چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۲۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۱۵

هرگونه وجهی که بابت تبادل اطلاعات بین دستگاه های اجرایی اخذ شده باید به ...

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس ، رضا باقری اصل معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات ایران اعلام کرد: در جلسه هماهنگی کمیسیون توسعه دولت الکترونیکی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی امروز محمد باقر نوبخت گفت که هرگونه اخذ وجه بابت تبادل اطلاعات بین دستگاه های اجرایی ممنوع و خلاف قانون است و هر اطلاعاتی که در دولت تولید شده است از منابع عمومی بوده و هر وجه اخذ شده طبق قانون اساسی باید به خزانه برود به نوعی جیب به جیب دولت است و نباید اخذ شود. انتهای پیام/آ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط