پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۳۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۰۸:۲۷

انتقاد خانه صنعت و معدن خوزستان از عملکرد شرکت شهرک ها

رییس خانه صنعت و معدن خوزستان گفت: شرکت شهرک های صنعتی باید در ارائه خدمات به واحدهای تولیدی عملکرد بهتری از خود نشان دهد. بیژن پناهی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان، اظهار کرد: هر واحد تولیدی مستقر در شهرک ها در ابتدای احداث به ازای زمین دریافت شده، حق انتفاء خود از زمین را به شرکت شهرک ها پرداخت می کنند، اما صاحب زمین نمی شوند و در اوایل احداث واحد تولیدی در آن منطقه، امکانات محدود است و انتظار می رود در این زمینه با واحدهای تولیدی همکاری شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط