چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۱۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
استقلالی ۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۱۱:۴۳

نجف نژاد: داور دو دقیقه بیشتر وقت گرفت/ حق استقلال برد در دربی بود

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: با توجه به اینکه در ثانیه های پایانی بازی گل تساوی را دریافت کردیم و در اکثر دقایق بازی کنترل آن را در اختیار داشتیم، فکر می کنم حق استقلال بود برنده دربی شود. مقداد نجف نژاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)