چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۱۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۸:۰۱

غلامی: مقابل پرسپولیس در حد و اندازه های خودمان نبودیم/ از تعویضم ناراحت ...

مهاجم تیم فوتبال پدیده گفت:پرسپولیسی ها فرصت طلب تر بودند و از موقعیت های خود در بازی بهتر استفاده کردند. به گزارش کاپ، محمد غلامی پس از پایان بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را از سوی بازیکنان هر دو تیم شاهد بودیم اما ما متاسفانه در حد و اندازه های خودمان نبودیم. وی ادامه داد:هر دو تیم موقعیت های زیادی داشتند اما پرسپولیسی ها فرصت طلب تر بودند و از موقعیت های خود بهتر استفاده کردند، ضمن اینکه کیفیت نامطلوب چمن ورزشگاه ثامن روی کیفیت بازی تاثیر گذاشته بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)