چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۳۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۷:۵۹

نیش زنبور، دختر خوزستانی را از پا درآورد

عصر دوشنبه در یک حادثه تلخ، دختری 12 ساله به نام پریسا احمدپور با نیش زنبور در یکی از روستاهای لالی از توابع استان خوزستان جان خود را از دست داد. به گزارش ایسنا به نقل از ایران ، این دختر یکی از بهترین دانش آموزان کلاس ششم در دبستان شهید احمد جمال پور روستای گچ کرسا از توابع لالی بود. او بعد از بازگشت از مدرسه و در خانه، دو بار توسط زنبور گزیده شد و زمانی که پس از دو ساعت به بیمارستان امید لالی منتقل شد همه علائم حیاتی خود را از دست داد. گفت وگو با برادر ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)