چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۱۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۴

کریمی: داور مسابقه اشتباهات خود را پذیرفت/ بدون مربی کار می کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، پرویز کریمی پس از شکست یک بر صفر مقابل استقلال اهواز در مورد عملکرد داوری گفت: خدا را شکر که داور مسابقه اشتباهات خود را قبول کرد. متأسفانه این اشتباهات همیشه هست و امیدوارم شرایط داوری بهتر شود. وی در مورد اینکه مربی ندارد گفت: حدود یک ماه و نیم است که به تنهایی تمرین می کنم و چند بار این موضوع را گفته ام اما هنوز فرد خاصی جذب نشده است. یکی از مربیان چند روزی به تمرین آمد اما با مسئولان باشگاه به توافق نرسید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)