چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۴۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
پانا ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۳:۵۳

160 حلقه چاه غیرمجازدر شهرستان اقلیدپر شد

در پی بحران شدید آب در تمامی استان های کشور به خصوص استان فارس، در شهرستان اقلید و سرحدات چهاردانگه، اداره منابع آب اقلید با تلاش شبانه روزی جهت مقابله با هدر رفت این گوهر کمیاب، از حفر چاههای غیر مجاز جلوگیری نموده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)