دهم رقابت های لیگ فوتبال اسپانیا می توانستند موقتا جای رئال مادرید را در صدر جدول رده بندی بگیرند اما این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا امتیازات تقسیم شوند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)