چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۰۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
پایگاه خبری نما ۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۰:۴۹

استقلال نباید امتیازات بازی با آلومینیوم را فدای دربی کند

به گزارش نما، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته دهم رقابتهای لیگ برتر میزبان تیم آلومینیوم است که این اولین بازی بعد از سه بازی خارج از خانه آبی پوشان در ورزشگاه آزادی می باشد. گودرز حبیبی پیشکسوت آبی پوشان در خصوص این بازی گفت: آلومینیوم بعد از شروع نه چندان خوبی که در لیگ داشت، به روزها خوب رسیده و حالا جسارت بازی با تیم های بزرگ را هم پیدا کرده است. این تیم هفته های زیادی است شکست نخورده و مشخص است شجاعانه و جسورانه مقابل آبی پوشان در تهران بازی خواهد کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)