چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۴۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
انجمن تئاتر ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۲۳:۴۲

دوست ندارم بازیگری در تئاتر را از دست بدهم

به گزارش سایت نسخه هنر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر؛ الیکا عبدالرزاقی یکی از بازیگران نمایش باغ آلبالو که این روزها به کارگردانی آتیلا پسیانی در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است، با اشاره به انگیزه های حضور خود در این اثر نمایشی گفت: آخرین باری که روی صحنه تئاتر به عنوان بازیگر حضور پیدا کردم، بازی در نمایش دن کامیلو به کارگردانی کوروش نریمانی در تالار اصلی بود که برایم تجربه ارزشمندی بود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)