پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۳۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
استقلالی ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۰۴:۳۰

صحبت های فریدون زندی در نود: دو ماه قبل تصمیم خداافظی گرفتم

آی اسپورت- بازیکن سابق استقلال و تیم ملی فوتبال ایران در برنامه نود مقابل عادل فردوسی پور نشست و از این صحبت کرد که چرا فوتبال را کنار گذاشته و چه اتفاقی افتاد که نتوانست با استقلال قرارداد ببندد. او جمله ای هم به زبان آورد که عادل گفت: این جمله خیلی سنگینی است. زندی گفت که احتمالا یکی از مشکلاتی که باعث شد استقلال با او قرارداد نبندد، این بوده که پولی در قراردادش نبوده و پولی به کسی نمی رسیده! صحبت های زندی و فردوسی پور را می خوانید: *چرا از فوتبال خداحافظی کردی؟ ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)