پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۰۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۲۳:۳۱

درد وزیر ورزش را به بیمارستان کشاند

وزیر ورزش و جوانان امروز برای بهبود درد خود از ناحیه شکم راهی بیمارستان شد. به گزارش بی باک، محمود گودرزی به دلیل درد از ناحیه شکم امروز راهی بیمارستان سینا شد. البته وزیر ورزش بستری نیست و منتظر است تا پزشک او را معاینه کند. این درد از روز چهارشنبه با وزیر بوده اما امروز به اوج رسیده و مجبور شد تا به بیمارستان رجوع کند. این طور که به نظر می رسد حال گودرزی حاد نیست. ----------------------------------------------------------------------------- ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)