پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۰۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۸:۵۸

تفاوت نفت و پدیده زیاد نیست/خوشحالم که شیب تیمم رو به بالاست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: خوشحالم که توانستیم در یک بازی ماراتن گونه پیروز از میدان خارج شویم. این بازی ما مقابل پدیده همچون بازی سال گذشته بسیار نزدیک بود و باز هم به ضربات پنالتی کشید. از عملکرد بازیکنان راضی هستم و معتقدم بازی بسیار خوبی را در طول 120 دقیقه ارائه کردیم. مهمترین مسئله برای من ثبات تیم و سیر صعودی است که خوشبختانه چند هفته ای می شود که شیب ما به بالا است و سیری صعودی داریم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط