چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۵۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
همشهری ۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۰۰:۱۲

لعنت به تمام جملات اضافی دنیا!

رسول بهروش هر چه جمله حشو و اضافی و نابجاست، لابه لای حرف های گزارشگران ایرانی پیدا می شود. اصلا انگار برای اینها 90دقیقه گزارش بازی فوتبال جایی است که باید اصل را ول کنند و هر چه به زبان شان می آید، بامعنا و بی معنا به زبان بیاورند. عملکرد بسیاری از گزارشگران ایرانی نه تنها هیچ ارزش افزوده ای برای یک مسابقه فوتبال ندارد، بلکه مایه رنج و عذاب و کاهنده جذابیت بازی است. تازه ترین مصداق این داستان هم گزارش جناب محمد سیانکی در بازی دوستانه ایران و بوسنی بود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)