سایر خبرها
غلامی: ترجیح می دهم در مورد خیلی از مسائل تیمم صحبت نکنم
وانانیوز-محمد غلامی درباره شکست تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: ما با وجود مشکلات بسیاری که داشتیم بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادیم، اما به هر حال نتیجه ای که به دست آمد حاصلش شکست دیگری برای تیم ما بود. مهاجم تیم فوتبال استقلال اهواز درباره اوضاع تیمش نیز یادآور شد: ما در ابتدای فصل شروع خوبی داشتیم و در هفته پنجم جزو شش تیم اول جدول بودیم، اما متأسفانه مشکلات مالی
پیوس: اگر من بودم پرسپولیس 5گل میزد
این تیم بازی کند میگوید:اگر در این تیم هم سن مهدی طارمی بودم دست کم 5 گل میزدم هرچند مهدی طارمی میتواند با رفع معایبش بهترین گلزن سالهای اخیر فوتبال ما شود اما به هر حال امروز فرصت بزرگی را از دست داد. پیوس میگوید در زمان ما اگر این همه فرصت برای تیممان خلق میشد در هر سال به جای 15 گل در 15 بازی،30 گل میزدم. او ادامه میدهد،تیم ها خیلی ضعیف شده اند البته پرسپولیس این روزها بهترین تیم فوتبال ایران است ،به جز پرسپولیس بهترین تیم های لیگ استقلال وذوب آهن وصبا هستند که هر کدام جلوی پرسپولیس شانس آوردند به خصوص ذوب آهن در لیگ که 10 گل باید از پرسپولیس میخورد. ...
دروازه بان استقلال اهواز: عالیشاه در صحنه گل مرتکب خطا شد
تمرین می کنم و یک مربی هم که به تیم ما آمد، با مسوولان باشگاه به توافق نرسید. دروازه بان استقلال اهواز تصریح کرد که هیچ فردی به جز مربی دروازه بان ها نمی تواند دروازه بان فوتبال را تمرین دهد و از مسوولان این باشگاه خواست تا حداقل امکانات را برای وی تامین کنند. وی درباره گرفتن چندین موقعیت تک به تک گل از سیدمهدی طارمی مهاجم پرسپولیس تهران گفت: من معمولا بازی تمام مهاجمان لیگ برتر از جمله طارمی را دنبال می کنم و با شیوه بازی و تکنیک های آنها آشنا هستم. ورزشی**9144**9129**1379
سرمربی استقلال اهواز: عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس داشتیم
به گزارش ایسکانیوز، علی حنطه عصر شنبه پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه های ایران، اظهار داشت: این دیدار برای ما بسیار سخت بود و با داشته های اندک خود مقابل تیم بزرگ پایتخت جانانه بازی کردیم. وی با اشاره به اینکه استقلال اهواز هشت بازیکن ابتدای فصل خود را به دلیل مختلف در اختیار نداشت، عنوان کرد: به همین دلیل از جوانان بومی بهره بردیم و از عملکرد
مکانی: در گلزنی ضعف داریم
ضیا تقدیم می کنم. وی در خصوص موقعیت های گلی که تیم پرسپولیس از دست داد گفت: بهتر است موضوع را از کادر فنی بپرسید. ما بازی خوبی را به نمایش می گذاریم اما فکر می کنم این موضوع یک ضعف برای ما باشد. دروازه بان پرسپولیس درباره اینکه روز چندان سختی را پشت سر نگذاشت، خاطرنشان کرد: اکثر مواقع همین است زیرا ما تیم خوبی داریم.
علی حنطه: قربانی اعتراض های پرسپولیسی ها به داوری شدیم/ برای بقا می جنگیم
بود و گلر ما نیز خوب بازی کرد. البته باید حرف حقیقت را گفت. او فرصت های خوبی داشت. ما در دقایق اول صد در صد روی خطای عالیشاه گل دریافت کردیم. یک صحنه دیگر مشکوک به پنالتی را ندیدم با این حال گل پرسپولسی صد در صد خطا بود. وی درباره اینکه آیا در لیگ می مانید یا خیر؟، خاطرنشان کرد: باید بگویم که موج اعتراضات به داوری در بازی پرسپولیس به جایی کشید که شخص وزیر هم دخالت کرد و این را در سایر رشته ها دیدیم. ما امروز قربانی آن اعتراض شدیم. امروز داور با پرسپولیس مهربانتر بود. بازیکنان ما به تیم اضافه می شوند و تا آخرین روز برای ماندن می جنگیم. – ”, //. ...
مکانی: ن این پیروزی را به هواداران پرسپولیس به خصوص علی ضیا تقدیم می کنم
پرسپولیس به خصوص علی ضیا تقدیم می کنم . دروازه بان سرخ پوشان در مورد اینکه روز آرامی را پشت سر گذاشت، خاطرنشان کرد: در اکثر بازی ها من روز آرامی دارم چرا که تیم ما خوب بازی می کند. اگر قدر موقعیت هایمان را بدانیم در پایان فصل می توانیم بهره مند شویم . مکانی در مورد اینکه چرا بازیکنان پرسپولیس نمی توانند فرصت هایشان را به گل تبدیل کنند، گفت: این موضوع را از من می پرسید؟! می دانم که
برانکو بعد از برد استقلال اهواز چه گفت؟
برای ما 12 کیلومتر می دود. امیدوارم در بازی آینده خوش شانس تر باشیم. او درباره اینکه آیا تیمش می تواند به قهرمانی برسد، گفت: زمانی که در رتبه آخر جدول هم بودیم گفتم که برای قهرمانی تلاش می کنیم. ضمن احترام به تمام تیم های جدول می خواهیم در نبرد قهرمانی قرار بگیریم. سرمربی پرسپولیس در پایان درباره غیبت تماشاگران در بازی های لیگ برتر افزود: امروز روز اول هفته است و خیلی ها نتوانستند خودشان را به استادیوم برسانند اما در بازی با ذوب آهنو استقلال ورشگاه مملو از تماشاگر بود. مطمئنم هواداران نتایج ما را دنبال می کنند. بازی به بازی بهتر می شویم. ...
لیگ ستارگان قطر؛ پیروزی الغرافه با گلزنی شجاعی/شکست العربی در حضور دژاگه
تساوی کشاند اما عبدالعزیز حاتم در دقیقه 39 و دیکو در دقیقه 45 گل های دوم و سوم را برای الغرافه به ثمر رساندند. در نیمه دوم این مسابقه، توپی از خط دروازه های دو تیم عبور نکرد تا مسابقه با همان نتیجه 3 بر یک پایان یابد. مسعود شجاعی در دقیقه 77 این مسابقه با ستّام تعویض شد. الغرافه با این نتیجه، 14 امتیازی شد و در رتبه ششم جدول قرار گرفت. البته باشگاه الغرافه پنج شنبه گذشته چاموسکا
مکانی: دوست ندارم پرسپولیس بیشتر از این موقعیت از دست بدهد
به گزارش ورزش 11، سوشا مکانی در خصوص پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: بازی خیلی خوب و تاکتیکی را به نمایش گذاشتیم و از حریف مان یک سر و گردن بالاتر بودیم. وی گفت: بعد از اینکه استقلال اهواز دروازه خود را بازشده دید دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت و تلاش کرد گل خورده را جبران کند، اما تیم ما با یک بازی هجومی توانست چند موقعیت گل دیگر را ایجاد
پرسپولیس بدشانس بود/ امیدوارم آقای گل این فصل پرسپولیسی باشد
فکر می کنم مهاجمانی که الان پرسپولیس در اختیار دارند کاملا حرفه ای هستند و گل های زیادی برای پرسپولیس زده اند اما باید بپذیریم که امروز بهترین روز دروازه بان استقلال اهواز بود. مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در پایان فصل آقای گل لیگ از پرسپولیس باشد و طارمی بتواند به این افتخار دست پیدا کند.
گزارش: ال کلاسیکو در میانه آتش و خون
مهمترین مسابقه نیم فصل نخست لیگا از راه رسید. در بحبوحه ی حوادث پاریس، زمزمه های قدرت گرفته جدایی طلبان کاتالان و تدابیر شدید امنیتی که حتی از راه دور هم ملموس است. به گزارش پویش و به نقل از "ورزش سه"، یک بازی آرام در بیرون زمین سانتیاگو برنابئو در حالی که جنگ درون زمین میان پایتخت نشینان و استقلال طلبان ابدی به نظر می رسد در تمام طول روز 21 نوامبر 2015 به آرزوی فوتبالدوستان برای این
علی کریمی مشکلی برای حضور در دیدار مقابل ذوب آهن ندارد
سپاهان را همراهی کند. سرپرست سپاهان درباره اینکه آیا این بازیکن مشکلی برای دیدار مقابل ذوب آهن دارد یا خیر، تصریح کرد: قانون، بازیکن سه اخطاره را در دیدار لیگ برتر محروم می کند و کریمی در دیدار آینده ما در لیگ برتر محروم است. وی اضافه کرد: در هر صورت، این بازیکن مشکلی برای دیدار روز سه شنبه سپاهان مقابل ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ندارد. دیدار تیم های فوتبال سپاهان و ذوب آهن اصفهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 14:30 سه شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود. ...
تقدیم برد پرسپولیس به مجری ممنوع التصویر
پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر استقلال اهواز در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، سوشا مکانی دروازه بان سرخ پوشان ضمن خوب توصیف کردن بازی تیمش اظهار کرد: حریف بعد از گلی که زدیم چیزی برای از دست دادن نداشت و این بازی را زیبا کرد. او افزود: به جز صحنه هایی که موقعیت های گل را از دست دادیم، فکر می کنم تماشاگران از بازی و نتیجه اش راضی بودند. من این برد را به هواداران باغیرت مان بویژه
برانکو: دربی سرخابی بعد از ال کلاسیکو مهمترین بازی دنیاست/ دیدار با استقلال اهواز، بهترین بازی پرسپولیس ...
مقاله ها پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از پیروزی تیمش مقابل استقلال اهواز ابراز خوشحالی کرد. برانکو ایوانکوویچ پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل استقلال اهواز در نشست خبری اظهار داشت: این برد را به بازیکنانم تبریک می گویم. مهمترین مسئله برد است و به خاطر همین خوشحال هستیم. انتظار چنین بازی را داشتیم، آن هم در مقابل تیمی که چیزی که برای از دست ندادن نداشت.
برانکو: حق داریم پرسپولیس را مدعی قهرمانی بدانیم
داد و بازیکنان فرصت ها را گل نکردند و نتیجه بازی تا لحظات آخر مشخص نبود. برانکو درباره دلیل گل نزدن های طارمی در بازی گفت: من از بازی طارمی راضی هستم و خیلی تلاش و فرصت سازی کرد و از لحاظ بازی همه کار کرد اما به اندازه کافی شانس نداشت. سرمربی تیم پرسپولیس با بیان اینکه دروازه بان استقلال اهواز در بازی بسیار خوب عمل کرد، افزود: ما شانس های گلزنی زیادی داشتیم؛ طارمی هم خسته بود زیرا در
خوردبین: طارمی در تیم ملی راحت تر گل می زند
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، محمود خوردبین با بیان اینکه تیمش نمایش خیلی خوبی مقابل استقلال اهواز ارائه کرده است، اظهار داشت: ما یک بازی کاملاً هجومی را به نمایش گذاشتیم و فکر کنم بازی کاملاً یکطرفه بود. حتی به حریف روی ضدحملات هم موقعیت گل ندادیم و اگر از فرصت ها استفاده بهتری می کردیم نتیجه پایانی خیلی فرق می کرد. وی درباره عملکرد مهدی طارمی در این بازی نیز گفت: در مورد
بنگر: بی دقتی دلیل از دست دادن موقعیت ها است
پرسپولیس کرد و باید از تمام بازیکنان تشکر کنم. وی تصریح کرد: بازیکنان ملی پوش بسیار خسته بودند اما با این وجود تمام تلاش خود برای پرسپولیس کردند. دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس نیز گفت: مشکل گلزنی پرسپولیس در فصل گذشته نیز وجود داشت و اتفاق جدیدی نیست. سوشا مکانی گفت: خوشحالم هواداران بازی زیبایی را مشاهده کردند و مطمئن هستم آنها از عملکرد تیم پرسپولیس راضی هستند. وی ادامه داد
حنطه: داور با پرسپولیس مهربان بود/گل آن ها خطا بود
. سعی کردیم بازی را اداره کنیم و در ادامه چشم به ضد حمله داشته باشیم. گل اول پرسپولیس صددرصد خطا بود و عالیشاه دست دروازه بان ما را شوت کرد. به گزارش ایسنا، علی حنطه همچنین در نشست خبری پس از بازی گفت: انتظار این بازی از پرسپولیس می رفت. ما بازی سختی را داشتیم. البته ما خوب تمرین کرده بودیم و می توانستیم بازی بهتری داشته باشیم. ما با کمبود بازیکن روبه رو هستیم. امیدوارم در چند روز آینده
محرومیت دروازه بان پرسپولیس لغو شد
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ایمان صادقی دروازه بان پرسپولیس در جریان مسابقه تیمش مقابل ذوب آهن در جام حذفی با کارت قرمزی که از داور گرفت، اخراج شد. حالا و در فاصله یکی دو ساعت مانده به شروع مسابقه پرسپولیس - استقلال اهواز، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که محرومیت صادقی بخشیده شده و او می تواند مقابل استقلال اهواز به میدان برود. البته طبیعی است که با وجود سوشا، صادقی نمی تواند فیکس پرسپولیس باشد اما همین که محرومیت او بخشیده شده برای سرخپوشان اتفاق بدی نیست.
ال کلاسیکو تحت تاثیر حملات تروریستی
رید را همراهی کنند، ولی همچنان حضور کریم بنزما در ترکیب ر ئال ماد رید در هاله ای از ابهام قرار دارد. این مهاجم اسپانیایی با مشکل همسترینگ دست و پنجه نرم کرده است، ولی سوال بزرگی در دیدار شنبه ر ئال ماد رید و بارسلونا درباره لیونل مسی است و اینکه این بازیکن در ترکیب تیمش به میدان خواهد رفت یا خیر؟ او هفته های قبل به دلیل مصدومیت غایب بزرگ بارسلونا بوده، ولی در این دیدار احتمالا به میدان
ایوانکوویچ: به اندازه کافی شانس نداشتیم
خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می دانستم استقلال اهواز برای نباختن به ورزشگاه آزادی آمده بود. به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: بازی خیلی خوب بود و باید عرض کنم انتظار چنین بازی را داشتیم. وی ادامه داد: می دانستیم استقلال برای باختن نیامده است و به خوبی سازماندهی شده بود و ما را
کامیابی نیا: من و طارمی خسته بودیم/ امیدوارم در تیم ملی جایگاهی پیدا کنم
هافبک مدافع ملی پوش تیم پرسپولیس ابراز امیدواری کرد بتواند در تیم ملی ایران جایگاهی پیدا کند. به گزارش ایسنا، کمال الدین کامیابی نیا پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال اهواز گفت: خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم و از هفته آینده تمام تلاش مان را به کار می گیریم تا در چارچوب دروازه موقعیت های خود را به گل تبدیل کنیم. وی درباره
یک مربی امنیت ورزشگاه را بر هم زد
/> نمایش فولاد مقابل استقلال نشان داد که به هیچ عنوان اسکوچیچ نتوانسته تغییری در بازی تیمش به وجود بیاورد. او پس از شکست در تهران و از دست دادن جام حذفی حالا بعد از 20 روز تعطیلات لیگ برتر باز هم به استقلال باخت تا کاسه صبر هواداران اهوازی لبریز شود. اسکوچیچ نگران اعتبارش نیست و می گوید تنها به شرطی از فولاد می رود که یا قراردادش به پایان برسد و یا اخراج شود. در دو حالت هم تا ریال
کریمی: عالیشاه پای مرا شوت کرد/ شجاعت داور در اقرار به اشتباهش جای خوشحالی دارد
دروازه بان تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: امید عالیشاه صد درصد روی من مرتکب خطا شد و گل پرسپولیس درست نبود. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پرویز کریمی پس از دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا باید بگویم امید عالیشاه صد درصد روی من مرتکب خطا شد. او پای مرا نزد، آن را بلکه شوت کرد. متأسفانه مشکلات داوری کماکان ادامه دارد اما خوشبختانه
پرسپولیس استقلال اهواز را شکست داد
با یک ضربه آرام دروازه این تیم را هدف قرار داد که توپ با واکنش خوب پرویز کریمی مواجه شد. نیمه دوم در آغاز نیمه دوم یاران استقلال اهواز که شکست خورده این دیدار بودند سعی داشتند با طراحی حملاتی گل تساوی را به ثمر برسانند. آن ها در دقایقی از بازی هم به بازی مسلط شدند اما هوشیاری مدافعان و دروازه بان پرسپولیس اجازه نداد آن ها دروازه پرسپولیس را باز کنند. البته در این میان شاگردان
پرسپولیس سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب خواهد کرد
. کاپیتان و مهاجم اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا پرسپولیس در پایان فصل می تواند به عنوان قهرمانی دست پیدا کند، اظهار داشت: پیش بینی این موضوع از هم اکنون سخت است اما با اطمینان می گویم شاگردان برانکو سهمیه شرکت در لیگ قهرمانان آسیا را کسب خواهند کرد. وی درخصوص دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال اهواز نیز گفت: شاگردان برانکو توپ و میدان را در اختیار داشتند و بهتر از حریف بودند
با چاشنی شانس می توانستیم تراکتورسازی را ببریم
. وی درباره عملکرد خوبش در این دیدار تصریح کرد: خدا را شکر که لطف خدا شاملم شد و توانستم عملکرد خوبی داشته باشم، البته این امتیاز حاصل زحمات همه بازیکنان ما بود و سایر خطوط تیم سیاه جامگان هم عالی بازی کردند. امیدوارم بتوانیم این روند خوب را حفظ کنیم و در ادامه رقابت ها موفق باشیم و در پایان لیگ به رتبه ای خوب دست یابیم. عین افشار راجع به رفت و آمد فروزان از تیم سیاه جامگان و
مربی فولاد: شرمنده خوزستانی ها هستیم/ اسکوچیچ هفته گذشته 2 بار استعفا داد
مربی تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این که شرمنده مردم خوزستان هستیم، گفت: شاید مقصر تمام این عوامل ما باشیم که نمی توانیم ببریم اما این نمی تواند بهانه ای باشد که تماشاگران در ورزشگاه این گونه رفتار کنند. کوروش بختیاری زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، درباره بازی روز گذشته این تیم برابر استقلال تهران، اظهارکرد: به نظرم بازی بدی نبود. در
اعتماد و اعتقاد مورینیوی جسور به بازیکنانش برای بازگشت از مسیر رکود
فوتبال و مربیگری، هر تجربه ای مثبت است اما من همچنان تجربه بردن را به تجربیات دیگر ترجیح می دهم. این فصل به خاطر جرائم انضباطی فصل چندان خوبی نبوده و مورینیو به خاطر عدم امکان حضور در استادیوم، در باخت تیم مقابل استوک سیتی غایب بوده است. او در روز شنبه به ورزشگاه ها بازخواهد گشت اما از بحث درمورد ممنوعیت حضورش در استادیوم های ورزش خودداری کرد. مورینیو که یک جلسه محرومیت