سایر منابع:
سایر خبرها
فریدون زندی: وقتی گفتم بدون بازی پول نمی خواهم،استقلال مرا نخواست!
حضورم در تیم ملی بد نبود و تلاشم را کردم. با حضور کی روش واقعیت این بود که بعد از یک سال و نیم دوباره دعوت شدم و خیلی خوشحال و باانگیزه بودم. اما از روز اول این احساس خوب را نداشتم از سمت مربی که بازیکن مهمی در تیم باشم. وی درباره شرایط حضورش در ایران گفت: من تنها دورگه حاضر در فوتبال ایران بودم. من نمی دانم چرا بازیکنان بعد از حضور در ایران افت می کنند. استیل آذین بزرگترین اشتباه من بود
فریدون زندی : فوتبال ایران کثیف است/ فقط یک آرزو داشتم و آن حضور دوباره در استقلال بود
درباره پیشنهاداتش بعد از بازگشت به زمین گفت: من فقط یک آرزو داشتم و آن حضور مجدد در استقلال بود. با آقای مظلومی و مهدی رحمتی در تماس بودم. در حرفهایی که رد و بدل شد متوجه شدم آنها بدشان نمی آید به استقلال بازگردم اما در آخر هم نفهمیدم چه کسی مانع شد و هر کس تقصیر دیگری می اندازد و حرف و حدیث درباره آن زیاد است. وی ادامه داد: من 4 ماه با استقلال تمرین کردم. وقتی هر روز تمرین می کردم مشخص می کند
من دوست نداشتم به پرسپولیس بروم!
فریدون زندی با حضور در برنامه نود درباره خداحافظی اش از فوتبال اظهار داشت: به هر حال آدم برخی اوقات به جایی می رسد که باید خداحافظی کند. وی درباره مصدومیت شدیدش عنوان کرد: من هیچ وقت آن صحنه را ندیدم. یک بار خواستم ببینم اما بعد منصرف شدم. مشکل این بود که بعد از این اتفاق انگیزه داشتم برگردم اما بعد از 6 ماه دکتر گفت استخوان پایم خوب جا نیفتاد و پروسه خوب شدنم طولانی تر شد.این اتفاق
فریدون زندی: وقتی گفتم بدون بازی پول نمی خواهم،استقلال مرا نخواست!
ویژه برنامه نود باشد. او با حضور در برنامه نود درباره مصدومیتش و شکستگی پایش گفت: بعد از 6 ماه دکتر گفت استخوان پایم خوب جا نیفتاد و پروسه خوب شدنم طولانی تر شد. این اتفاق باعث شد همان موقع تصمیم گرفتم خداحافظی کنم. خیلی سخت است تنهایی تمرین کردن اما این انگیزه را برای حضور در فوتبال داشتم. زندی درباره پیشنهاداتش بعد از بازگشت به زمین گفت: من فقط یک آرزو
فریدون زندی : از آمدن به ایران پشیمان نیستم
بود. با مظلومی و مهدی رحمتی در تماس بودم. در حرف هایی که رد و بدل شد متوجه شدم آنها بدشان نمی آید به استقلال بازگردم. در نهایت هم نفهمیدم چه کسی مانع شد به استقلال بازگردم و حرف و حدیث درباره آن زیاد است. وی افزود: سال گذشته 4 ماه با استقلال تمرین کردم و فقط به بازی نیاز داشتم. مسوولان استقلال به من چیزی نگفتند اما قصدشان این بود که برای تست به کردان بروم؛ این حس را از حرف های آنها داشتم
صحبت های فریدون زندی در نود: دو ماه قبل تصمیم خداافظی گرفتم
ویدئو مصدومیتم را ببینم، قطعش کردم. گفتم چرا ببینم؟ مصدومیتی است که کسی نمی داند چه زمانی خوب می شود. بعد از این اتفاق انگیزه داشتم برگردم. بعد از 6 ماه دکتر گفت استخوان بد قرار گرفته. دوباره عمل کردم. انگیزه داشتم دوباره برگردم به فوتبال. ولی نمی خواستم هر جایی بروم. می خواستم برگردم به استقلال و آرزویم این بود. برای همین دنبال بقیه تیم ها هم نرفتم. *امسال با تو تماس گرفتند برای اردوی
شبی که زندی از فوتبال کثیف ایران پرده برداشت/ گزارش لحظه به لحظه برنامه نود
در لیگ آلمان به فوتبال ایران آمد و با جمله تازه اومدم و خوش اومدم به سوژه طرفداران فوتبال تبدیل شد. او با حضور در برنامه نود درباره مصدومیتش و شکستگی پایش گفت: من هیچ وقت ندیدم. یک بار خواستم ببینم اما بعد منصرف شدم. مشکل این بود که بعد از این اتفاق انگیزه داشتم برگردم اما بعد از 6 ماه دکتر گفت استخوان پایم خوب جا نیفتاد و پروسه خوب شدنم طولانی تر شد. وی ادامه داد: این اتفاق باعث
گزارش برنامه نود؛ از پرونده عجیب ژوزه تا تخلفات
ادامه داد: این اتفاق باعث شد همان موقع تصمیم گرفتم خداحافظی کنم. خیلی سخت است تنهایی تمرین کردن اما این انگیزه را برای حضور در فوتبال داشتم. زندی درباره پیشنهاداتش بعد از بازگشت به زمین گفت: من فقط یک آرزو داشتم و آن حضور مجدد در استقلال بود. ما با آقای مظلومی و مهدی رحمتی در تماس بودم. در حرف هایی که رد و بدل شد متوجه شدم آنها بدشان نمی آید به استقلال بازگردم اما در آخر هم نفهمیدم چه کسی مانع
اعتراف های جالب فریدون زندی
یکسال و نیم و در زمان کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شدم. از روز اول که به اردوی تیم ملی رفتم، احساس خوبی نداشتم. آن موقع 31 سال داشتم. وقتی بعد از یکسال و نیم به تیم ملی بر می گردید، انتظار بیشتری از سرمربی دارید. برای همین حرفهایی زدم. * پدرم پرسپولیسی است ولی برای من قبل از آنکه به ایران بیایم، برایم استقلال و پرسپولیس فرقی نداشت. * حمید درخشان سال گذشته غیر مستقیم با من برای حضور در
"به خاطر علی کریمی پرسپولیسی نشدم"
خداحافظی کرده ای، به این سوال جواب بده... - چه سوالی؟! * اینکه چرا پرسپولیسی نشدی؟ - (خنده). نشد دیگر! از علی کریمی بپرسید! وقتی می خواستم از بین پیشنهاد پرسپولیس و استقلال یکی را انتخاب کنم، با بعضی ها مشورت کردم. آن روز علی کریمی گفت برو استقلال و شاید اگر او این حرف را نمی زد، من پرسپولیسی می شدم. * حضور در دربی 10 نفره هم از اتفاق های جالب زمان بازیگری
زندی: شاید حضورم در استقلال برای بعضی ها پول نداشت/خوب و بد داوری در شب محکومیت ژوزه+فیلم
انداخت و حرف درباره آن زیاد بود. وی ادامه داد: من 4 ماه با استقلال تمرین کردم. وقتی هر روز تمرین می کردم مشخص می کند که خوب هستم و فقط به بازی نیاز داشتم. آنها مستقیم به من نگفتند برای تست به کردان بیایم اما این حس را از حرف های آنها داشتم. بعد از حرف هایی که زده شد تصمیم گرفتم برای شرکت در تمرین به کردان بروم اما وقتی تلفن زدم کسی جوابم را نداد. زندی یادآور شد: قصد داشتم بدون
اتهام نادرست زندی به باشگاه مورد علاقه اش
چون تیم ملی او را به یکی از بزرگ ترین آرزوهایش یعنی حضور در جام جهانی رساند. در این که فریدون زندی می توانست در شرایط بهتری از فوتبال خداحافظی کند جای شک و تردیدی نیست اما این بازیکن وقتی راجع به استقلال و بازگشت به این تیم آن هم در 34 سالگی و بعد از مصدومیتی دشوار مثل شکستگی استخوان پا صحبت کرد و خود را محق این تصمیم دانست تاکتیکی ترین اشتباه در صحبت هایش را انجام داد چون خود او هم می
آنچه در برنامه نود دیشب گذشت
/> فریدون زندی میهمان برنامه این هفته بود. او درباره اینکه چرا از فوتبال خداحافظی کرد اظهار کرد: چند ماه فکر کردم و در نهایت به این نتیجه رسیدم که زمان خوبی برای خداحافظی است. یک فوتبالیست روزی باید خداحافظی کند. وی افزود: بعد از مصدومیت از بعضی از تیم ها پیشنهاد داشتم که قبول نکردم زیرا آرزو داشتم به استقلال برگردم. در این زمینه تمام تلاشم را هم انجام دادم اما این اتفاق رخ نداد.
درد و دل ستاره آبی ها؛ یک مربی معروف به من گفت بازیکنان در تیم ملی و استقلال زیرآب تو را می زنند!
روضه ها می خواند: من مقصر نیستم. من یک بچه 18 ساله بودم که از آبادان بلند شدم آمدم تهران. باید از من حمایت می کردند. من اصلا کمک نمی خواستم. ای کاش حداقل شرایطم را بدتر نمی کردند. خیلی حرف ها دارم که بزنم. مجاهد خذیرابی مگر چه هیزم تری فروخته بود که باید این طور با او برخورد می شد؟ باید کاری می کردند که برگردم و دوباره بازی کنم. من تاوان اشتباهم را دادم. از نظر خانوادگی و فوتبالی اذیت شدم. اگر من
از بیرون به من پیشنهاد جادوگری در پرسپولیس را داده اند!
پرسپولیس هستم این گونه مسائل را به رییس فدراسیون متذکر شدم و انتظار داشتم حداقل یک پاسخ به نامه های من بدهند و یا بخواهند جلسه ای برگزار کنیم. حتی در نامه ی آخری که به فدراسیون فوتبال دادم و رونوشت آن را هم به وزیر ورزش دادم، از کفاشیان خواستم کمیته ای را مشخص کند تا بررسی کنند که چرا سریال اشتباهات داوری علیه پرسپولیس است زیرا این به صنعت فوتبال آسیب می زند. وی افزود: همه باید از
به خاطر استقلال به ایران آمدم؛می خواستم آنجا خداحافظی کنم
می آید، باید به او احترام بگذاریم. نباید نظر شخصی مان را درباره تیم ملی بدهیم. مردم عادی می توانند نظر شخصی بدهند ولی کسی که در فوتبال مسئولیت دارد، نه. ما قبلاً در جام جهانی 2006 با برانکو همین کارها را کردیم. هی گفتیم باید برود، باید برود. بعداً فهمیدیم که چه اشتباه بزرگی کرده ایم. همان هایی که برانکو را بیرون کردند، بعد از مدتی با چراغ قوه دنبالش می گشتند! کادرفنی تیم ملی می گوید چرا قبل
فریدون زندی در برنامه نود : از آمدن به تیم ملی ایران هرگز پیشمان نیستم
قرارداد بدون پول من باعث می شد که افرادی در باشگاه به چیزی نرسند فردوسی پور سریع بعد ازاین جمله تاکید کرد که زندی جمله سنگینی را گفته است و بازیکن سابق استقلال با لهجه خاص اش گفت: شاید هم من اشتباه گفتم زندی اما پس از این هم به مشکلات اشاره کرد: اما قبل ازاین نمی دانستم که در فوتبال ایران اینقدر فساد وجود دارد قسمت مهم دیگر مصاحبه فریدون زندی به حضورش در تیم ملی ایران مربوط بود. او که پس
پاسخ بهرام افشارزاده به حرف جنجالی هافبک سابق تیمش/ فریدون زندی به استقلال اتهام زده
به گزارش آوای آبی پوشان به نقل از خبرآنلاین؛ این بازیکن درباره ماجرای حضورش در استقلال، توضیح داد: من اصلا پول نمی خواستم. گفتم بدون پول می آیم. گفتم اگر بازی کردم پول بدهید. شاید هم چون پولی توی آن نبود باعث شد من را جذب نکنند! این جمله فریدون از نظر عادل فردوسی پور بسیار سنگین بود. البته زندی درادامه گفت که شاید جمله اش را اشتباه گفته است. بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال که دوشنبه شب
هرآنچه در برنامه 90 نود گذشت
ایران و انتخاب تیم ملی ایران پشیمان است یا خیر گفت: از روز اولی که به ایران آمدم بیشترین چیزی که دوست داشتم برخورد مردم بود. یک مقدار همه میدانن فوتبال ایران چقدر کثیف است اما به خاطر برخورد مردم اصلا از آمدن پشیمان نیستم. وقتی به ایران آمدم در فوتبال آلمان دیگر تبدیل به یک خارجی شدم و کسی حمایتم نمی کرد اما از ته دل این تصمیم را گرفتم و پشیمان نیستم. وی درباره انتخاب باشگاه هایش گفت: استیل آذین
نیکبخت: حرفهای زندی صددرصد درست بود
باشی در آن حضور داشته باشی. همه فوتبال شده روابط و برای همین هم دیگر برایم جذابیت سابق را ندارد. یادم می آید که در دوران ما برای یک بازی معمولی استقلال در وسط هفته 30 هزار تماشاگر می آمد . اشتباه من پاسخ ندادن به پیشنهاد آلمان و اسپانیا بود به گذشته که فکر می کنم می بینم از تجربیاتی که پشت سر گذاشتم خوشحالم. البته من اشتباهاتی هم داشتم که بزرگترین آنها این بود که به پیشنهاداتی که از
دستگیری قاتل گوش بُر
از این اظهارات، بازپرس به کارآگاهان ماموریت داد تا درباره قتل پسر جوان از متهم تحقیق کنند. مجید وقتی راز خود را فاش شده دید، به ارتکاب این جنایت هم اعتراف کرد و گفت: با مقتول اختلاف قدیمی داشتم و روز حادثه برای پایان دادن به این اختلاف سوار خودرویش شدم. پس از طی مسافتی کنار خیابان توقف کرد و با هم درگیر شدیم. من هم با ضربه چاقو او را کشتم و جسدش را در محلی خلوت رها کردم. بعد هم وسایل با
در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر
در مورد امکانات فوتبال ایران و مقایسه سخت افزاری فوتبال ایران و آلمان اظهار داشت: در ایران پول زیادی خرج فوتبال می شود ولی نمی دانند کجا باید این پول را خرج کنند و مدیریت نمی شود. زندی درباره بازگشت به تیم ملی گفت: زمان کی روش که پس از یک سال و نیم به اردوی تیم ملی دعوت شدم ، ابتدای کار انگیزه زیادی داشتم ولی با حضور در تیم ملی احساس خوبی برایم ایجاد نشد و انتظار داشتم پس از یک سال و نیم
گزارش مشروح برنامه نود / دلیل اشتباهات داوران مشخص شد
ممبینی در این باره گفت: در صحنه اخراج دروازه بان واضح بود توپ به سینه او برخورد کرد و بازی باید ادامه پیدا می کرد و کارت قرمز اشتباه بود. برخورد پا پس از زدن توپ هم در فوتبال طبیعی است و خطایی رخ نداد. در ادامه نورالهی به خاطر تکل وحشتناکی که انجام داد باید به جای زرد کارت قرمز دریافت می کرد. در این صحنه کاوه رضایی هم به او فحاشی کرد که قابل لب خوانی بود. ممبینی درباره سرنگونی رجب زاده در
آنچه در برنامه نود 18 آبان گذشت/ زندی: حاضر بودم بدون دریافت پول برای استقلال بازی کنم! + عکس و فیلم
. بعد از مصدومیت از تیم هایی پیشنهاد داشتم که قبول نکردم و آرزویم بود به استقلال برگردم و تمام سعیم را هم انجام دهم که این اتفاق بیفتد اما رخ نداد. هافبک سابق استقلال درباره مصدومیتش گفت: هیچ وقت فیلم مصدومیت پایم را ندیدم و فقط عکس هایش را دیدم. خیلی انگیزه برای برگشت داشتم اما پس از 6 ماه پزشک گفت استخوان پایم کج جوش خورده و دوباره باید عمل کنم و همین بازگشتم به
در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر
گزینه های نظرسنجی خوب هستند اما من بین گزینه دو و سه برای بحث امشب گزینه دو را بیشتر ترجیح می دهم. داوری مسابقه پرسپولیس و ذوب آهن بررسی شد که ممبینی در این باره گفت: در صحنه اخراج دروازه بان واضح بود توپ به سینه او برخورد کرد و بازی باید ادامه پیدا می کرد و کارت قرمز اشتباه بود. برخورد پا پس از زدن توپ هم در فوتبال طبیعی است و خطایی رخ نداد. در ادامه نورالهی به خاطر تکل وحشتناکی که
جدایی پایان زندگی زن ثروتمند با شوهر بی پول
امکانات را داشتم، بعد از ازدواجم باید مرتب با استرس زندگی کنم و به فکر این باشم که صاحبخانه اجاره را بیشتر نکند. فلان طلبکار به سراغمان نیاید و پولش را نخواهد. زن جوان ادامه داد:باید همیشه کمترین و ارزانترین اجناس را بخرم و از خیلی چیزها که همیشه به آنها علاقه داشتم بگذرم. من چندین سال با ثروت زیاد زندگی کردم و در خانه مان همیشه کارگرها کار کرده اند، هرچه می خواستم فراهم بود و عادت به
صداها فرمان قتل همسرم را صادر کرد
و تحقیقات از وی ادامه یافت. تا این که او صبح دیروز در شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران بار دیگر بازجویی شد. وی در این جلسه بازپرسی ادعاهای عجیبی را مطرح کرد و گفت: درست بعد از ازدواج با همسرم بود که دچار اختلالات روانی عصبی شدم. پیش از آن اصلا این حالت های عصبی به سراغم نمی آمد و زندگی عادی داشتم. اما درست بعد از آشنایی با همسرم رفتارم تغییر کرد. مرتب عصبی می شدم و وقتی این حالت به سراغم
جنجال فریدون!
حتی بعدتر در فوتبال باشگاهی ایران هم حاضر شد و برای تیم هایی مثل استقلال و استیل آذین توپ زد. او بعدتر به خاطرمصدومیت شدید نتوانست برای مدتی بازی کند و در نهایت تصمیم به خداحافظی گرفت. در این شرایط، چندان دور از ذهن نبود که عادل فردوسی پور برای برنامه این هفته، از فریدون به استودیوی نود دعوت کند. زندی آمد و با همان زبان فارسی دست و پا شکسته که البته نسبت به روزهای اول حضورش در ایران پیشرفت چشمگیری
ونگر: فوتبال برای من یک اثر هنری است
مربوط به یک تیم فوتبال بود و همه درباره فوتبال حرف می زدند. آنجا تیم را چهارشنبه و پنج شنبه می چیدند و بعد روز یک شنبه مسابقه می دادند. هنوز درست راه نمی رفتم که آنها را می دیدم، به حرف های شان گوش می کردم و به خودم می گفتم: وووآآ، آنها می خواهند فلانی را هافبک چپ بازی بدهند و از این قبیل حرف ها. در بحث های شان هم شرکت می کردید؟ بله. 4 یا 5 سالگی متوجه حرف های شان می شدم و بعد از 9
زندی: مگر من در برنامه 90 اسم مسئولان استقلال را بردم؟
بازیکن سابق استقلال که به تازگی از فوتبال خداحافظی کرده گفت: من نمی گویم کسی که به من زنگ زد از طرف استقلال بود یا نه ولی چنین پیشنهادی داد. فریدون زندی در برنامه 90 جمله ای گفت که واکنش استقلالی ها را در پی داشت. او در این برنامه و درباره حضورش در استقلال گفت: من اصلا پول نمی خواستم. گفتم بدون پول می آیم. گفتم اگر بازی کردم پول بدهید. شاید هم چون پولی توی آن نبود باعث شد من را جذب