چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۰۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
مشرق نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۷:۰۱

برانکو: کی گفته نمی توانیم در لیگ قهرمان شویم؟

برانکو در خصوص اینکه گفته می شود تیمش بعد از حذف از جام حذفی دیگر شانسی برای کسب جام در فصل جاری نخواهد داشت، گفت: من اصلا این طور فکر نمی کنم. ما فقط 7 امتیاز از صدر جدول عقب هستیم و چه کسی گفته نمی توانیم در لیگ قهرمان شویم؟ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)