چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۳۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
استقلالی ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۱۲

صادقی:10 سال دیگر با دایی در لیگ می مانم

صادقی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: در 4 هفته باقی مانده تا نیم فصل ما دو دیدار خانگی سخت داریم و بعدازآن هم باید در دو بازی خارج از خانه دشوار حاضر شویم. آن طور که به نظر می رسد صبا با حضور در رده چهارم جدول می تواند امسال جزو مدعیان باشد و سهمیه آسیایی را کسب کند ولی باید بدانیم که صبا برای بهتر شدن نیاز دارد که در نیم فصل چند بازیکن جدید به تیم اضافه کند. 10 سال دیگر کنار دایی بازی می کنم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)