چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۲۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۰۹:۲۸

تسهیلات ویژه وزارت نفت برای یک پالایشگاه بدون ارزش افزوده

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس پالایشگاه "بهمن گنو" که پیش از انتقال به منطقه جاسک، قرار بود در مجاورت پالایشگاه ستاره خلیج فارس و با نام پالایشگاه هرمز احداث شود، با مشکلاتی روبه رو است. با نگاهی به گذشته یعنی زمانی که قرار بود پالایشگاه هرمز با مشارکت 60 درصدی "پالایشگاه اسار" هند احداث شود، مقرر شده بود که این پالایشگاه با خوراک نفت فوق سنگین میادین سوروش و نوروز راه اندازی شود و پس از تغییراتی که در طراحی اولیه این پالایشگاه صورت گرفت، بدون آنکه فرایند مناقصه برگزار شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)