چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۳۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
استقلالی ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۲۰:۰۴

واکنش سرپرست تراکتورسازی به پوشیدن پیراهن آبی توسط بختیار رحمانی

سرپرست تراکتورسازی گفت: هرگاه نامه پایان خدمت بختیار رحمانی به دستش رسید به هر تیمی که دوست دارد می تواند برود. ایوب ذوالفقاری در گفت وگو با کاپ، درباره اینکه هواداران استقلال پس از انتشار تصویری از بختیار رحمانی با پیراهن آبی در اینستاگرامش،به او خوش آمد گفته اند اظهار داشت: من وارد این بازی ها نمی شوم.کاری ندارم که بختیار چه عکسی از خود دراینستاگرام خود قرار داده است.او تمرکزش به تیم تراکتورسازی است و با جان و قلبش برای هواداران بازی می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط