سایر منابع:
سایر خبرها
سایت باشگاه پرسپولیس مدعی شد
شود که با وجود حرف و سخن ها درباره محروم شدن پرسپولیس از حضور دروازه بان و گلزن اولش برابر این تیم اصفهانی در دقیقه 22 شاهد اخراج ایمان صادقی بودیم که بنابر اعلام کارشناسان داوری تصمیم اشتباهی بود. به این ترتیب پرسپولیس در بازی مرگ و زندگی جام حذفی برابر نماینده فوتبال اصفهان نه تنها دروازه بان اول و دوم خود را از دست داد بلکه برای بیش از 100 دقیقه ناچار از رویارویی با ذوب آهن با یک بازیکن کمتر شد.
محرومیت داوران بازی پرسپولیس و ذوب آهن
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،یدالله جهانبازی داور و علی میرزابیگی کمک داور دیدار پرسپولیس و ذوب آهن در مرحله یکچهارم نهایی جام حذفی به دلیل اشتباه تاثیرگذاردرمسابقه و گرفتن نمره کمتر از 7 از ناظر داوری مسابقه، 4 جلسه از قضاوت در فوتبال لیگ برتر محروم می شوند. در این مسابقه که با نتیجه 2برصفر به سود ذوب آهن به پایان رسید، داور به اشتباه دروازه بان پرسپولیس را در دقیقه 22 اخراج کرد. اخراجی
رحمتی بهترین دروازه بان ایران است
سرمربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، در مقطع زمانی فعلی سیدمهدی رحمتی بهترین دروازه بان ایران است. به گزارش تسنیم، پرویز مظلومی با اشاره به برتری تیمش مقابل فولاد خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور اظهار داشت: بچه های ما در بازی مقابل فولاد عملکرد خوبی داشتند. ما در این بازی خیلی زود در دقیقه سه گل خوردیم، اما به خوبی به جریان بازی برگشتیم و توانستیم
حرفی بزن تا تیم را نابود نکرده اند
پرسپولیس به اتفاقاتی است که در داوری های مسابقات این تیم رخ می دهد. اخیرا هم که در بازی با ذوب آهن، داور در دقیقه 22 ایمان صادقی دروازه بان پرسپولیس را در صحنه ای که بسیاری از کارشناسان اعلام کردند داور تصمیم اشتباهی گرفته، اخراج کرد و پرسپولیس با وجود مقاومت زیاد مقابل ذوب آهن، در نهایت مسابقه را باخت و از جام حذفی کنار رفت. حالا هواداران پرسپولیس دلخوش به این هستند که علی پروین بتواند برای نجات تیمشان کاری انجام دهد. گرچه پروین هم دیگر آن پروین 10 سال قبل نیست و سعی می کند در مصاحبه هایش کمتر موضع گیری کند. ...
دفاعیه داور ذوب آهن-پرسپولیس: بی تقصیرم!
داور بازی پرسپولیس و ذوب آهن گفت: اگر کمک داور یک درصد به من می گفت در خطای دروازه بان پرسپولیس مردد است، کارت قرمز را بازمی گرداندم. یدالله جهانبازی در گفت وگو با فارس درباره قضاوت خود در بازی پرسپولیس و ذوب آهن و اخراج ایمان صادقی گفت: من در آن صحنه ندیدم که توپ به کدام قسمت از بدن دروازه بان پرسپولیس خورد، اما کمک داور پرچم زد و به من اشاره کرد که توپ به دست ایمان صادقی خورده است و
امیدوارم هیچ تیمی کرار را جذب نکند
دهد. اگر دربی را با دقت دیده باشید، متوجه رفتار خوب رحمتی با بازیکنان پرسپولیس می شوید. اینها مسائلی است که مظلومی را مجاب به استفاده از رحمتی کرده است. از شکست پرسپولیس ناراحت شدم از شکست پرسپولیس ناراحت شدم ، وی با بیان این جمله اشاره ای به شکست پرسپولیس مقابل ذوب آهن داشت و تصریح کرد: دیدید که اشتباه دروازه بان پرسپولیس چه بلایی سر این تیم آورد. درست است که کارشناسان داوری
باید چند بازیکن به پرسپولیس اضافه شوند
: همه دیدند که توپ به سینه صادقی خورد اما داور به اشتباه او را اخراج کرد. نمی دانم باید چه بگویم و چه حرفی در این مورد بزنم. کاشانی افزود: بازیکنان پرسپولیس خوب بازی می کنند و روز به روز هم بهتر می شوند، آنها نشان دادند که لیاقت حضور در پرسپولیس را دارند و ان شاءالله که در آینده شرایط تیم بهتر هم می شود. اگر دو سه بازیکن به تیم اضافه شوند وضعیت پرسپولیس بهتر هم می شود. همیشه گفته ام که تیم بزرگ بازیکن بزرگ می خواهد.
محرومیت سنگین داور و کمک داور بازی پرسپولیس
داور و کمک داور دیدار پرسپولیس و ذوب آهن در آستانه محرومیت4 جلسه ای قرار گرفتند. به گزارش آنا،یدالله جهانبازی، داورف و علی میرزابیگی، کمک داور، دیدار پرسپولیس و ذوب آهن در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به دلیل اشتباه تاثیرگذار در مسابقه و کسب نمره کمتر از 7 از ناظر داوری مسابقه، 4 جلسه از قضاوت در فوتبال محروم می شوند. در این مسابقه که با نتیجه 2 بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید، داور به اشتباه با درخواست کمک داور، دروازه بان پرسپولیس را در دقیقه 22 اخراج کرد.
محرومیت 4 جلسه ای داور دیدار پرسپولیس و ذوب آهن
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، یدالله جهانبازی و علی میرزابیگی در دیدار پرسپولیس و ذوب آهن در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به دلیل اشتباه تاثیرگذار در مسابقه، چهار جلسه از قضاوت در لیگ برتر فوتبال محروم شدند. این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید که داور به اشتباه با درخواست کمک داور، دروازه بان پرسپولیس را اخراج کرد.
"پرسپولیسی ها" حق دارند ناراحت باشند
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ مهدی رجب زاده در خصوص دیدار ذوب آهن - پرسپولیس که تحت تأثیر اخراج دروازه بان پرسپولیس قرار گرفت گفت: من کارشناس نیستم که در این مورد حرف بزنم و این تصمیمی بود که داور گرفت. تصمیم او تأثیرگذار بود، چون پرسپولیس به اجبار عقب کشید و می خواست بازی به ضربات پنالتی بکشد. پرسپولیسی ها 9 نفره دفاع می کردند و این کار ما را سخت تر کرده بود. ما توپ و
در پرونده اشتباهات داوری علیه پرسپولیس پای دبیر کل در میان است؟
یک صحنه و به اشتباه دروازه بان پرسپولیس را از زمین اخراج کرد و یک ضربه به سود ذوب آهن اعلام نمود. بعد از اخراج صادقی کار برای پرسپولیسی ها سخت شد و ذوب آهن بعد از 120 دقیقه توانست با دو گل پرسپولیس را شکست دهد. پرسپولیسی ها بعد از این بازی بسیار از داوری ناراضی بودند و آنها در مصاحبه هایی گفتند که در این بازی سر پرسپولیس را بریدند. کارشناسان داوری نیز اشتباه یدالله جهانبازی را تایید کردند و
پرچمی که همیشه علیه "پرسپولیس"بالا است
سرخپوشان شناخته می شود اما نمی توان از نقش میرزابیگی کمک داور این بازی جنجالی به سادگی عبور کرد. او در زاویه ای قرار داشته که قطعا صحنه برخورد توپ به صادقی را درست ندیده ولی انتقال پیامش به جهانبازی باعث به وجود آمدن یک جنجال بزرگ و شکستی دیگر برای تیمی شده که در این فصل از سوت های داوران بیشتر ضرر کرده است تا سود و حالا یک جام را از دست رفته می بیند. بعد از دیدار جنجالی پرسپولیس و ذوب آهن
جهانبازی:می توانستم کارت قرمز را پس بگیرم/ درانزلی نظر20میلیاردی کمک داور را تغییردادم
یدالله جهانبازی از اشتباهی که در بازی جام حذفی مرتکب شده، بیش از هر شخص دیگری ناراحت است. او حیثیت داوری اش را در خطر می بیند و از اینکه به حرف کمک داورش گوش کرده، این شب ها و روزها به خودش می پیچد و می گوید: اگر میرزابیگی به من می گفت یک درصد در خطای دروازه بان پرسپولیس مردد است، کارت قرمز را بازمی گرداندم. جهانبازی درباره قضاوت خود در بازی پرسپولیس و ذوب آهن و اخراج ایمان صادقی گفت
می توانستم کارت قرمز دروازه بان پرسپولیس را بازگردانم/ در انزلی صحبت از 20 میلیارد بود، اما نظر کمک داور ...
یدالله جهانبازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره قضاوت خود در بازی پرسپولیس و ذوب آهن و اخراج ایمان صادقی گفت: من در آن صحنه ندیدم که توپ به کدام قسمت از بدن دروازه بان پرسپولیس خورد، اما کمک داور پرچم زد و به من اشاره کرد که توپ به دست ایمان صادقی خورده است و چون از یک گل مسلم با خطا جلوگیری کرده بود، مجبور بودم به او کارت قرمز نشان بدهم. وی ادامه داد: پس از آن هم به
رجب زاده: پنالتی روی من گرفته نشد
صراط: هافبک - مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به تصمیم داور دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت: اگر جهانبازی اشتباه کرده باشد، پرسپولیسی ها حق دارند ناراحت باشند. مهدی رجب زاده در خصوص دیدار ذوب آهن - پرسپولیس که تحت تأثیر اخراج دروازه بان پرسپولیس قرار گرفت، گفت: من کارشناس نیستم که در این مورد حرف بزنم و این تصمیمی بود که داور گرفت. تصمیم او تأثیرگذار بود، چون پرسپولیس به اجبار عقب کشید
مظلومی:بازی با گوام 20 روز تعطیلی می خواهد؟!/ شب بازی هم جمع شویم، 5 گل به آنها می زنیم
دقت می کردیم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. در دقایق پایانی بنگر هم از خط دفاع به حمله آنها آمد و ما دیگر تعویض نداشتیم که آنها را کنترل کنیم. توپ آخر هم نفهمیدیم چگونه وارد دروازه شد. وی ادامه داد: ما با داشته هایمان تهاجمی بازی می کنیم اما هر بازی شرایط خاص خود را دارد. وی در خصوص تعطیلی لیگ گفت: این وقفه روی همه تیم ها تاثیر می گذارد. وقتی در 7-8 روز چند بازی انجام می دهیم
جزییات تماس بین دونیمه با رختکن داوران فولادشهر/ اصرارکمک داور به پرچم غلط واشتباه جهانبازی
پس از حذف پرسپولیس از گردونه جام حذفی ایران در مرحله یکچهارم نهایی، یدالله جهانبازی سیبل انتقادات هواداران شده و آنها فقط داور دیدار با ذوب آهن را مقصر اصلی حذف تیم شان می دانند. داوری که در دقیقه 22 مسابقه دروازه بان پرسپولیس را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد. به گزارش تابناک ورزشی، قطعا اشتباه بزرگ داور در نتیجه بازی تاثیرمستقیم داشت و طبیعی است که هواداران پرسپولیس از این داور عصبانی
تبریزی: گلم به پرسپولیس را به پدر و مادرم تقدیم می کنم
آوردند. خدا را شکر که برنده بازی شدیم. ما دنبال تکرار قهرمانی در جام حذفی هستیم و باید از پرسپولیس عبور می کردیم. برای اینکه به هدف مان برسیم فرقی ندارد که با چه تیمی بازی کنیم. وی با اشاره به اشتباه داور در اخراج دروازه بان پرسپولیس عنوان کرد: من از آن صحنه فاصله داشتم، ولی ظاهراً توپ به شکم صادقی برخورد کرده بود. به هر حال اشتباهات داوری وجود دارد، ولی ما زمانی که پرسپولیس 11 نفره بود
جهانبازی از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد
به گزارش بولتن نیوز؛ یدالله جهانبازی با نظر علی میرزابیگی در دقیقه 22 بازی پرسپولیس و ذوب آهن تصمیم به اخراج ایمان صادقی دروازه بان پرسپولیس گرفت تصمیمی که اشتباه بود و حتی کمک داور مسابقه هم به اشتباهش اعتراف و از پرسپولیس عذرخواهی کرد. یدالله جهانبازی داور مسابقه اظهار داشت: اگرچه من این تصمیم را براساس نظر کمک داورم گرفتم اما با توجه به اینکه شرایط باشگاه پرسپولیس و هوادارانش را درک می کنم از آنها عذرخواهی می کنم.
همه اشتباهات داوری علیه پرسپولیس
شد و زمینه ساز تک گل آنها و حساس شدن بازی در دقایق پایانی شد. ذوب آهن 2 پرسپولیس 0 مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی؛ دقیقه 21 بازی و خروج ایمان صادقی که به زعم میرزابیگی توپ در بیرون محوطه جریمه با دست دروازه بان پرسپولیس برخورد داشته است. یدالله جهانبازی بدون درنگ دست به جیب شد و کارتی از جیب خود بیرون آورد که اعتراض مشکی پوشان را در این بازی به همراه داشت و در نهایت برانکو مجبور شد
نظر ESPN درباره تفاوت استقلال با بقیه تیم ها
اول را بزند، جانواریو یک توپ خوب را با سینه استپ کرد و با یک شوت دیدنی، توپ را به گوشه دروازه پیام فرستاد. هزاران هوادار استقلال که به مشهد سفر کرده بودند ،سر از پا نمی شناختند.وقتی ذوب آهن کار را به تساوی کشاند، استرس در بین استقلالی ها به اوج رسیده بود ولی فولاد، بار دیگر موفق به گلزنی شد تا استقلال در یک نبرد بسیار نزدیک به قهرمانی لیگ برسد. 1- قهرمانی آسیا در سال 1991
کنایه جالب مظلومی: شب هم جمع شویم، 5 گل به گوام می زنیم
بهترین دروازه بان ایران بوده و جایش در تیم ملی خالی است. او از لحاظ اخلاقی هم شرایط بسیار خوبی دارد و تعجب می کنم که چرا به تیم ملی دعوت نمی شود. فکر می کنم در این میان لجبازی وجود دارد و کی روش خودش بهتر می داند. امیدوارم او روزی برگردد. هر بازیکنی اشتباه می کند و ما مربیان به عنوان معلم باید آنها را راهنمایی کنیم. وی در پایان در مورد بخشش
سکوت داور مغضوب شکست/جهانبازی:من مقصر نبودم، کمک داور خطا گرفت!
که به تمام صحنه ها نزدیک باشم تا دیگر حرف و حدیثی نباشد. البته حتما که اشتباهاتی داشتم ولی خدا را شکر می کنم که دیگر اشتباه تأثیرگذاری بوجود نیامد.پس از بازی متوجه شدم که آن روز 13 کیلومتر دویده بودم و این برای خودم خیلی مهم بود. *همه چیز سریع رخ داد فاصله توپ و دست خیلی کم بود. حرکت دروازه بان پرسپولیس به سمت توپ بازیکن حریف به گونه ای بود که هر کسی تصور می کرد توپ به دستش
پشت پرده تصمیم داور پرسپولیس - ذوب آهن
به گزارش فرهنگ نیوز، پس از حذف از گردونه مسابقات جام حذفی ایران در مرحله یک چهارم نهایی، یدالله جهانبازی سیبل انتقادات هواداران پرسپولیس شده و آنها فقط داور دیدار با ذوب آهن را مقصر اصلی حذف تیم شان می دانند. داوری که در دقیقه 22 مسابقه دروازه بان پرسپولیس را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد. قطعا اشتباه بزرگ داور در نتیجه بازی تاثیر مستقیم داشت و طبیعی است که هواداران پرسپولیس از این داور عصبانی و
مظلومی: 20 روز تعطیلی؟شب بازی هم جمع شویم، 5 گل به گوام می زنیم!
پاس های آخر دقت می کردیم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. در دقایق پایانی آنها بنگر را از خط دفاع به حمله آوردند و ما دیگر تعویض نداشتیم که او را کنترل کنیم. توپ آخر هم نفهمیدیم چگونه وارد دروازه شد. سرمربی استقلال در مورد اینکه شما مربی رحمتی هستید و برای نبود او در تیم ملی چه نظری دارید؟ گفت: تمام مربیان و کارشناسان می گویند که رحمتی بهترین دروازه بان ایران بوده و جایش در تیم ملی
جهانبازی: کمکم گفت خطای هند را دیده
صراط: یدالله جهانبازی داور بازی پرسپولیس و ذوب آهن گفت: اگر کمک داور یک درصد به من می گفت در خطای دروازه بان پرسپولیس مردد است، کارت قرمز را بازمی گرداندم. یدالله جهانبازی درباره قضاوت خود در بازی پرسپولیس و ذوب آهن و اخراج ایمان صادقی گفت: من در آن صحنه ندیدم که توپ به کدام قسمت از بدن دروازه بان پرسپولیس خورد، اما کمک داور پرچم زد و به من اشاره کرد که توپ به دست ایمان صادقی خورده است
مظلومی: 20 روز تعطیلی؟شب بازی هم جمع شویم، 5 گل به گوام می زنیم!
کردیم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. در دقایق پایانی آنها بنگر را از خط دفاع به حمله آوردند و ما دیگر تعویض نداشتیم که او را کنترل کنیم. توپ آخر هم نفهمیدیم چگونه وارد دروازه شد. سرمربی استقلال در مورد اینکه شما مربی رحمتی هستید و برای نبود او در تیم ملی چه نظری دارید؟ گفت: تمام مربیان و کارشناسان می گویند که رحمتی بهترین دروازه بان ایران بوده و جایش در تیم ملی خالی است. او از لحاظ
عذر خواهی جهانبازی از پرسپولیسی ها
به گزارش "ورزش سه"، جهانبازی دقایقی پیش با تاکید بر این نکته که داوران حق مصاحبه ندارند ، از طرفداران پرسپولیس بابت تصمیم به اخراج دروازه بان این تیم عذر خواست . البته این اشتباه مستقیما متوجه این داور بین المللی فوتبال ایران نیست و او بر اساس رای کمک داور تصمیم به اخراج صادقی گرفته است. او که از چهارشنبه شب شدید ترین حملات را متوجه خوددیده است، خطاب به هواداران پرسپولیس می گوید
شاه محمدی: قضاوت جهانبازی بسیار ضعیف بود/ آذری فوتبال بازی نکرده و از این حرف ها زیاد می زند
پرسپولیس نیوز: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: داوری ضعیف بازی با ذوب آهن و بدشانسی بازیکنان پرسپولیس باعث شد تا مقابل ذوب آهن نتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. جمشید شاه محمدی در خصوص داوری تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در جام حذفی گفت: به نظر من داوری بازی بسیار ضعیف بود و در چند صحنه به ضرر پرسپولیس و چند بار هم به سود ذوب آهن سوت زد و حتی به اشتباه دروازه بان پرسپولیس را اخراج کرد تا همه
پسر 17 ساله ای که دیپلم نگرفته و هیجان گلزنی به پرسپولیس
صحنه ای که گل زد ، می گوید: یک لحظه دیدم می توانم بزنم به خط دفاع حریف و توپ را بردارم. رفتم ، توپ را قاپیدم و فرار کردم و با گلرشان تک به تک شدم ، ضربه ام هم خوب رفت و گل شد. برایم خیلی هیجان انگیز بود. گل زدن در بازی به این سختی ، برایم خیلی اتفاق هیجان انگیزی بود. بعد هم ، همه بزرگترهای تیم برای خوشحالی سمتم آمدند و تازه متوجه شدم چه کار مهمی انجام داده ام. در اصفهان بعد از بازی با شوخی می