سایر منابع:
سایر خبرها
پیشنهاد سرپرست پرسپولیس برای جبران اشتباهات داوری/ خودم باید قضاوت کنم
سوت بزنند. گاهی احساس می کنم، همه این اتفاقات یک جور لج بازی داوران است وگرنه چگونه است که هر کدام اشتباه می کنند به ضرر ما است. شاید سالی یکبار یک داوری پیدا شود به سود ما اشتباه کند که معلوم نیست روی نتیجه هم تاثیر بگذارد یا نه؟ در همین بازی از بیرون زمین معلوم بود، توپ به سینه خورد. اصلا صدای برخورد توپ به سینه کافی بود تا چشم بسته هم معلوم باشد چه اتفاقی افتاده است. به کمک داور می گویم، پاسخ می
تاج: کسانی که از باند اصفهانی حرف می زنند مریضند
توان کرد که داوری های لیگ برتر درست شود؟ من فکر می کنم باید کلاس برگزار کرد، حرف های داوران را شنید و البته با اشتباهات تاثیرگذار داوری برخورد کرد. باید هویت و شخصیت داوران را حفظ کنیم تا آنها بتوانند به راحتی کارشان را انجام بدهند. * به نظر شما اشتباهات داوری لیگ برتر عمدی است؟ هرگز چنین چیزی نیست. داوران ما همه پاک هستند و ما باید شرایطی برای آموزش آنها فراهم کنیم که بتوانند
قلعه نویی: فوتبال ایران دست گروهی است که مقامات هم از آنها می ترسند!/ از افشارزاده سوال کنید چرا طلب مرا ...
. فکر می کنم در حق داوران کم لطفی می شود. * کار وزیر به موقع بود اما کاش سال گذشته به داوری ورود می کرد فارس: اشتباهات داوری طی هفته های اخیر باعث شد تا روز گذشته وزیر ورزش شخصا به این موضوع ورود کند. به نظر شما آیا این درست که وزیر ورزش یک کشور به بحث داوری ورود کند یا اینکه این کار آقای وزیر نشان دهنده کوتاهی کار در عوامل اجرایی فدراسیون و برخورد با داوران است. وزیر
جهانبازی: نه،الان از داوری خداحافظی نمی کنم
اشتباهات داوری سود برده اند و برخی دیگر مثل پرسپولیس ضرر کرده اند. آنها گل جمله مرا برداشتند و تیتر کردند. شما در حالی عنوان می کنید علی میرزابیگی کمک داور بازی اشتباهی به شما گفت توپ به دست ایمان صادقی اصابت کرده که تصاویر تلویزیونی حکایت دیگری دارد. بلافاصله پس از دیدن آن صحنه و از راه دور کارت قرمز را کشیدید و آن لحظه حرفی هم بین شما و میرزابیگی رد و بدل نشد؟! اگر دقت کرده
خوردبین: نگفتم استقلال از داوری نفع برده است
کرده اند اما این همه اشتباه سهوی برای یک تیم اتفاق نمی افتد. در طول این فصل چندین و چند اشتباه در بازی های مختلف بر علیه تیم ما رخ داده که واقعا صبر ما را لبریز کرده است. وزیر ورزش هم با ابراز ناراحتی از این موضوع دستور دادند تا هرچه زودتر تا این مسائل بررسی شود. ما هم امیدواریم که در بازی های آینده اشتباهات داوران به حداقل برسد. سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره مصاحبه اش با یکی از
حسین عبدی: فیلم داوری ها را به AFC می فرستیم
ورزش ایران اشتباهات داوری این بازی بوده که در چند بازی به طول سلسله وار اتفاق افتاده و ابهاماتی را به وجود آورده است. انتظار ما از کمیته داوران و مراجع ذی ربط این است که به این موضوع اشراف کامل داشته باشند. وی افزود: همیشه سعی ما حفظ احترام اشخاص و احترام به قانون بوده است. در طول این چند وقت محرومیت هایی هم برای باشگاه در نظر گرفته شده و به خصوص این بازی که یک تصمیم اشتباه تیم را از
قلعه نویی یک خاطره دیگر از تمرین لورکوزن رو کرد!
فوتبالی این موضوع را سوژه کرده اند. زمانی که قلعه نویی به تمرین لورکوزن رفت، علی موسوی در این تیم بازی می کرد. این بازیکن سابق آبی ها در یکی از مصاحبه هایش با خبرگزاری خبرآنلاین در این باره گفت: زمانی که من به تیم رفتم، آقای قلعه نویی آمد ولی از بقیه اش دیگر خبر ندارم. البته آن موقع کلاس های مربیگری در باشگاه برگزار می شد اما این کلاس ها فقط به زبان آلمانی بودند، حتی کلاس انگلیسی هم برگزار نمی کردند تا چه برسد به کلاس فارسی!
خوردبین: محرومیت جهانبازی نگران مان می کند/ وزیر ورزش بی حساب حرف نمی زند
او و دیگر داوران تاثیر بگذارد و به این ترتیب باز هم به اشتباه علیه ما سوت بزنند. گاهی احساس می کنم همه این اتفاقات یک جور لج بازی داوران است وگرنه چگونه است که هر کدام اشتباه می کنند به ضرر ما است؟ شاید سالی یک بار یک داوری پیدا شود به سود ما اشتباه کند که معلوم نیست روی نتیجه هم تاثیر بگذارد یا نه؟ در همین بازی از بیرون زمین معلوم بود توپ به سینه خورد. اصلا صدای برخورد توپ به سینه کافی بود تا چشم
جلالی: اعتماد از دست رفته به داوران باید برگردانده شود/ داور بازی پرسپولیس و ذوب آهن خطای دید داشت
تا همه قبول کنند که اشتباه داور فقط یک اشتباه بوده است نه چیز دیگری. همه فهمیدند که اشتباه داور در بازی پرسپولیس و ذوب آهن یک اشتباه دید بوده اما شاید به خاطر اعتمادی که در سالهای گذشته از بین رفته و مسائلی که به وجود آمده شاهد از بین رفتن اعتماد به داوران شده ایم. وی ادامه داد: می توان این اعتماد از دست رفته را بازگرداند به عنوان یک راهکار می گویم داوران بیایند و نشست هایی را با مربیان و باشگاه ها بگذارند و مسائل مشکلات خود را شفاف بیان کنند. اگر در سال های گذشته پنهان کاری هایی بوده است آن ها نیز مطرح شود در هر صورت می توان اقدام اعتمادساز انجام داد. تودی لینک ...
فیلم داوری ها را AFC می فرستیم/شکایت ژوزه به دست مان می رسد
خواهیم که داوران اشتباه های خود را کاهش دهند که کسی ضرر نکند. سخنگوی پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر من به عنوان یک مربی یا عضو هیات مدیره اشتباه کنم، همه می گویند در کارم حرفه ای نیستم اما وقتی داور اشتباه می کند می گویند عامل انسانی و طبیعی است. تقاضای من از داوران این است که تمرکز بیشتری روی کار داشته باشند. او ادامه داد: نباید حرفی را بزنیم که بر خلاف عرف اجتماعی باشد. هر کسی باید
آقایان!حق نوروزی چه شد؟/طاهری معنای آفساید و کمک داور را هم نمی داند!
قدر بزرگ هستند که اجازه ندهند بچه های هادی بی سرپرست بمانند و یا با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کنند. این آقایان هم بهتر است دیگر وعده و وعید ندهند. رهبری فرد با اشاره به هجمه ای که مدیران پرسپولیس علیه داوران به وجود آورده اند، گفت: تمام این اشتباهات داوری علیه پرسپولیس از بی کفایتی همین مدیران است. به خاطر اینکه بلد نیستند از حق پرسپولیس دفاع کنند.مطمئنم همین آقای طاهری هنوز نمی داند
حرکت وزیر ورزش به موقع بود اما کاش پارسال به داوری ها ورود می کرد قلعه نویی: فوتبال ایران دست گروهی است ...
/> اشتباهات داوری مخصوصا در تیم های بزرگ تاثیرگذار است اما به این مسائل هم دقت کنیم که یک داور ایرانی باید از شغل اولش مرخصی بگیرد و از چند کانال عبور کند تا بتواند یک مسابقه را قضاوت کند اما اگر به جای هفته ای دو روز هفته ای 5 روز تمرین و مطالعه داشته باشد قطعا شرایط بهتری در مسابقات خواهد داشت. یکی از این راهکارها همان اختصاص درصدی از فروش بلیت هفتگی به داوران است. قطعا هم شرایط
رضا شصت تیر؛ از هم پیالگی با علیشاه تا پادشاهی در صاحبقرانیه
همه قبول می کنند که من کودتا را مهیا کرده ام. دقیقاً می توان گفت که من این کار را انجام داده ام. آیرونساید آن گونه که خود می نویسد، رضاخان را در دهم آبان 1299/ دوم نوامبر 1920 یافت، و در همین دیدار انتخاب خود را نمود. او، در بازدیدی از نیروهای قزاق، می نویسد: فرمانده آنها مردی بود با قامتی به بلندی بیش از شش پا، با شانه هایی فراخ و چهره ای بسیار مشخص و متمایز: بینی عقابی و چشمان درخشانش به او
با عذرخواهی چیزی بازنمی گردد
حمیدرضا گرشاسبی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: متاسفانه داوری ها در چند وقت اخیر به شدت به پرسپولیس لطمه وارد کرده است و من در قبال تیم پرطرفداری چون پرسپولیس احساس مسئولیت و وظیفه می کنم. او ادامه داد: این که اشتباهات داوری این چنین به صورت مداوم صورت بپذیرد و در سه بازی مختلف سه داوران به اشتباه خود اعتراف و از ما عذرخواهی کنند، قابل تامل است. متاسفانه در این مدت با احساسات
بی خبر نگاه داشتن ملت از جریانات دیوان داوری ایران و امریکا غلط بود/سیاست کلی دولت موسوی پنهان کاری ...
ایم؟ بله. اما اینها امتیازهای ناروایی بود که در اثر ضعف گروه مذاکره کننده ایرانی و نداشتن اراده حفظ حقوق کشورما این تعهدات به کشور و مردم ایران تحمیل شد. آیا آقای بهزاد نبوی این امر را نمی فهمیده؟ به هرحال این اتفاق تلخ در سایه سانسور کامل رسانه ای رخ داد. من شرایط آن زمان را نادیده نمی گیرم. اشتباهات مسئولان را هم قابل اغماض می دانم ولی پذیرش چنین تعهدات غیر
سابقه20 ساله داوران در عذرخواهی از پرسپولیس
/> حال آن که غیر از این چند داور، کمک داوران هم ید طولایی در اشتباه کردن علیه پرسپولیس و البته عذرخواهی بابت این اشتباه ها را دارند! ایران ورزشی، نوشت علی میرزابیگی نخستین خط نگه داری نیست که مجبور شد به خاطر اشتباهش از قرمزها عذر بخواهد. در یک نمونه بسیار معروف، مرتضی کریمی که گل سالم محمد نوری را در دربی 69 آفساید اعلام کرده بود، سال هاست عذرخواهی اش را تکرار می کند. درست مثل علیرضا
یک شیرپاک خورده ای پیدا شود و جلوی اتفاقات علیه پرسپولیس را بگیرد
توقع دارد بابت آن اشتباه مهلک و اخراج ایمان صادقی در بازی با سپاهان از او تشکرکنیم! خوردبین در پایان گفت: هر چند این حرف ها فایده ای ندارد. پرسپولیس متاسفانه روی اشتباه محرز داوری یک جام را از دست داد و همان طور که می دانید در 4 بازی لیگ برتر خود هم که نتیجه را واگذار کرده روی اشتباه مسلم داوری بوده است. معلوم هم نیست این اشتباهات تا چه زمانی علیه تیم ما ادامه خواهد داشت و امیدوارم یک شیرپاک خورده ای پیدا شود و جلوی این اتفاقات را بگیرد. منبع: رادنیوز
اصفهانیان: پرسپولیسی ها حق دارند از اشتباهات داوری عصبانی باشند
بسیار ضرر کرده است. شاید اگر خود من هم بودم همینقدر ناراحت می شدم. او ادامه داد: با تمام این حرف ها من به طور قاطع می گویم که هرگز این اتفاق عمدی نیست. شک نکنید که حتی اگر داور بخواهد عمدا کاری بکند هرگز نمی آید برای پرسپولیس و استقلال که ببیننده های میلیونی دارند اشتباه کند. آنها می توانند در بازی هایی چنین کاری کند که کمتر دیده می شود. البته من بازهم تکرار می کنم که داورهای ما هرگز چنین
سابقه20 ساله داوران در عذرخواهی از پرسپولیس
حتی تاریخ هم به یاد ندارد که داوران از تیمی به اندازه پرسپولیس عذرخواهی کرده باشند. این عذرخواهی ها خود بازگو کننده همه سوت هایی است که به اشتباه علیه پرسپولیس به صدا درآمده و صدای پرسپولیسی ها را درآورده است. به گزارش تابناک ورزشی، اشتباه جهانبازی در اخراج ایمان صادقی در بازی حذفی پرسپولیس و ذوب آهن هم تنها یکی از آن همه اشتباه بود اما نه اولین اشتباه و نه آخرین شان. همین امسال علیرضا
بدیهیات اخلاقی را فراموش کرده ایم/ نوشتن کسب و کار من است
در روزنامه و مجله هم بسیار به این فکر می کنم که چیزی بنویسم که امروز و فردایی نباشد و تاریخ مصرف نداشته باشد و اکسپایر نشود. * پس در گیت دخانی با قلم سید علی میرفتاح نویسنده و نه روزنامه نگار روبروییم. درست است؟ همه جا همینی هستم که هستم. نوشتن در روزنامه و کتاب تفاوت چندانی باهم ندارند. لااقل برای من فرقی ندارند. * نمی ترسید که این نوشتار کهنه شود و پس از مدتی
آقای اصفهانیان؛ منتظر چه فاجعه دیگری هستید؟ | لطفاً استعفا بدهید و خلاص!
داوران هم مشهود است. داور ایرانی- فرقی هم نمی کند جهانبازی باتجربه باشد یا یک جوان کم تجربه - هنگام قضاوت یک مسابقه نمی تواند با تمرکز کامل سوت بزند چرا که زیر ذره بین است و باید فشار فراوانی را تحمل کند. یک اشتباه ممکن است به محرومیت داوران منتهی شده و این موضوع رسانه ای شود. با رفتن حسین عسگری از دپارتمان داوری و آمدن مسعود عنایت به جای او هم اتفاق تازه ای نیفتاد بلکه قضاوت
عبدی: در ایران به مسائل ما رسیدگی نشود مدارک خود را به AFC می دهیم
و نتوانستیم 11 نفره بازی نکردیم. سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس یادآور شد: بازیکن و مربی را پس از ارتکاب خطایی به سرعت با جریمه مواجه می کنند که خوشبختانه خیلی زود هم جرایم را اعلام می کنند! اما در صورت خطای داوری هیچ اتفاقی رخ نمی دهد. اگر داوری مرتکب خطا شود مدتی محروم می شود اما بار دیگر بازمی گردد این به این معناست که اتفاق خاصی نیفتاده است و با اشتباه داور او بازمی گردد. همه را
رضا شصت تیر؛ از هم پیالگی با علیشاه تا پادشاهی در صاحبقرانیه
می توانم تصور کنم که همه قبول می کنند که من کودتا را مهیا کرده ام. دقیقاً می توان گفت که من این کار را انجام داده ام. آیرونساید آن گونه که خود می نویسد، رضاخان را در دهم آبان 1299/ دوم نوامبر 1920 یافت، و در همین دیدار انتخاب خود را نمود. او، در بازدیدی از نیروهای قزاق، می نویسد: فرمانده آنها مردی بود با قامتی به بلندی بیش از شش پا، با شانه هایی فراخ و چهره ای بسیار مشخص و متمایز: بینی عقابی و
ابرقویی نژاد: آذری های فدراسیون بیشترند تا اصفهانی ها/ ساختار پرسپولیس به هم ریخته است
به خطای انسانی است و همه اعم از فیفا پذیرفته اند که این خطا در داوری وجود دارد و به جذابیت های فوتبال نیز می افزاید. وی ادامه داد: بارها از سوی کارشناسان صحبت از بازبینی فیلم های بازی ها شده، اما فیفا این موضوع را نپذیرفته و قبول دارد که خطای انسانی جزیی از فوتبال است. رییس هیئت فوتبال استان اصفهان با بیان اینکه این حاشیه ها و پیگیری ها فوتبال را زنده نگه می دارد، اضافه کرد
برخی داوران برای کارشان ارزش قائل نیستند
کشور ما از نظر اجتماعی سطح خیلی پایینی دارد. در کشورهای دیگر به داوران خیلی خوب می رسند و به آنها احترام زیادی می گذارند و در کنارش با اشتباه های آنها هم شدید برخورد می کنند. در فوتبال روز دنیا حتی بهترین داوران با اولین اشتباه از یک تورنمنت اخراج می شوند و این مسئله به داوران جوان می فهماند که باید برای کارشان ارزش قائل شوند. این داور سابق فوتبال ایران همچنین گفت: وضعیت داوران از نظر
عذرخواهی داور برای پرسپولیس جام نمی شود
...> ظاهراً علی میرزابیگی کمک داور بازی ذوب آهن و پرسپولیس، جهانبازی را به اشتباه انداخته است. چه فرقی می کند؟ من کارشناس داوری نیستم. همه کارشناسان داوری متفق القول هستند که داور در آن صحنه اشتباه کرد و سرنوشت بازی حذفی عوض شد. آیا امیدی به قهرمانی در لیگ برتر دارید؟ نمی دانم... (کمی مکث می کند) راستش را بگویم؟! بگو! اگر داوران در بازی های لیگ برتر دقت کنند آن گاه می توان حتی به قهرمانی لیگ برتر فکر کرد. پرسپولیس اگر اسیر اتفاقات عجیب و غریب نشود می تواند قهرمان لیگ برتر شود و دل مرحوم هادی نوروزی و هواداران را شاد کند. علی علیپور ...
کفشگری: از برانکو ناراحت نیستم، به زودی فیکس می شوم
. بازی های ما در تهران برگزار می شود و باید از این موضوع نهایت استفاده را ببریم. فقط امیدوارم که دیگر با اشتباهات داوری مواجه نشویم. درمورد باخت به ذوب آهن چه صحبتی داری؟ وقتی داور بازی با محرومیت 4 جلسه ای مواجه می شود، دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی ماند. آقای گل محمدی هم اعتراف کرد که 2 بار مقابل پرسپولیس با اشتباهات داوری برنده شدند. ما این همه زحمت می کشیم ولی از اشتباهات داوری ضربه
یدالله صمدی: زیر پای هم پوست موز می اندازیم
سال من هستند. اما در بخش مسابقه بودند. چه اتفاقی پشت پرده است نمی دانم! البته مسعود جعفری جوزانی اعتراض کرد. حتی دو بار روی خط برنامه "هفت" آمد و اعتراضش را اعلام کرد. از طرفی رسول صدرعاملی هم که داور بود، به من پیام داد که من اشتباه کردم و دیگر داوری را قبول نمی کنم، اما بعد از جشنواره فیلم فجر در جشنواره فیلم شهر هم داور بود و همانجا هم فیلم نادیده گرفته شد! من معتقدم سینماگران هم مقصر بعضی از
دایی: به پرسپولیس من گل هند زدند چرا صدای کسی درنیامد؟
کسی به وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال شکایت نکرد و درخواست کمک نداشت؟ همان گل هند آرش افشین قهرمانی را از پرسپولیس گرفت اما صدای کسی در نیامد. همین آقا، آن زمان هم عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بود چرا آن زمان نیامد و از پرسپولیس دفاع نکرد؟ متأسفانه همیشه از داوران و مسوولان داوری حمایت بی خود می شود. برای من جالب است که تا اعتراض می کنیم می گویند اتفاق خاصی در محوطه جریمه رخ نداده! مگر تمام
پول های بابک زنجانی کجاست؟/ وزیر نفت: اجازه ندهیم با پررویی بیت المال را ببرند
امروز قرار است ششمین جلسه رسیدگی به اتهامات بابک زنجانی، متهم پرونده فساد نفتی برگزار شود. این متهم در جلسات گذشته بخشی از دفاعیات 200 صفحه ای خود را به دادگاه ارائه کرده است و امروز نیز به ادامه دفاعیان خود در دادگاه خواهد پرداخت. به گزارش آفتاب، رسول کوهپایه زاده دیروز گفته است که براساس اعلام دادگاه، جلسات بعدی نیز به ترتیب در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار خواهد شد. وکیل بابک