چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۱۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۰:۱۰

اینیستا: بارسلونا همیشه در اوج است

به گزارش خبرگزاری فارس ، آندرس اینیستا پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش برابر باته بوریسف در لیگ قهرمانان اروپا در میان خبرنگاران حاضر شد و گفت: احساس بسیار خوبی دارم و امیدوارم که همچنان در ترکیب ثابت تیم باشم، برای حضور در تیم اصلی هیچ ضمانتی وجود ندارد و این برای همه یک قانون واحد و یکسان است. وی ادامه داد: نتیجه بسیار خوبی گرفتیم و در روزهایی که مشکلات زیادی داریم باز هم با حفظ روحیه پیش رفتیم و به موفقیت رسیدیم. بارسلونا در اوج است و در اوج خواهد بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)